Soms ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe koel man, is soms triest volk idd.
klopt ja, kutverhaal. Het gaat er gewoon om dat het enorm irritante teringdebielen zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik wil mijn 2 minuten terug!![]()
kutverhaal
Ja, dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:53 schreef triestheid het volgende:
[..]
klopt ja, kutverhaal. Het gaat er gewoon om dat het enorm irritante teringdebielen zijn
je leest trouwens ook wel erg traagquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik wil mijn 2 minuten terug!![]()
kutverhaal
dus mogen ze een pijnlijke, doch trage dood stervenquote:
Waren het Marokkanen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef triestheid het volgende:
[..]
dus mogen ze een pijnlijke, doch trage dood sterven
Gelukkig wel jaquote:
Deporteren die zooi?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef triestheid het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
Als autochtone kindertjes zo worden![]()
ook nog een marokanenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef triestheid het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja![]()
Als autochtone kindertjes zo worden![]()
Ik heb nog wel een stukje grond met een hek erom.quote:
Maar dan wel eerst die schapen daar weg halen héquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:00 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje grond met een hek erom.
Anders beleven ze er nog lol aan ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar dan wel eerst die schapen daar weg halen hé![]()
Ik dacht dat ze altijd met geiten neukten..............quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar dan wel eerst die schapen daar weg halen hé![]()
Ik weet zeker dat ze overstag gaan als er geen geiten voor handen zijn, leer mij die gasten kennenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:04 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd met geiten neukten..............
En dan zo'n straaltje kwijl uit zijn linkermondhoekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:05 schreef skiczukie het volgende:
Dat applaudiseren lijkt me wel erg gay om te zien trouwens. Sta je daar in je eentje een beetje je handjes te klappen.
Ze waren zeker bang dat je zou gaan rollenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:39 schreef Rnej het volgende:
ik had een keer ook zoiets... k zat op een te kleine fiets (van me pa , die is 1m66) en ze scholden me dus ook uit ...
ik ben 1m92 en weeg ruim 130 kilo (ter illustratie.. ik ben niet vadsig maar heb een bestwel grote bouw .. (zegmaar lompe boer idee))
stapt af, is 2 koppen groter dan al die mennekes...
je had ze moeten zien trillen van angst
zucht... k had dit soort reacties wel verwacht...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ze waren zeker bang dat je zou gaan rollen
Over het algemeen zijn de scooterbinken uit 'de stad' Marokkanen dus ja dat kan kloppen dat de hele verdomde familie op de stoep staat, aangezien ze te laf zijn om het zelf op te lossen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel goed aangepakt, ik denk niet dat ik het zo had gedaan, ik kan me van dat soort lui nog herrineren dat ze de volgende dag met de hele familie op de stoep stonden bij een jongen die 1 van ze beledigd had![]()
Ik negeer het gewoon, die lui komen zichzelf nog wel tegen
Dan ben je volgens hen een homo.quote:
Niet van aantrekken.quote:
Ze noemen je een homo omdat je intelligentie bezit? En daar ben je het niet mee eens blijkbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet van aantrekken.
Volgens hen ben ik ook een homo, alleen omdat ik enige intelligentie bezit.
Vraag je jezelf eens af waar jou intelligentie zit?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 04:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze noemen je een homo omdat je intelligentie bezit? En daar ben je het niet mee eens blijkbaar.
Ze kennen jou dus.
Welke van de 2 is nou waar? Ben je intelligent of ben je homo?
Je snapt em niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 04:21 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
[..]
Vraag je jezelf eens af waar jou intelligentie zit?![]()
En op zo'n moment is het handig als je toevallig je minigun bij je hebtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 03:15 schreef Jeugdcrimineel het volgende:
Ik word nu al 4 jaar achterna gezeten door zo'n kutfamilie omdat ik eens zo'n scooter kreng had geramt, de volgende dag stond z'n hele familie me op te wachten op school...![]()
Of als je een kamehameha kan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
En op zo'n moment is het handig als je toevallig je minigun bij je hebt![]()
Juist niet dat is juist goed , betekend dat ze bang zijn voor je. "Met die gozer kun je beter geen ruzie maken dus mondje dicht sjonnie".quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:30 schreef toma het volgende:
Eigenlijk zou je je kut moeten voelen als ze je niet uitgeschelden.
waar kan je die kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:54 schreef speedfreakssj het volgende:
over het algemeen zijn ze erg stil als ik een scheldkanonnade op ze loslaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |