abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:18:18 #251
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27823591
Honey is lekker 'knus' vind ik dan
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:18:22 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27823592
Ik snap het nu.

Ik zou Rockstar nemen
Laatste week mijn alltime favourite!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:19:32 #253
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27823616
Heb je geen Milky bar? Dat is toch wel het toppunt van knusheid ;-)
De Madrid al cielo
pi_27823617
Aan jullie heb ik dus ook niets, roepen alle drie wat anders =P

Maar ik denk dat ik voooooooooor HIWTK ga. La Guiri zegt het nog twee keer, dus dan doe ik dat maar als meeste stemmen gelden =P
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:21:03 #255
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27823652
Goede keus!
De Madrid al cielo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:21:26 #256
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27823665
Dan doe ik wel de Rockstar.

Trusten
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_27824459
Honey zou ik voor kiezen heb ik net gedaan, die vind ik savond heerlijk voor het slapen gaan. Rockstar vind ik heerlijk voor overdag

Merk wel dat ik idd een zoete kauw ben.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 01:40:28 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27825342
ik zou best wel eens zo een cadeau doos ding voor mezelf willen kopen
maar volgens mij zit er in werkelijk ieder verpakking een bad bal
ik heb geen bad
en ze worden zeker niet op aanvraag zonder gemaakt ofzo? dat je dr wat anders voor in de plaats kan doen..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27827762
Wat leuk! Een plekje om over lush te kletsen. Heb me direct ingeschreven bij fok toen ik dit topic zag. Dus als jullie nog plek hebben voor nog een lushverslaafde dan klets ik graag mee.
Ik zal om eerst even mijn lijstje met spullen geven die ik gebruikt heb of op dit moment in huis heb:
jungle
trichomania
angels on bare skin
afterlife
auntie pamela
big blue
karma zaap
cereology
alkmaar
miranda
i should coco
rock star
sea vegetable
baby face
coalface
sweet japanese girl
ultrabland
each peach
smitten
the soft touch
king of skin
you've been mangoed
fox in the flowers
think pink
coolaulin
butterball
two timing tart
amandopondo
ocean salt
little monkey
melting marshmellow moment
bathos
sakura
blackberry bathbomb
creamy candy bath

Eind deze maand, rond salaristijd, ga ik weer een bestelling plaatsen. Ben nu al twee weken bezig met wat ik allemaal ga bestellen. Sleep het krantje echt overal mee naar toe. Mijn vriend wordt er helemaal gek van.
pi_27827935
Wij hadden ooit een bad thuis En toen gingen we de badkamer verbouwen en toen moest het bad eruit... Echt verschrikkelijk vond ik dat! en nog steeds kzou dolgraag zo'n bruisbal bij de lush halen en dan lekker badderen
Zodra ik op een hotelkamer terecht ga komen met een bad bestel ik er een paar

Khoop dat mijn pakketje vandaag komt
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 09:57:58 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27828078
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 08:58 schreef debby1973 het volgende:
Wat leuk! Een plekje om over lush te kletsen. Heb me direct ingeschreven bij fok toen ik dit topic zag. Dus als jullie nog plek hebben voor nog een lushverslaafde dan klets ik graag mee.
Ik zal om eerst even mijn lijstje met spullen geven die ik gebruikt heb of op dit moment in huis heb:
jungle
trichomania
angels on bare skin
afterlife
auntie pamela
big blue
karma zaap
cereology
alkmaar
miranda
i should coco
rock star
sea vegetable
baby face
coalface
sweet japanese girl
ultrabland
each peach
smitten
the soft touch
king of skin
you've been mangoed
fox in the flowers
think pink
coolaulin
butterball
two timing tart
amandopondo
ocean salt
little monkey
melting marshmellow moment
bathos
sakura
blackberry bathbomb
creamy candy bath

Eind deze maand, rond salaristijd, ga ik weer een bestelling plaatsen. Ben nu al twee weken bezig met wat ik allemaal ga bestellen. Sleep het krantje echt overal mee naar toe. Mijn vriend wordt er helemaal gek van.
Welkom Debby!!
Heerlijk he Lush?
pi_27828141
Debby welkom!!!
Je hebt al een aardig lijstje
Het krantje word hier ook van voor naar achter en andersom gelezen en weer terug
Ik heb veel dingen al aan gekruist die ik wil hebben of proberen.
pi_27828152
Echt super! Ik bestel bijna altijd via internet omdat ik in Enschede woon. Ik kan hier wel opbiechten wat ik met een stukje karmazeep heb gedaan. Ik heb een toiletverfrisser gekocht waar je een blokje in moet doen. Heb dat vieze dennegeur blokje weggegooid en...... er een stukje karmazeep ingedaan. Mijn toilet heeft nog nooit zo lekker geroken.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:25:59 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27828350
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef Sanne het volgende:
Daarnet Love Lettuce maskertje genomen en mijn gezicht met Fresh Farmacy gewassen.
Hoort niet echt bij mijn huid die FF, maar ik wilde hem proberen, hij zal ook geen kwaad doen.
Wel makkelijker om aan te bregen dan AOBS of Aquamarina. Gewoon een stukkie zeep dat lekker schuimt in je handen.

Vervolgens Breath of Fresh Air tonic om de restjes weg te halen
En daarna mijn Imperialis en oogcremepje. Beide bevallen me heel goed.

Mijn huidje is er ook heel blij mee
Ik dacht dat jij Celestial had? Ben je overgestapt inmiddels op Imperialis of hou ik het niet meer bij?

Hoe gebruik je die tonic eigenlijk? Op het plaatje lijkt het meer op een verstuiver en wordt het beschreven als een soort verfrisser. Ik gebruik nu een reinigingsmilk en een reinigingstonic om de laatste restjes milk weg te halen. Maar daarvoor zijn die tonics van Lush dus ook geschikt?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:31:09 #265
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27828408
Ik ben van de Imperialis Kyara!
Ik had een proefje van Afterlife, daar kreeg ik allergische reactie op. Dus twijvfelde tussen Celestial en Imperiales, en Imperialis heeft gewonnen.

Heerlijk spul
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:36:46 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_27828457
Aha, en waarom heeft Imperialis gewonnen? (Ik twijfel ook tussen die twee namelijk)
  zaterdag 11 juni 2005 @ 10:40:48 #267
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27828513
Ik had Imperialis en Celestial op, iedere kant van gezicht een. De Imperialis trok geloof ik wat sneller in en ruikt niet sterk/vervelend (imho) dus vandaar dat die gewonnen heeft.
pi_27828699
Aventura, ik kom net van het postkantoor af, ik zou iets van 5 euro moeten betalen, voor het verzenden van dat zeepje. Zal ik het maar een keer met een meet ofzo aan je geven?

Het zeepje pas namelijk net niet in een envelop..

Heel flauw.
pi_27828927
Als het een zeepje is, is het dan geen optie om hem door midden te snijden, dus dat je twee 'normaal' formaat zeepjes hebt?
Sanity is (not) statistical
pi_27829074
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef ymme het volgende:
Aventura, ik kom net van het postkantoor af, ik zou iets van 5 euro moeten betalen, voor het verzenden van dat zeepje. Zal ik het maar een keer met een meet ofzo aan je geven?

Het zeepje pas namelijk net niet in een envelop..

Heel flauw.
Das raar, ik heb namelijk een Rockstar naar MM gestuurd in een bubbel-envelop voor de gewone prijs.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27829176
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Das raar, ik heb namelijk een Rockstar naar MM gestuurd in een bubbel-envelop voor de gewone prijs.
Ik heb geen bubbel envelop, die kun je hier niet krijgen. Van de week moet ik toch naar de stad, dan zal ik daar eens kijken. In ons kleine dorp kun je ook niets
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:27:34 #272
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27829213
die rockstar was wel dunnig he
als die demon is net zoals de mijne, is het 1 veirkant blok. en die zal iderdaad niet in een envelop passen
pi_27829235
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
die rockstar was wel dunnig he
als die demon is net zoals de mijne, is het 1 veirkant blok. en die zal iderdaad niet in een envelop passen
Ja, hij was van de Sweety Stack.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27829334
Ik ga zo douchen. Maar ik weet weer eens niet welk zeepje dat ik moet gaan nemen. Ik denk dat ik vandaag de Honey maar ga doen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:45:45 #275
94510 BillGates
Me postcount!
pi_27829562
lush is toch zon piramidespel achtige constructie waarbij verveelde huisvrouwtjes elkaar opjutten om inferieure troep aan elkaar te verkopen voor veel te veel geld?

vroeger hadden ze tupperware parties, net zoiets.. vraag maar eens aan je moeders, die hebben vast nog wel een doos of 2 in de kelder staan
pi_27829608
Ik vind Temptation vies Hij ruikt zo heeeerlijk maar ik vind hem op mijn huid niet lekker.. Nah, hij ziet er leuk uit, ik leg hem gewoon in het zicht en in de ruik
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:48:59 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27829647
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind Temptation vies Hij ruikt zo heeeerlijk maar ik vind hem op mijn huid niet lekker.. Nah, hij ziet er leuk uit, ik leg hem gewoon in het zicht en in de ruik
ik heb gehorod dat zeepjes ook goed als toiletblokje kunnen dienen
heb je in ieder geval een lekker geurende plee
pi_27829661
Ja idd En ik heb zo'n leuk rood stukje erop zitten dus hij wordt gewoon decoratief
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:50:20 #279
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27829673
wel dure toiletblokjes
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:50:32 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27829679
maar ook een gat in de markt!
pi_27829702
Ik koop dees gewoon niet meer Maar het is gewoonl leuk omdat ie erbij hoort
pi_27829727
Hoe vies is het dan?
  zaterdag 11 juni 2005 @ 11:53:51 #283
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27829767
Ik wacht tot de Dove op het toilet op is, dan leg ik daar mijn Bohemian neer. Die vind ik toch niet zo bijzonder om mee te douchen
pi_27829781
Nee hij is erg lekker hoor! Appel en een beetje kruidig alleen ik vind het niet passen als zeepje
pi_27829802
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Nee hij is erg lekker hoor! Appel en een beetje kruidig alleen ik vind het niet passen als zeepje
Oja, ik had er ook al mijn bedenkingen bij maar wilde het toch zelf proberen. :-)
Misschien ga ik wel mijn eigen slagroomtaart-zeep ontwerpen of kruimelvlaaiscrub
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:04:34 #286
16715 Mylene
*schatje*
pi_27830007
-edit: topic wat opgeschoond

Andere topic blijft dicht. Het staat ieder vrij om een nieuw topic te openen wanneer deze bijna vol is.
pi_27830022
Ikke ikke ikke
pi_27830137
Ik vind die Sympathy for the skin echt te lekker hoor, ik smeer hem op mn gezicht nu omdat ik geen gezichtscreme bij me heb (ben bij vriendje) en dit gewoon lekker hydrateerd en heeeeerlijk intrekt en ooknog eens hemels ruikt
Hoe slecht zal dit zijn voor mn huid? Heb het eergister ookal gedaan en er was niks bijzonders te merken verder, behalve dat het lekker zacht was
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:31:36 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27830626
Heaven je hebt nog een hele jonge huid, die kan vrijwel alles hebben

Vroeg gisteren nog even naar het gebruik van AOBS in de winkel. Er zijn meer mensen die het iedere dag gebruiken, je moet zelf proberen of dat kan. Als je een stevige huid hebt kan het waarschijnlijk helemaal geen kwaad. Helaas verliest je huid die stevigheid met de jaren. Dan zijn er weer hele andere producten nodig.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:33:09 #290
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27830664
Heb je de You snap the whip al geprobeerd Sanne?
De Madrid al cielo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:38:26 #291
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27830796
Nee ik twijfel nog. Wil vanavond zo zoet mogelijk ruiken. Dus ik denk dat het vanmiddag een bad wordt met één van die bruisballen. En of Snap the Whip daar zo goed bijpast betwijfel ik.

Weet ook nog niet welke bruisbal het wordt.
pi_27830801
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Sanne het volgende:
Heaven je hebt nog een hele jonge huid, die kan vrijwel alles hebben
Dan ga ik nog even lekker door, ik vind het heerlijk dat het zo goed intrekt!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:41:03 #293
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27830858
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Nee ik twijfel nog. Wil vanavond zo zoet mogelijk ruiken. Dus ik denk dat het vanmiddag een bad wordt met één van die bruisballen. En of Snap the Whip daar zo goed bijpast betwijfel ik.

Weet ook nog niet welke bruisbal het wordt.
Ah ok, je post het toch wel he als je hem getest hebt?
De Madrid al cielo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:41:38 #294
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27830880
of

Welke zal ik nemen?
pi_27830884
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef BillGates het volgende:
lush is toch zon piramidespel achtige constructie waarbij verveelde huisvrouwtjes elkaar opjutten om inferieure troep aan elkaar te verkopen voor veel te veel geld?

vroeger hadden ze tupperware parties, net zoiets.. vraag maar eens aan je moeders, die hebben vast nog wel een doos of 2 in de kelder staan
dat zou t zijn als t niet zn beloftes nakomt, maar voorlopig ben iig ik van mn eczeem af en ruik ik helemaal
t is trouwens n eczeem die ik met hulp van dermatoloog zelfs niet weggesmeerd kreeg
pi_27830905
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding] of [afbeelding]

Welke zal ik nemen?
rechts, lekker joh!!
heb ik van de week ook gedaan die , hijs super
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:44:08 #297
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27830937
die bubble bar slice zou ik nemen, lijkt me net iets zoeter.
De Madrid al cielo
  zaterdag 11 juni 2005 @ 12:46:17 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27830981
Ja ik voel ook geloof ik het meest voor de rechter. Die ruikt ook het sterktst.

Ik maak het helemaal af met Candy Fluff en Rockstar.
En misschien ook nog wel Shimmy Shimmy als ik echt in de stemming kom.
pi_27831009
Ik had een proefje van Jungle gehad, en net gebruikt onder de douche, maar ik snap het niet! Hoe gebruik je dat spul? Het meisje in de winkel had het erover dat het een papje moest worden in je hand, maar dat doet het niet. En gebruiken als een shampoobar werkt ook niet. Dus hoe moet het dan? Er zitten nu nog stukjes groene prut in m'n haar
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27831022
Bijna vol je kan ymme doe je best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')