What's up?quote:
Nou?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef pos het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen....maar eh?![]()
Jaja, hier ben ik al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef pos het volgende:
ik durf het bijna niet te vragen....maar eh?![]()
Ja, jij hebt een kwartier je kans gehad met je Adonissenpenissentitel, maar als puntje bij paaltje komt geef je niet thuis en word je net zo flegmatiek en apathisch als de rest.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Oblivion het volgende:
Tja, jij bent de grooooooote topic opener!!!![]()
Een oud woord voor slappelingen, lapzwansen en nietsnutten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef pos het volgende:
pyl...flegmaten?
Take a chill-pill, pyl...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, jij hebt een kwartier je kans gehad met je Adonissenpenissentitel, maar als puntje bij paaltje komt geef je niet thuis en word je net zo flegmatiek en apathisch als de rest.......![]()
en bedoel je oa mij daar mee?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Een oud woord voor slappelingen, lapzwansen en nietsnutten.
Zo.
Voel jij je dan aangesproken?quote:
ik ook niet hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voel jij je dan aangesproken?![]()
Ik niet namelijk...![]()
Uhmm... jou niet, natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef pos het volgende:
en bedoel je oa mij daar mee?
pyl je moet even naar het jiskefet topic gaan en op de link klikken....erg leuk filmpjequote:
Present!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Een oud woord voor slappelingen, lapzwansen en nietsnutten.
Zo.
Had ik al gedaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:28 schreef pos het volgende:
pyl je moet even naar het jiskefet topic gaan en op de link klikken....erg leuk filmpje
Janis Ianquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:30 schreef pyl het volgende:
Janis Ian, Berkery?
Het is toch een vrouw, lijkt me......quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:31 schreef sooty het volgende:
Arlo Guthrie ?
Een schoolvoorbeeld van mosterd na de maaltijd.quote:
Zit er wat tussen je tanden?quote:
Nee, maar geen probleem als er een verloren haartje geflost moet worden.quote:
Minst pijnlijke manier om een schaamhaar te verwijderen ja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar geen probleem als er een verloren haartje geflost moet worden.
Fotomeisjequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Deze vogel gaat slapen. Heb ik al twee dagen gedaan. Maar zoiets als een virus. Trusten Fotomeisjes.
Niet goed?quote:
Burp. *quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef tong80 het volgende:
Trusten Fotomeisjes.
Ehm, pyl, weet jij dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:48 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Oude president van de states, zat ik een rolstoel...
Toch?
Niet pyl.quote:
Ja. F.D Roosevelt was president van pak 'm beet 1935 - 1944, en zat op het eind in een rolstoel.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:52 schreef Oblivion het volgende:
@sooty: Stalin?
We have a winner.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
Die van Soot is Sir Neville Chamberlain
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:52 schreef pyl het volgende:
Ja. F.D Roosevelt was president van pak 'm beet 1935 - 1944, en zat op het eind in een rolstoel.
Teddy was 100 jaar geleden president. Had een mooie snor - Teddybear.
Ik was ook in verwarring hoor.quote:
Er is hier een schone taak voor jou weggelegd pyl. om voor de onwetenden voor eens en voor al het verschil tussen Teddy en FD uit te leggen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:49 schreef pyl het volgende:
En ja, Teddy Roosevelt was óók een president van de US.
Dat ik ergens zeker weet dat het Teddy is (plaatje van tokay), maar als je op Teddy googled krijg je een ander...quote:
Misschien is het verschil wel een apart C&H topic waardig. FD was immers ook de enige president met 3 termijnen (hoewel niet afgemaakt) achter zijn naam.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:01 schreef pyl het volgende:
Obli: op de foto van Tokay staat Franklin D. Roosevelt, president van Amerika tijdens de economische crisis van de jaren dertig (New Deal) en natuurlijk de Tweede Wereldoorlog.
Teddy Roosevelt was ook president, zo'n honderd jaar geleden. Zijn naam is misschien wel het bekendst door "Teddybear", de knuffelbeertjes die hun naam kregen van zijn uiterlijk.
Je hebt ze verward, meer niet.
Zeker. De mogelijkheid is daarna afgeschaft.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:06 schreef sooty het volgende:
FD was immers ook de enige president met 3 termijnen (hoewel niet afgemaakt) achter zijn naam.
truste Obliquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Oblivion het volgende:
Mensen ik ga lekker slapen!![]()
Truste voor zo!![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef Oblivion het volgende:
Ik had 'm al opgezocht, pyl....
Bedankt voor je antwoord!![]()
Ja wie nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef pyl het volgende:
Mmm...ik heb zin in een reisje. Paddington Station.
Paddington Bear is goed !quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:18 schreef pos het volgende:
paddington of zoiets?
dat weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:21 schreef sooty het volgende:
[..]
Paddington Bear is goed !
Maar wiens moeder ontwierp 'm ?
quote:
Welterusten pos.quote:maar ik ga naar bed...weer vroeg op![]()
Jeremy Clarkson.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef pyl het volgende:
Verrek Jeremy Clarke, wist ik niet.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef pyl het volgende:
En als we 'm nou eens niet raden?
Pardon? Jullie "spelen verder als er bewijs geleverd is"? Da's abracadabra voor mij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef Davidboaz het volgende:
in 'raad de stad' spelen we verder als er bewijs geleverd is...
Zoiets ja, Nicci Frenchquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef Berkery het volgende:
Nikki & French?
Nee, dit zijn hun ouders.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef sooty het volgende:
Is dat het koppel dat afgelopen week in het nieuws was vanwege hun 80-jarige (="Eiken") huwelijk ?
OOOOOOOOOOOH GROTE Z!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Z het volgende:
Ja hallo! Ik raad hier een schier onraadbaar plaatje dus wil ik wat complimenten ja!
Het plaatje was al eens eerder langs geweest........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Z het volgende:
Ja hallo! Ik raad hier een schier onraadbaar plaatje dus wil ik wat complimenten ja!
Sterker nog, ik heb 'm zelf wel eens bij de buren gevraagd. Maar dat doet er toch niet toe!?!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Het plaatje was al eens eerder langs geweest........![]()
![]()
Zie je, ik wist het!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:46 schreef Z het volgende:
Sterker nog, ik heb 'm zelf wel eens bij de buren gevraagd.
Nee, da's waar.quote:Maar dat doet er toch niet toe!?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:46 schreef Z het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb 'm zelf wel eens bij de buren gevraagd. Maar dat doet er toch niet toe!?!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik doe wel wat je vraagt, en ik word genegeerd...?![]()
*haar in de lucht gooit....
Woei, Obli, wat opwindend!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:50 schreef Oblivion het volgende:
*haar in de lucht gooit....
Niet...quote:
Succesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet...![]()
*verder zoeken gaat achter gesloten oogleden..![]()
Uiteraard. 44 jaar bij de zelfde club. Een knappe prestatie.quote:
Dat mag je wel zeggen, ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Uiteraard. 44 jaar bij de zelfde club. Een knappe prestatie.
Bij iedere club die hij trainde stond ie al snel weer op straat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat mag je wel zeggen, ja.
(Ongeveer 44 x zo lang als Gullit het bij Feyenoord uithield....)
Zeker, mr_a, ik zeg maar wat...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Bij iedere club die hij trainde stond ie al snel weer op straat.
Ja een paar op vakantie. Die hadden een hekel aan PSV.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Zeker, mr_a, ik zeg maar wat...![]()
Heb je weleens een Ajacied ontmoet met een heimelijke sympathie voor Feyenoord (ook al is het dan in de kern uit een soort medelijden)?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja een paar op vakantie. Die hadden een hekel aan PSV.
Ik heb wel in sportief opzicht een 'hekel' aan Ajax en PSV want dat zijn toch rivalen. Maar een club waar ik echt een bloedhekel aan heb is Vitesse. Alleen al omdat zij nu ergens in de onderbond van het amateurvoetbal horen te spelen vanwege die hoge schulden.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar een club waar ik echt een bloedhekel aan heb is Vitesse. Alleen al omdat zij nu ergens in de onderbond van het amateurvoetbal horen te spelen vanwege die hoge schulden.
Die opmerking doet het altijd goed bij Nijmegenaren.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Die opmerking doet het altijd goed bij Nijmegenaren.![]()
Ja, ik kom oorspronkelijk ook niet uit het noorden maar uit het midden van het land. Fan geworden tijdens de gouden jaren met de EC-I-winst en de komst van mijn jeugdidool Romario en altijd fan gebleven.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:45 schreef pyl het volgende:
Ha die Bolko!
Een Groninger PSV'er? Hoe moet ik dat rijmen?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Danica Mckellar?
Die is volgens mijn bronnen inderdaad een beginnend dertiger.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Z het volgende:
[..]
Winnie uit The Wonder Years
En volgens mij heeft die de 18 al gehaald Pyl!
Tja, en zo zit ik vanwege Cruijff, Keizer, Neeskens, Rep, Krol, Haan, Suurbier, Stuy, Blankenburg, Hulshoff en Mühren voor eeuwig gebakken aan Ajax.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:48 schreef Bolkonsky het volgende:
Ja, ik kom oorspronkelijk ook niet uit het noorden maar uit het midden van het land. Fan geworden tijdens de gouden jaren met de EC-I-winst en de komst van mijn jeugdidool Romario en altijd fan gebleven.
Ik denk,ik doe pyl een plezier ...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:04 schreef pyl het volgende:
'domme! Even opgezocht wie dat dan wel niet is: Star Trek....
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:12 schreef fotoloog het volgende:
Is dat niet dat ventje dat in Raiders of the lost ark speelde?
quote:
Van McCoy is goedquote:
Dat is Jaap Stobbe volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:55 schreef Z het volgende:
Tong als je deze niet weet, weet ik het ook niet meer
[afbeelding]
Jaquote:
vandaar dat ik het niet wistquote:
Jaap Stobbe............de karakter .............acteurquote:
wat leuk gemaaktquote:
Alsof ik dat kanquote:
Verrassend goed dusquote:
Oscarwinnend Regisseur.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:22 schreef fotoloog het volgende:
Waar moeten we deze meneer van kennen,meneer a ?
Nee, meneer heeft een blockbustertrilogie op zijn naam staan en zijn volgende blockbuster wordt eind dit jaar verwacht.quote:
Voor een filmfan als jij wel DH.quote:
De nieuwe vlam van Cruise. Katie Holmes.quote:
Inderdaad, om deze dame maakt Tom Cruise zichzelf de laatste dagen behoorlijk belachelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:37 schreef mr_anonimous het volgende:
De nieuwe vlam van Cruise. Katie Holmes.
quote:
Ja tenenkrommend noemt men dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Inderdaad, om deze dame maakt Tom Cruise zichzelf de laatste dagen behoorlijk belachelijk.
Iemand zijn hysterische optreden gezien bij Oprah Winfrey? Gênant!![]()
Nee een acteur.quote:
De film waar mee hij bekend werd is al wat ouder. 1995. Tamelijk schokkende film over hanggroepjongeren.quote:
'Kids.' Ken de film nog wel ja, maar hem nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De film waar mee hij bekend werd is al wat ouder. 1995. Tamelijk schokkende film over hanggroepjongeren.
Leo Fitzpatrick. Hij speelde Telly de hoofdrolspeler.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Kids.' Ken de film nog wel ja, maar hem niet
Nee, zijn achternaam was ook een voornaam.quote:
quote:
Af en toe een inkoppertje mag toch wel?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
wat snap je niet Pyl?
Beetje gladjakkerig type idd.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:28 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Hetzelfde als Tong: wat pos toch in Totti ziet........ onbegrijpelijk......![]()
Ik zou maar snel editten, mr_a.........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Beetje gladjakkerig type idd.
Hoezo komt Pos anders achter me aan?quote:
Gewoon blijven staan en niet bewegen, zachtjes ademhalen en probeer zo min mogelijk met je ogen te knipperen. En als ze iets vraagt netjes antwoord geven en met drie woorden spreken ("ja, mevrouw pos") - na een uurtje kalmeert ze dan vanzelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoezo komt Pos anders achter me aan?
Een vieze nagelbijter..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Antonio Cassano heet ie.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Gewoon blijven staan en niet bewegen, zachtjes ademhalen en probeer zo min mogelijk met je ogen te knipperen. En als ze iets vraagt netjes antwoord geven en met drie woorden spreken ("ja, mevrouw pos") - na een uurtje kalmeert ze dan vanzelf.![]()
Ooooooooh heel veel, alleen past er geen usb stekker in mijn neus..quote:
Muts, zoals je hebt kunnen lezen ben ik een tukkie gaan doen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:50 schreef pyl het volgende:
Is dat misschien Helene Nolthenius? (Ik roep alvast maar iets, voor ik ga nadenken...)
Dag Tokay!![]()
Nee, dat is Helene Dupuis, die jij waarschijnljk bedoelt. Helene Nolthenius, zaliger nagedachtenis, is een beroemd schrijfster van historische romans..........quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:53 schreef Tokay het volgende:Dag pyl, Hélène Nolthenius, is dat die mevrouw die zich bezig houdt met ethiek?
O.quote:Nee, dat is ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |