2 dagen? dude, zou mij niet lukken. dan zou ik in bed gaan liggen en gaan slapen. of gewoon gaan jatten, ook wel spannend.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
ach, met een half brood en een pot jam van wat statiegeld kun je ook weer twee dagen leven. en je krijgt nog fruit binnen ook!
ik ben allergisch voor fruitquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:48 schreef heiden6 het volgende:
ach, met een half brood en een pot jam van wat statiegeld kun je ook weer twee dagen leven. en je krijgt nog fruit binnen ook!
ik ben je eeuwig dankbaar, enzo.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:43 schreef milagro het volgende:
[..]
http://bcs.worthpublishers.com/siegler/default.asp?s=&n=&i=&v=&o=&ns=0&uid=0&rau=0
is dit wat
echt, is het watquote:
slapen das ook nog een optie.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:49 schreef klasse het volgende:
[..]
2 dagen? dude, zou mij niet lukken. dan zou ik in bed gaan liggen en gaan slapen. of gewoon gaan jatten, ook wel spannend.![]()
laatst gedaan, maar dat waren dvd'tjes en niet uit een winkel.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:49 schreef klasse het volgende:
[..]
2 dagen? dude, zou mij niet lukken. dan zou ik in bed gaan liggen en gaan slapen. of gewoon gaan jatten, ook wel spannend.![]()
da's ook lastig... echt alles?quote:
nah, ik heb wel gezocht maar kwam het niet tegen. stom dat ik niet aan zoiets dacht want dat heb ik vaker gedaan.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:51 schreef milagro het volgende:
[..]
echt, is het watof neem je me in het ootje
het was de eerste hit in google
nou, ben blij dat het wat isquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
nah, ik heb wel gezocht maar kwam het niet tegen. stom dat ik niet aan zoiets dacht want dat heb ik vaker gedaan.
maar ik moet je toch teleurstellen, ondanks dat ik je dankbaar ben ga ik je niet nemen in het ootje.![]()
ik ben wel blond, maar heb wel weer bruine ogen en donkere wenkbrauwen.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:55 schreef xennia het volgende:
[..]
wellicht als hij eruit ziet als ashton kutcher en een miljoen biedt
nee, ik ben gewoon bang dat mijn lichaam in shock raakt na vitamine cquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:52 schreef heiden6 het volgende:
da's ook lastig... echt alles?
check.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:53 schreef rustig het volgende:
euroshopper is voor veel mensen toch wel de fundering van hun leven denk ik zo.
voor die 37 centen kan je van de euroshopper ook een heel bruinbrood kopen overigens!!
dat doe ik dus wel èh. rood staan, en het bevalt. je had namelijk even geld toen je het nodig had. en daarna niet meer.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:52 schreef rustig het volgende:
[..]
slapen das ook nog een optie.
gewoon een diepe winter- cq. voedselonthoudingsslaap
gewoon water blijven drinken, overleef je best.
ik heb ook met nadruk niet voor de optie gekozen om rood te kunnen staan op de postbank
een soort van eigen stokje achter de deur
er is namelijk (aldus loesje) wel erg vaak aan het eind van mijn geld nog een stukje maand over.
quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:56 schreef heiden6 het volgende:
mensen, ik ga studeren en genieten van een overheerlijk glaasje kraanwater.
toedeloe!
lieverd... ik heb foto's van je gezien; ga je ook overstag voor geert wilders en een cadeau-bon voor de zeeman?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:55 schreef xennia het volgende:
[..]
wellicht als hij eruit ziet als ashton kutcher en een miljoen biedt
nou, veel van dat spul is toch echt niet te kanen hoor. ah-merk zelf is dan wel weer redelijk.quote:
ik probeer momenteel via marktplaats lege dvd's te verkopen die ik 'over heb', maar die ik eigenlijk bij interesse uit duitsland bestel. als het goedgaat levert het een paar tientjes op en ga ik het vaker doen.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:56 schreef nickthedick het volgende:
ach... je kunt genoeg zwart bij klussen, dit heb ik allemeel gedaan: belastingformulieren invullen; isdn aansluiten; internet aansluiten + install; netwerkjes etc. etc. etc. (verdient heel wat beter dan 'regulier' werk).
goddamn!!! loesje heeft plaggiaat gepleegd!! vuile sl*ttebak is het.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef klasse het volgende:
[..]
dat doe ik dus wel èh. rood staan, en het bevalt. je had namelijk even geld toen je het nodig had. en daarna niet meer.
overigens is die niet van loesje maar ken ik die nog van vroeger. die hing altijd in de wc op een tegeltje. loesje is dus nep.![]()
eigenlijk serieus wel erg èh?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:58 schreef rustig het volgende:
we zijn overigens wel een stel asociale honden.
hier begon een vriendelijk ingestelde miljonair over zijn levensqueste
en wij walsen er slowchattend overheen. is dit nu de mentaliteit van ons fokkers/?!?
ik ken wel meer lui die dat doen. suc6quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
ik probeer momenteel via marktplaats lege dvd's te verkopen die ik 'over heb', maar die ik eigenlijk bij interesse uit duitsland bestel. als het goedgaat levert het een paar tientjes op en ga ik het vaker doen.
ja, precies, en zo zijn er nog wel een paar!quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:00 schreef rustig het volgende:
[..]
goddamn!!! loesje heeft plaggiaat gepleegd!! vuile sl*ttebak is het.
ja, allemaal bedacht door vrijwilligers, huh?! nou wij weten beter.
het gaat te ver zeg ik je!!quote:
mijn levensvisie? eerst mijn opleiding afmaken. liever eigenlijk niet want ik ga net zo lief direct werken. studeren is niet mijn ding ook al gaat het me redelijk makkelijk af allemaal.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:02 schreef rustig het volgende:
[..]
het gaat te ver zeg ik je!!
maargoed. wat is jouw levensvisie?! hoe wil jij oud worden?
vertel ons dat eens! of nog leuke anekdotes wellicht?!?
ik ben niet zo'n zakenman, maar je plan klinkt goed en zelfverzekerd!quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:07 schreef klasse het volgende:
[..]
mijn levensvisie? eerst mijn opleiding afmaken. liever eigenlijk niet want ik ga net zo lief direct werken. studeren is niet mijn ding ook al gaat het me redelijk makkelijk af allemaal.
daarna zal ik eerst wat jaartjes ervaring opdoen in een bepaalde richting en iets opbouwen waar ik op kan terugvallen. daarna ga ik wat voor mezelf beginnen wat in die tijd echt hot is. iets wat dus groeicapaciteiten heeft en goed geld genereert te gebruiken voor andere projecten. ondertussen wil ik een leuke mooie vrouw. kinderen vanzelfsprekend. leuk huis, leuke auto('s). vrienden en genieten van hoe het leven op je afkomt en niet overal bij neerzitten.
sommige zaken eventueel met wat financiële hulp of een eventuele "overname".
maar wat is mijn daadwerkelijke visie? geniet van het leven, doe je best, maak er wat van, heb zelfvertrouwen en weet dat iets echt lukt als je het ook daadwerkelijk wilt.
zoiets?![]()
ja, precies. waarom altijd bij het oude blijven? nederland is op dat gebied echt te erg voor woorden. iedereen is hier maar in loondienst terwijl in andere landen er tig meer onderneminkjes zijn. kijk naar turkije, marokka etc. om maar eens iets te noemen wat op deze manier ook doorgaat in nederland. dit soort mensen starten overal bedrijfjes op en durven dit gewoon aan. iets voor zichzelf, ervoor zorgen dat ze zelf overleven omdat zij iets opgezet hebben.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:10 schreef rustig het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n zakenman, maar je plan klinkt goed en zelfverzekerd!
voor in de toekomst alvast veel succes toegewenst met betrekking tot de eigen zaak!
en niet overal bij neerzitten is een mooi punt. mensen vergeten dat nog wel eens. maar optimisme en positiviteit
is een essentieel onderdeel van een succesformule!
precies, dat kan ook. ervoor zorgen dat jij als persoon groeit en niet ergens vastzit waar je niet verder kan. dat breekt je op, ook al heb je veel geld zoals het mooie voorbeeld van ts.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:12 schreef nickthedick het volgende:
ik heb niet echt een levensvisie; ik wil alleen dingen doen die mij interesseren en mezelf blijven ontwikkelen. als je zo'n kutbaan hebt die je niets interesseert, kun je net zo goed dood zijn (dat is waarschijnlijk wat ik zou doen als ik op een vast spoor zat: zelfmoord plegen).
maar wat zou dan een baan zijn die jou wel interesseert?!quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:12 schreef nickthedick het volgende:
ik heb niet echt een levensvisie; ik wil alleen dingen doen die mij interesseren en mezelf blijven ontwikkelen. als je zo'n kutbaan hebt die je niets interesseert, kun je net zo goed dood zijn (dat is waarschijnlijk wat ik zou doen als ik op een vast spoor zat).
de wetgeving is hier verneukt en nederlanders zien het als persoonlijk falen als hun onderneming faalt.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:13 schreef klasse het volgende:
[..]
ik vind dat knap en gedurfd om dat soort risico's te durven nemen als een minima. daar kunnen de meeste hollanders een puntje aan zuigen.
en wat is jouw visie?
ik wil vriendelijk blijven, maar ik ben redelijk vriendelijk ingesteld.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:13 schreef klasse het volgende:
[..]
ja, precies. waarom altijd bij het oude blijven? nederland is op dat gebied echt te erg voor woorden. iedereen is hier maar in loondienst terwijl in andere landen er tig meer onderneminkjes zijn. kijk naar turkije, marokka etc. om maar eens iets te noemen wat op deze manier ook doorgaat in nederland. dit soort mensen starten overal bedrijfjes op en durven dit gewoon aan. iets voor zichzelf, ervoor zorgen dat ze zelf overleven omdat zij iets opgezet hebben.
ik vind dat knap en gedurfd om dat soort risico's te durven nemen als een minima. daar kunnen de meeste hollanders een puntje aan zuigen.
en wat is jouw visie?
ik wil gewoon in beweging blijven, nergens vastroesten. interim-management lijkt me wel iets.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:15 schreef rustig het volgende:
[..]
maar wat zou dan een baan zijn die jou wel interesseert?!
en net zo goed dood is wel erg doemdenken kerel. als ik een kutbaan zou hebben,
dan nóg zijn er zo veel mooie dingen in het leven om van te genieten dat het zonde
zou zijn om jezelf van het leven te beroven.
en elke baan gaat op den duur (een stukje-) vervelen.
wil je een vrouw waarmee je misschien gaat trouwen? kinderen?
zie je jezelf met zo'n koter op schoot?
een baan die mij interesseert? genoeg, dingen managen in het algemeen vind ik fantastisch.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:15 schreef rustig het volgende:
[..]
maar wat zou dan een baan zijn die jou wel interesseert?!
en net zo goed dood is wel erg doemdenken kerel. als ik een kutbaan zou hebben,
dan nóg zijn er zo veel mooie dingen in het leven om van te genieten dat het zonde
zou zijn om jezelf van het leven te beroven.
en elke baan gaat op den duur (een stukje-) vervelen.
wil je een vrouw waarmee je misschien gaat trouwen? kinderen?
zie je jezelf met zo'n koter op schoot?
zeker, vooral dat van je roots. gelukkig is daar ook nooit van afgeweken. natuurlijk was er een groot huis. leuke auto's, mooie tuin blabla. maar er was/is wel een echt gezin waar kinderen echt werden opgevoed en ook moesten genieten van dingen als het strand, bergwandelingen etc.quote:op vrijdag 10 juni 2005 03:19 schreef rustig het volgende:
[..]
ik wil vriendelijk blijven, maar ik ben redelijk vriendelijk ingesteld.
daarnaast wil ik in bijna alle gevallen geweld zo veel mogelijk vermijden (nu ook)
hopelijk verdien ik genoeg om een eigen huisje te hebben en een gezin evt te onderhouden.
en ik hoop dat ik, nog steeds zoals nu, kan blijven genieten van kleine dingen in het leven. mooie natuur, mooi weer, lekker eten, lieve mensen, mooie mensen, samenwerken. optimistisch blijven. en hopelijk zo weinig mogelijk sleur in de relatie.
en zo minimalistisch proberen te leven. een beetje genieten en mooie dingen moet kunnen, maar je moet bij je roots blijven, blijf écht, blijf persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |