12 jaar gewoond.quote:
Nee, dus niet nee.quote:
Ik leef met je meequote:
Ik ben er al, schatquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ja vond ik ook al.Was Bupatih hier maar
! Of timbob
!
Oh, en BVO dat liedje kan ik niet downloaden want KaZaA zit weer vol met van die versies die het niet doen.
Kut, ik was iets vergeten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
Buup, als je de linkjes overneemt moet je ze wel updaten mên! En de sub-tag is dubbel
Gelukkig maar, iedereen is gemeen tegen mijquote:
Ik wil ookquote:
Ja, ga maar lekker weg jijquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Altijd maar tegen mij zeggen dat het niks voorstelde tussen jou en Dizer, hè?
Wat is dit dan?[afbeelding]
Mij heb je nog nooit zo verdedigd[insert Sven's kras-smiley]
Maar het stelde ook niets voor, bleek achterafquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Bupatih het volgende:
Altijd maar tegen mij zeggen dat het niks voorstelde tussen jou en Dizer, hè?
Wat is dit dan?[afbeelding]
Mij heb je nog nooit zo verdedigd[insert Sven's kras-smiley]
Ik welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:08 schreef Svensational het volgende:
Gaan jullie vanavond ook allemaal Shownieuws kijken?
quote:Coldplay code gekraakt
(09-06-05) - Het hoesje van de nieuwe plaat van Coldplay, X&Y, bevat een geheime boodschap in code. Deze boodschap is nu door verschillende sites gekraakt.
'Make Trade Fair' staat er te lezen op het hoesje van X&Y van Coldplay. Tenminste, als je de zogenaamde Baudot code kent. De Baudot code, bedacht door Emile Baudot, was de voorloper van de Morse code. De code in rond 1874 bedacht en was zo'n 70 jaar de standaard voor boodschappen via de telegraaf. Daarna werd het vervangen door de veel bekendere Morse code. In het hoesje van X&Y staat overigens het volledige Baudot alfabet afgedrukt.
En wat is het dan tussen ons, hè?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar het stelde ook niets voor, bleek achteraf
Hij ging vreemd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |