ik heb gehorod dat zeepjes ook goed als toiletblokje kunnen dienenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind Temptation viesHij ruikt zo heeeerlijk maar ik vind hem op mijn huid niet lekker.. Nah, hij ziet er leuk uit, ik leg hem gewoon in het zicht en in de ruik
Oja, ik had er ook al mijn bedenkingen bij maar wilde het toch zelf proberen. :-)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:54 schreef heaven7 het volgende:
Nee hij is erg lekker hoor! Appel en een beetje kruidig alleen ik vind het niet passen als zeepje
Dan ga ik nog even lekker door, ik vind het heerlijk dat het zo goed intrekt!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:31 schreef Sanne het volgende:
Heaven je hebt nog een hele jonge huid, die kan vrijwel alles hebben
Ah ok, je post het toch wel he als je hem getest hebt?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:38 schreef Sanne het volgende:
Nee ik twijfel nog. Wil vanavond zo zoet mogelijk ruiken. Dus ik denk dat het vanmiddag een bad wordt met één van die bruisballen. En of Snap the Whip daar zo goed bijpast betwijfel ik.
Weet ook nog niet welke bruisbal het wordt.
dat zou t zijn als t niet zn beloftes nakomt, maar voorlopig ben iig ik van mn eczeem af en ruik ik helemaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:45 schreef BillGates het volgende:
lush is toch zon piramidespel achtige constructie waarbij verveelde huisvrouwtjes elkaar opjutten om inferieure troep aan elkaar te verkopen voor veel te veel geld?
vroeger hadden ze tupperware parties, net zoiets.. vraag maar eens aan je moeders, die hebben vast nog wel een doos of 2 in de kelder staan
rechts, lekker joh!!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:41 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding] of [afbeelding]
Welke zal ik nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |