Nee, ik denk niet dat het meelijwekkend is, hij is geen jaren80revivaler. Hij heeft pas weer een nieuwe cd uitgebracht (ik heb hem besteld maar nog niet binnen) met erg goede recensies.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
Hehe dat lijkt me nou eens lachen om te zien, alhoewel ik vrees voor dat gevoel van meelij dat ik ook krijg bij bijvoorbeeld recente optredens van andere beroemdheden uit de jaren '80.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:54 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het meelijwekkend is, hij is geen jaren80revivaler. Hij heeft pas weer een nieuwe cd uitgebracht (ik heb hem besteld maar nog niet binnen) met erg goede recensies.
Gutteguttegut heh meidquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
[..]
Och gut, ze worden steeds jonger...
Met die gedachte ging ik er ook heen (December 2002, Las Vegas), maar dat bleek gelukkig alleszins mee te vallen. Jongetje Idol rockte alsof-ie nooit weggeweest was.quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef Aventura het volgende:
Hehe dat lijkt me nou eens lachen om te zien, alhoewel ik vrees voor dat gevoel van meelij dat ik ook krijg bij bijvoorbeeld recente optredens van andere beroemdheden uit de jaren '80.
Hmmm..quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Met die gedachte ging ik er ook heen (December 2002, Las Vegas), maar dat bleek gelukkig alleszins mee te vallen. Jongetje Idol rockte alsof-ie nooit weggeweest was.
Niks vergane glorie; een spetterend optreden wat ik daar toen gezien heb.
'k heb net besteld...quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hmmm..
De verleiding slaat toe.
Wanneer begint de VVK ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef bloodymary het volgende:
En...........hij komt weer! 7 december in de HMH.
Ik als 18 jarige ken de held Billy Idol welquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
[..]
Och gut, ze worden steeds jonger...
Dank...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:57 schreef bloodymary het volgende:
A.s. zaterdag (13 augustus)
Heb hem dit jaar live op RAR gezien. Geweldigquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:27 schreef bloodymary het volgende:
Geen idee wat ik er van moet verwachten, ben zeer benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |