jij hebt die lijn met Renee helemaal niet gezien!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:12 schreef BVO het volgende:
Ed wordt door Serge vermoord, niet veel later blijkt Bettina Serge’s moeder te zijn (1999)
Pim is terug en vraagt hulp aan Victor. Ze besluiten tot een persoonsverwisseling met Frank, die na zijn auto-ongeluk toch al hersendood is… Het loopt volledig uit de hand (2000-2001)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij hebt die lijn met Renee helemaal niet gezien!!!![]()
ja die achterlijke lijn (geintje) ligt er dus uit...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Svensational het volgende:
Ed’s aartsvijand Rutger komt onrust stoken. Hij wordt neergeschoten, maar… door wie?! (1997)
ik ken je frustratie... en wij zijn niet de enige teleurgestelde stemmersquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:06 schreef Lemijn het volgende:
Grrrrr. Precies alle verhaallijnen die ik níet had gekozen. Hebben jullie geen smaak ofzo??
edit: ik zoek geen ruzie, ik ben alleen maar verdrietig
Leuk he, leedvermaak....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:51 schreef Svensational het volgende:
En babetje mag lekker niet stemmen in de finale
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik geniet helemaal niet..... :')
finale komt er zo aan... ow ja: Dizer, 't is uit...![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:47 schreef babette21 het volgende:
ik geniet helemaal niet.....![]()
finale komt er zo aan... ow ja: Dizer, 't is uit...![]()
Lieverd.... je weet dat je de enige voor me bentquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:13 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
huh!?! jij en Dizer!!!?!!!
dat weet ik.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieverd.... je weet dat je de enige voor me bent
Dizer...waarom....quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:21 schreef babette21 het volgende:
aaaaah wat ben jij een slijmbal zeg!!!!!!!
en ondertussen maar kwijlberichtjes sturen naar mij...!!
Hou ik altijd braaf mijn mond, krijg ik dit!
Een vuile verrader, dat ben je! Vreemganger....![]()
nou...quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:26 schreef babette21 het volgende:
edit: reactie op sven
Jij let ook lekker op zeg, en dan zeg je nog wel wat van mij.... zie hier
Conclusie: Toernooitjes zijn slecht voor relaties.... ik kap ermee....
Zoals vanavond al eerder is gebleken lezen we allemaal wel eens over wat heenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:26 schreef babette21 het volgende:
edit: reactie op sven
Jij let ook lekker op zeg, en dan zeg je nog wel wat van mij.... zie hier
Conclusie: Toernooitjes zijn slecht voor relaties.... ik kap ermee....
Jawel, dat was in GTST laatstquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:28 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik weet echt nergens vanaf![]()
hihiquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:28 schreef Svensational het volgende:
Zoals vanavond al eerder is gebleken lezen we allemaal wel eens over wat heen![]()
LINK aubquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, dat was in GTST laatstje noemde haar lief en mooi enzo (terwijl je neit eens weet hoe ze eruit ziet, maar dit terzijde
)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:30 schreef Svensational het volgende:
Jawel, dat was in GTST laatstje noemde haar lief en mooi enzo (terwijl je neit eens weet hoe ze eruit ziet, maar dit terzijde
)
geef me dan een link muts, dan zomaar mijn mannetje te beschuldigen...ik vraag het geen derde keerquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n huichelaar he... nu een beetje ontkennen, omdat z'n meissie erbij is... maar ondertussen!!![]()
Nee sorry, je zult die 93 topics toch echt zelf moeten doorlezenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef niksan het volgende:
[..]
LINK aub
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |