Welkom Debby!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 08:58 schreef debby1973 het volgende:
Wat leuk! Een plekje om over lush te kletsen. Heb me direct ingeschreven bij fok toen ik dit topic zag. Dus als jullie nog plek hebben voor nog een lushverslaafde dan klets ik graag mee.
Ik zal om eerst even mijn lijstje met spullen geven die ik gebruikt heb of op dit moment in huis heb:
jungle
trichomania
angels on bare skin
afterlife
auntie pamela
big blue
karma zaap
cereology
alkmaar
miranda
i should coco
rock star
sea vegetable
baby face
coalface
sweet japanese girl
ultrabland
each peach
smitten
the soft touch
king of skin
you've been mangoed
fox in the flowers
think pink
coolaulin
butterball
two timing tart
amandopondo
ocean salt
little monkey
melting marshmellow moment
bathos
sakura
blackberry bathbomb
creamy candy bath
Eind deze maand, rond salaristijd, ga ik weer een bestelling plaatsen. Ben nu al twee weken bezig met wat ik allemaal ga bestellen. Sleep het krantje echt overal mee naar toe. Mijn vriend wordt er helemaal gek van.
Ik dacht dat jij Celestial had? Ben je overgestapt inmiddels op Imperialis of hou ik het niet meer bij?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef Sanne het volgende:
Daarnet Love Lettuce maskertje genomen en mijn gezicht met Fresh Farmacy gewassen.
Hoort niet echt bij mijn huid die FF, maar ik wilde hem proberen, hij zal ook geen kwaad doen.
Wel makkelijker om aan te bregen dan AOBS of Aquamarina. Gewoon een stukkie zeep dat lekker schuimt in je handen.
Vervolgens Breath of Fresh Air tonic om de restjes weg te halen
En daarna mijn Imperialis en oogcremepje. Beide bevallen me heel goed.
Mijn huidje is er ook heel blij mee
Das raar, ik heb namelijk een Rockstar naar MM gestuurd in een bubbel-envelop voor de gewone prijs.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef ymme het volgende:
Aventura, ik kom net van het postkantoor af, ik zou iets van 5 euro moeten betalen, voor het verzenden van dat zeepje. Zal ik het maar een keer met een meet ofzo aan je geven?
Het zeepje pas namelijk net niet in een envelop..
Heel flauw.
Ik heb geen bubbel envelop, die kun je hier niet krijgen. Van de week moet ik toch naar de stad, dan zal ik daar eens kijken. In ons kleine dorp kun je ook nietsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:19 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Das raar, ik heb namelijk een Rockstar naar MM gestuurd in een bubbel-envelop voor de gewone prijs.
Ja, hij was van de Sweety Stack.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
die rockstar was wel dunnig he
als die demon is net zoals de mijne, is het 1 veirkant blok. en die zal iderdaad niet in een envelop passen
ik heb gehorod dat zeepjes ook goed als toiletblokje kunnen dienenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind Temptation viesHij ruikt zo heeeerlijk maar ik vind hem op mijn huid niet lekker.. Nah, hij ziet er leuk uit, ik leg hem gewoon in het zicht en in de ruik
Oja, ik had er ook al mijn bedenkingen bij maar wilde het toch zelf proberen. :-)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Nee hij is erg lekker hoor! Appel en een beetje kruidig alleen ik vind het niet passen als zeepje
Dan ga ik nog even lekker door, ik vind het heerlijk dat het zo goed intrekt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Sanne het volgende:
Heaven je hebt nog een hele jonge huid, die kan vrijwel alles hebben
Ah ok, je post het toch wel he als je hem getest hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Nee ik twijfel nog. Wil vanavond zo zoet mogelijk ruiken. Dus ik denk dat het vanmiddag een bad wordt met één van die bruisballen. En of Snap the Whip daar zo goed bijpast betwijfel ik.
Weet ook nog niet welke bruisbal het wordt.
dat zou t zijn als t niet zn beloftes nakomt, maar voorlopig ben iig ik van mn eczeem af en ruik ik helemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef BillGates het volgende:
lush is toch zon piramidespel achtige constructie waarbij verveelde huisvrouwtjes elkaar opjutten om inferieure troep aan elkaar te verkopen voor veel te veel geld?
vroeger hadden ze tupperware parties, net zoiets.. vraag maar eens aan je moeders, die hebben vast nog wel een doos of 2 in de kelder staan
rechts, lekker joh!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding] of [afbeelding]
Welke zal ik nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |