xen is een vrouw dude. en xen is mijn toekomstige partner over een jaartje of 30. beetje respect graag.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heb het dringend nodig, en zou je zeer dankbaar zijn als je kon helpen. heb er natuurlijk ook geld voor over.
dit uiteraard omdat ik zeer ambitieus ben, om het maar weer enigszins on topic te gooien.
wat vind je vrouw van de situatie? bevalt het haar wel?
passie? het was bittere noodzaak om mijn studententijd te overleven. heb regelmatig een boek verkocht, of de statiegeldflessen weg gebracht zodat ik wat te vreten kon kopenquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:19 schreef klasse het volgende:
[..]
aah zie je, de intentie is er bij velen wel om een eigen zaak te beginnen. zo ligt jouw passie klaarblijkelijk bij het verkopen van boeken. doe er wat mee.
ik had het tegen ts, bijdehandje.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:22 schreef klasse het volgende:
[..]
xen is een vrouw dude. en xen is mijn toekomstige partner over een jaartje of 30. beetje respect graag.
dat is inderdaad, met alle respect overigens en begrijp me niet verkeerd, onder het niveau wat een wo'er daadwerkelijk kan betekenen. ik weet niet hoe je afgestudeerd bent, met welke cijfers etc. maar heb je er al over nagedacht om maar eens wat anders te zoeken?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:22 schreef xennia het volgende:
[..]
ik ben drie jaar geleden afgestudeerd, maar werk nu onder mijn niveau als groepsleidster met verstandelijk gehandicapte en moeilijk opvoedbare jongeren
volgens mij had heiden6 het tegen tsquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:22 schreef klasse het volgende:
[..]
xen is een vrouw dude. en xen is mijn toekomstige partner over een jaartje of 30. beetje respect graag.
met een zeven (voor statistiek), voor de rest achten en negens. morgen heb ik een sollicitatiegesprekquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:23 schreef klasse het volgende:
[..]
dat is inderdaad, met alle respect overigens en begrijp me niet verkeerd, onder het niveau wat een wo'er daadwerkelijk kan betekenen. ik weet niet hoe je afgestudeerd bent, met welke cijfers etc. maar heb je er al over nagedacht om maar eens wat anders te zoeken?
je geeft namelijk zelf al aan niet tevreden te zijn. dat lijkt me per definitie al verkeerd.
quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:23 schreef xennia het volgende:
[..]
passie? het was bittere noodzaak om mijn studententijd te overleven. heb regelmatig een boek verkocht, of de statiegeldflessen weg gebracht zodat ik wat te vreten kon kopen
quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:26 schreef klasse het volgende:
[..]
aah oui. niks gezegd enzo. zand over heiden6.
aah... je hebt toch wel bij een studentenvereniging gezeten en wat activiteiten buiten de studie gedaan eh?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:25 schreef xennia het volgende:
[..]
met een zeven (voor statistiek), voor de rest achten en negens. morgen heb ik een sollicitatiegesprek
ik vond er weinig leuks aan dat ik soms moest kiezen tussen een pakje peuken of een maaltijd. maar ja, ik ken de waarde van geld (en vooral het ontbreken daaraan) welquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:25 schreef klasse het volgende:
[..]
maar hé, dat doe ik ook. zo heb ik laatst nog weleens een ding voor om je dekbed teruggebracht naar de winkel omdat ik die 40 euro dringend nodig had.![]()
en eigenlijk is dat nog leuk ook zo op die manier. je eigen zooi rooien, even veel geld hebben om dan weer te bedenken dat de maand nog lang niet voorbij is. living on the edge is leuk en ambitieus uiteindelijk.
ik ook hoor. maar ik leen dan momenteel ook gewoon to the max en heb een leuk bijbaantje. maar ook ik ken dilemma van: pakje peuken en leven van 3 euro de komende 2 dagen. of geen pakje en wel redelijk kunnen leven.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:31 schreef xennia het volgende:
[..]
ik vond er weinig leuks aan dat ik soms moest kiezen tussen een pakje peuken of een maaltijd. maar ja, ik ken de waarde van geld (en vooral het ontbreken daaraan) wel
daar had ik helemaal geen tijd voor. ik werkte 20 uur per week, woonde op mezelf en wilde mijn studie binnen 4 jaar afronden.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:27 schreef klasse het volgende:
[..]
aah... je hebt toch wel bij een studentenvereniging gezeten en wat activiteiten buiten de studie gedaan eh?nog zoiets wat ik onzinnig vind maargoed.
dank jequote:overigens wel weer zeer ok dat je een sollicitatiegesprek hebt morgen!![]()
ik heb vertrouwen in je, het gaat je lukken! en, hou me op de hoogte.
ja, ja en ja.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:31 schreef xennia het volgende:
heiden6: ik heb het boek niet (meer). is er zo moeilijk aan te komen? al bij de bieb of bij de slegte gekeken?
waarom lenen en schulden maken dan als het niet hoeft?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef klasse het volgende:
[..]
ik ook hoor. maar ik leen dan momenteel ook gewoon to the max en heb een leuk bijbaantje.
tering ja, ik moest lachen. wat als ik zeg dat het van de ikea was? wat beter al?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef rustig het volgende:
living on the edge, een 40 euro-dekbedovertrek terugbrengen
nog 2 weken, eur 1,50 te gaan. en helaas geen dekbedovertrek terug te brengen
wel 2 flessen, en een vriezer met ingevroren zooi om te overleven
btw, bij de ah -- een zak fusili (pasta) één kilo, voor 70 centen! en geen vlees door de saus, maar gebakken eieren, want das veel goedkoperanyway....
quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef klasse het volgende:
[..]
ik ook hoor. maar ik leen dan momenteel ook gewoon to the max en heb een leuk bijbaantje. maar ook ik ken dilemma van: pakje peuken en leven van 3 euro de komende 2 dagen. of geen pakje en wel redelijk kunnen leven.
da's juist briljantquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:35 schreef xennia het volgende:
[..]
waarom lenen en schulden maken dan als het niet hoeft?
hele goede vraag. maar ik vind dat het wel moet. ik heb immers overeengekomen dat ik alleen m'n collegeld plus af en toe wat extra's krijg. en zonder lening valt het niet te rooien, althans, niet hoe ik nu leef. ik heb al 300 euro huur en in totaal zo'n 500 euro op die manier aan vaste lasten. en ik wil ook gewoon nog plezier hebben zonder dat het gelijk richie rich moet.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:35 schreef xennia het volgende:
[..]
waarom lenen en schulden maken dan als het niet hoeft?
hahaha. ja, ik ga dan sinds kort maar dingen verkopen!! via marktplaatsquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:35 schreef klasse het volgende:
[..]
tering ja, ik moest lachen. wat als ik zeg dat het van de ikea was? wat beter al?![]()
maar 2 weken? 1,50? hoe ga je dat fixen? ik stress al flink als ik op die manier 2 dagen moet doorbrengen. ik heb dan ook geen reservevriezer en alleen vrienden en familie waar ik bij kan eten. valt alleen zo op als ik daar alleen kom eten.![]()
in dat soort gevallen had ik altijd nog mijn befaamde kleingeldpotje waarin ik, zoals het woord al zegt, mijn kleingeld consequent stopte. aan het einde van de maand zat daar al gauw zo'n 20 euro inquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:35 schreef klasse het volgende:
[..]
tering ja, ik moest lachen. wat als ik zeg dat het van de ikea was? wat beter al?![]()
maar 2 weken? 1,50? hoe ga je dat fixen? ik stress al flink als ik op die manier 2 dagen moet doorbrengen. ik heb dan ook geen reservevriezer en alleen vrienden en familie waar ik bij kan eten. valt alleen zo op als ik daar alleen kom eten.![]()
netjes, ik heb namelijk daadwerkelijk een afkeer eerlijk gezegd van dat soort "verplichtingen". overigens was het bij jou pure noodzaak zoals ik begrijp, maar dan nog. je bent wel echt selfmade.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:34 schreef xennia het volgende:
[..]
daar had ik helemaal geen tijd voor. ik werkte 20 uur per week, woonde op mezelf en wilde mijn studie binnen 4 jaar afronden.
[..]
dank je
ik heb alleen in het laatste jaar, toen ik geen stufi meer kreeg, geleend.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:38 schreef klasse het volgende:
[..]
hele goede vraag. maar ik vind dat het wel moet. ik heb immers overeengekomen dat ik alleen m'n collegeld plus af en toe wat extra's krijg. en zonder lening valt het niet te rooien, althans, niet hoe ik nu leef. ik heb al 300 euro huur en in totaal zo'n 500 euro op die manier aan vaste lasten. en ik wil ook gewoon nog plezier hebben zonder dat het gelijk richie rich moet.en je uit die schulden werken hoort erbij denk ik zo.
dat stuk van '...valt zo op' komt overigens ook gruwelijk bekend voor...quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:35 schreef klasse het volgende:
[..]
wat grappig!!! die heb ik dus ook, 20 centjes, 50 centjes gaan erin.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:40 schreef xennia het volgende:
[..]
in dat soort gevallen had ik altijd nog mijn befaamde kleingeldpotje waarin ik, zoals het woord al zegt, mijn kleingeld consequent stopte. aan het einde van de maand zat daar al gauw zo'n 20 euro in
http://bcs.worthpublishers.com/siegler/default.asp?s=&n=&i=&v=&o=&ns=0&uid=0&rau=0quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heb jij toevallig 'how children develop' van siegler in huis?
ik kan me maar al te goed in dingen verplaatsen. ik ben namelijk niet iemand die uit een al generaties rijke familie komt bijvoorbeeld. mijn ouders komen beiden gewoon uit een doorsnee gezin van net na de oorlog. zij hadden niks te makken. m'n pa heeft een gedurfde stap gezet die goed uitpakte. hij weet dus precies hoe en wat en is niet opeens uitgestegen boven jan modaal. ik heb me eerlijk gezegd nooit begeven tussen de hockey'ers etc. gewoon op een normale school gezeten met mensen van alle klassen. vrienden van alle klassen en ik weet precies hoe het allemaal zit. dat het nou financieel fijn is betekent niet dat bepaalde normen er niet zijn hoor.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:39 schreef rustig het volgende:
[..]
hahaha. ja, ik ga dan sinds kort maar dingen verkopen!! via marktplaats
halve inboedel druit!maar nee hoor, ik had nog wat dingen van het ouderlijk huis
die van mij waren, die heb ik met spoed getracht te verkopen, en nu kan ik met 20 euro
wel weer even 2 weken budget vooruit. ikea, mn halve kamer is ikea! goed hoor.
ahja joh, ieder zn ding, ieder zn standaard. als je je maar in dingen kan verplaatsen en respect kan opbrengen dan stoor ik me aan niemand, miljonair of niet
in gevallen van ernstige nood kon ik altijd nog mijn lichaam verkopenquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:43 schreef rustig het volgende:
[..]
wat grappig!!! die heb ik dus ook, 20 centjes, 50 centjes gaan erin.
maar onlangs was het hier ook al crisis dus zelfs de geheime voorraadpotjes
zijn geplunderd. naja, dan weet je hoe laat het is
nee precies! nou prima toch, vrienden voor het leven!quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:43 schreef klasse het volgende:
[..]
ik kan me maar al te goed in dingen verplaatsen. ik ben namelijk niet iemand die uit een al generaties rijke familie komt bijvoorbeeld. mijn ouders komen beiden gewoon uit een doorsnee gezin van net na de oorlog. zij hadden niks te makken. m'n pa heeft een gedurfde stap gezet die goed uitpakte. hij weet dus precies hoe en wat en is niet opeens uitgestegen boven jan modaal. ik heb me eerlijk gezegd nooit begeven tussen de hockey'ers etc. gewoon op een normale school gezeten met mensen van alle klassen. vrienden van alle klassen en ik weet precies hoe het allemaal zit. dat het nou financieel fijn is betekent niet dat bepaalde normen er niet zijn hoor.
heel verstandig. iets wat ik ook van plan ben. maar ik verbras het teveel aan gemak. dus aan zaken zoals vergeten alles te kopen en dan maar vanuit werk even vlug langs ah to go etc.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:41 schreef xennia het volgende:
[..]
ik heb alleen in het laatste jaar, toen ik geen stufi meer kreeg, geleend.
hehe... juist. de 1 heeft nou eenmaal meer mazzel dan de ander op het gebied van "het maken" in het leven. ik hoop dat mij het ook gaat lukken zonder al te veel hulp. en dat wens ik iedereen toe overigens.quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:46 schreef rustig het volgende:
[..]
nee precies! nou prima toch, vrienden voor het leven!one human race enzo.
(sorry, ben erg in groepscohesie modus, verontschuldigt u mij)
ja kijk wat dat betreft hebben jullie vrouwen een streepje voor...quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:44 schreef xennia het volgende:
[..]
in gevallen van ernstige nood kon ik altijd nog mijn lichaam verkopen
doe je dat nog weleens?quote:op vrijdag 10 juni 2005 02:44 schreef xennia het volgende:
[..]
ik had ook zo'n huisgenote die zich elke paar weken vol liet spuiten met 1 of ander nieuw medicijn; da's niets voor mijquote:op vrijdag 10 juni 2005 02:44 schreef xennia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |