quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Zo win je natuurlijk wel of niet
Oeiquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Zo win je natuurlijk wel of niet
Nee man, Filemon is tof!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Dies tofquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Inderdaad een vervelende gast. Vervelende stem en vragen. Laat Sophiequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Ja kan me niks schelen wat jullie van hem vinden, waar haal je dat shirt!
WAAROM klik ik op de link ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nl
Denk ik.
quote:
Ik klikte ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik de enige die niet klikt ofzo?
En Verdiend die Filemon geen eigen topic hier?
Ben blij dat het er 1 is. Gisteren zouden het er meer zijn geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben je ff een avondje niet online... gelijk weer een Hools gemist. ..
Hier onderscheidt het intelligente gedeelte van Hools zich met het minder intelligente van Hoolsquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik de enige die niet klikt ofzo?
En Verdiend die Filemon geen eigen topic hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |