abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:17:03 #76
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27793178
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:14 schreef Neva het volgende:

[..]

ik verkijk me er niet op.. spreek uit ervaringen van mensen om me heen met zware borderline.. alleen staand.. 17 jaar en nu ene wolk van een dochtjertje heeft.. dezelfde angsten en bezwaren had.. en nu gaat het hartstikke goed met haar..
nu kan het ook een negatief beloop hebben maar er zijn ook positieve kanten
1 goed voorbeeld, wil nog niet zeggen dat de bezwaren niet kloppen, het KAN best goed gaan, maar daar is dan veel hulp, doorzettingvermogen en wat geluk bij nodig. En mocht er terugval zijn, dan zit dat kind meteen in de problemen...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27793228
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef milagro het volgende:

dat laatste is natuurlijk wel okay, mocht het kind welkom zijn alsnog, kan het alles teruglezen tzt
proest, leuk, zal dat kindje ook denken 'oh, pappie is eigenlijk helemaal niet zo aardig geweest voor of tegen mammie' Schreeuwt kindje later: 'mammie wat is borderline?'

I'm off
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:23:37 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27793301
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:14 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

En dat had je je niet kunnen bedenken vóórdat je je onbeschermde leuter in haar stopte?

mannen, ik ga pitten
Da's onderdeel van dat onvolwassen zijn
Vampire Romance O+
pi_27793365
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Het is mijn inziens de beste oplossing... Niet zomaar een vage gedachte hoor... Zal je vertellen waarom:
- Moeder en vader zijn niet meer samen
-moeder is student en heeft geen geld
- vader is student en geen geld
- Moeder is borderliner en moet eerst voor zichzelf kunnen zorgen voordat ze dat voor een kind kan doen
- Vader is zo onvolwassen als de pest
-Moeder slikt medicijnen die ongetwijfeld schadelijk zijn voor de foetus
pi_27793415
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:23 schreef MouseOver het volgende:

Da's onderdeel van dat onvolwassen zijn
Dat dacht ik later ook, 'oh ja, dat hoort natuurlijk bij het onvolwassen zijn'.
Kids with kids . Nee, hij is 25, maar zoals hij zelf al zegt onvolwassen. Naja, zo word je wel snel volwassen .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:34:32 #81
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27793437
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:32 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dat dacht ik later ook, 'oh ja, dat hoort natuurlijk bij het onvolwassen zijn'.
Kids with kids . Nee, hij is 25, maar zoals hij zelf al zegt onvolwassen. Naja, zo word je wel snel volwassen .
Zo kun je het idd ook zien ja
ws klopt het nog ook
Vampire Romance O+
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:50:40 #82
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793669
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef Neva het volgende:

[..]

je krijgt extra stufi vraag maar na bij het ibg
Gescheiden ouders.. maakt een kind niet slechter..
en een kind doet mensen veranderen.. zorgzamer.. verantwoordelijker ( vaak)
en borderline.. vervelend maar is te doen... vraga hulp...
Een kind ter wereld brengen als je niet met jezelf in balans bent, of je leven for that matter is voor zowel jouzelf als je kind MOORD.
Niet aan beginnen zonder toekomstuitzicht en plan, zorg dat je een basis hebt, wat te bieden hebt.
Dat is wat het verdient, het is geen hebbedingetje, het komt niet "op zijn pootjes terrecht:" het is een nieuwe fase van je leven en dat is onomkeerbaar. Het is een 'big deal' en zeggen 'ik zie wel' en 't komt wel goed' getuigt van weinig verwantwoordelijkheidsgevoel

Mensen die abortus plegen en daar zo "makkelijk" over praten zijn zich bewust van t feit dat ze een kind misschien wel niets te bieden hebben.
Abortus is niet leuk, het doet pijn, het traumatiseerd, een fase instappen en de bron slopen is niet iets gemakkelijks om te doen. Nooit. Maar het is niet slecht.
De wereld zit niet te wachten op nog meer suicidaaltjes. Bekijk ik dit pessimistisch? Ben ik te moeilijk? Te hard? NEE. Je 'neemt geen kind'. Je GEEFT jezelf voor je kind, je levert jezelf op. Er is geen jij, het is jij in het kinds leven. Punt.

Gescheiden ouders maakt een kind niet slechter?
Weet je niet hoe vreselijk slecht dat eigenlijk is? Geen tegenwicht? ENIG IDEE?
Denk eff na voordat je zo iets ontzettend doms gaat lopen postten.

Tering meid. Ik hou mijn hart vast.
Tis dat ik nu hierop specifiek reply, maar had de hele rambam erboven kunnen mieteren.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:53:21 #83
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27793710

[ Bericht 49% gewijzigd door Neva op 10-06-2005 01:01:49 ]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:54:52 #84
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793734
Mooi verweer.
Komop zeg, bij zulke stupiditeit kan iedereen dit van mij verwachten..
Dat Neva nu de kroon spant is haar eigen probleem.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_27793740
J\ezus, mens doe eens niet opgefokt, projecteer je eigen frustaties over abortussen en gescheiden ouders eens niet op een ander, en als regel.

Gescheiden ouders maken een kind niet slechter, nee, hoe die gescheiden ouders het handelen , dat is wat telt.
Abortus hoeft ook helemaal niet traumatiserend te zijn, er zijn zat dames die het niet als plezierig ervaren, want dat is het natuurlijk niet, maar zeker ook niet als traumatiserend, die het gewoon deels ook als een opluchting ervaren.

Typisch wel weer hoe je specifiek op Neva reageert, en dat je dat ook als disclaimer erbij zet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:55:46 #86
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27793743
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Mooi verweer.
Ik hoef me aan jou niet te verantwoorden je kent de situatie van mij en Armani niet rot gewoon op
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:56:17 #87
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793751
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:55 schreef milagro het volgende:
J\ezus, mens doe eens niet opgefokt, projecteer je eigen frustaties over abortussen en gescheiden ouders eens niet op een ander, en als regel.

Gescheiden ouders maken een kind niet slechter, nee, hoe die gescheiden ouders het handelen , dat is wat telt.
Abortus hoeft ook helemaal niet traumatiserend te zijn, er zijn zat dames die het niet als plezierig ervaren, want dat is het natuurlijk niet, maar zeker ook niet als traumatiserend, die het gewoon deels ook als een opluchting ervaren.

Typisch wel weer hoe je specifiek op Neva reageert, en dat je dat ook als disclaimer erbij zet.
Een succes is geen garantie he.
pi_27793763
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:54 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Mooi verweer.
Komop zeg, bij zulke stupiditeit kan iedereen dit van mij verwachten..
Dat Neva nu de kroon spant is haar eigen probleem.
Donder gewoon op, en ga ergens anders de gedumpte frust uithangen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 00:58:27 #89
47213 ArmaniMania
pi_27793782
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Een kind ter wereld brengen als je niet met jezelf in balans bent, of je leven for that matter is voor zowel jouzelf als je kind MOORD.
Niet aan beginnen zonder toekomstuitzicht en plan, zorg dat je een basis hebt, wat te bieden hebt.
Dat is wat het verdient, het is geen hebbedingetje, het komt niet "op zijn pootjes terrecht:" het is een nieuwe fase van je leven en dat is onomkeerbaar. Het is een 'big deal' en zeggen 'ik zie wel' en 't komt wel goed' getuigt van weinig verwantwoordelijkheidsgevoel

Mensen die abortus plegen en daar zo "makkelijk" over praten zijn zich bewust van t feit dat ze een kind misschien wel niets te bieden hebben.
Abortus is niet leuk, het doet pijn, het traumatiseerd, een fase instappen en de bron slopen is niet iets gemakkelijks om te doen. Nooit. Maar het is niet slecht.
De wereld zit niet te wachten op nog meer suicidaaltjes. Bekijk ik dit pessimistisch? Ben ik te moeilijk? Te hard? NEE. Je 'neemt geen kind'. Je GEEFT jezelf voor je kind, je levert jezelf op. Er is geen jij, het is jij in het kinds leven. Punt.

Gescheiden ouders maakt een kind niet slechter?
Weet je niet hoe vreselijk slecht dat eigenlijk is? Geen tegenwicht? ENIG IDEE?
Denk eff na voordat je zo iets ontzettend doms gaat lopen postten.

Tering meid. Ik hou mijn hart vast.
Tis dat ik nu hierop specifiek reply, maar had de hele rambam erboven kunnen mieteren.
Het kankergezwel lult ook maar weer in de ruimte heet totaal geen benul van de situatie.
Zoals ik het zie is dat het weer een poging tot bashen en haatovertuiging.

Maak volgende week woensdag dt je niet thuis bent, ik weet nu inmiddels waar je woont. Ik kom nu toch echt eens een bezoek brengen en maatregelen tegen jou persoonlijk nemen.

De maat is vol. trol...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:58:27 #90
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793783
Milagro, ik snap niet wat jouw probleem is, ik ben geloof ik niet de enige die het in mindere slash meerdere mate oneens is met Neva.
Pak de rest er ook even lekker bij.
Zij een uitgesproken mening, ik de mijne.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:59:27 #91
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27793794
mens je reageetr op mij persoonlijk deal was dat je ons met rust zou laten.. doe dat dan ook
pi_27793799
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:56 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

De enige garantie die je in het leven krijgt, is dat je dood gaat.
Ik vind overigens dat je behoorlijk heftig en overtrokken reageert
pi_27793800
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:56 schreef Aelalcallorgan het volgende:

[..]

Nee, en een complete failure ook niet.

Een scheiding is niet funest, een abortus ook niet, ze KUNNEN het zijn, ja, maar dat kan opgroeien met ruziende ouders ook zijn, of ongewenst ter wereld komen, of of of of of

dus reageer voortaan niet enkel vanuit jouw ellendige ervaring en kap eens met dat gehak op Neva.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:00:30 #94
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27793815
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:53 schreef Neva het volgende:
hou je smoel teef

rOT NOU ASJEBLIEFT VOOR EENS OP MET JE GETROIL GEZEIK EN GEZANIK EN GA UIT MIJN LEVEN,
IK LAAT JE MET RUST DOE DAT OOK MET MIJ !
Jij ook trouwens.
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 01:01:19 #96
47213 ArmaniMania
pi_27793817
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jah ze heeft zich niet voor niets geregistreerd, puur en alleen om Neva het leven zur te maken... Maar daar ga ik nu persoonlijk een stuk hout voor steken. Het boeit me echt niet dat ik dan een maandje ofzo kan gaan zitten.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:01:35 #97
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793821
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat klopt, dat komt omdat ik hier ook een onderbouwde en vrij uitgesproken mening over heb.
Als er een ding is, wat je ten aller tijden serieus moet nemen en elk aspect van moet overwegen, is het wel de keus een kind te nemen of niet.
pi_27793822
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:58 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Milagro, ik snap niet wat jouw probleem is, ik ben geloof ik niet de enige die het in mindere slash meerdere mate oneens is met Neva.
Pak de rest er ook even lekker bij.
Zij een uitgesproken mening, ik de mijne.
het gaat om je hysterische persoonlijke manier van reageren, muts.
jij hebt een kutervaring met abortus en/of scheidingen, lullig voor je, maar dat is dus geen norm.
pi_27793835
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 01:01 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Jah ze heeft zich niet voor niets geregistreerd, puur en alleen om Neva het leven zur te maken... Maar daar ga ik nu persoonlijk een stuk hout voor steken. Het boeit me echt niet dat ik dan een maandje ofzo kan gaan zitten.
Ja, je klinkt al echt als het toonbeeld van een evenwichtige vader
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:03:08 #100
112203 Aelalcallorgan
ladi fokkin da
pi_27793841
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:59 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, en een complete failure ook niet.

Een scheiding is niet funest, een abortus ook niet, ze KUNNEN het zijn, ja, maar dat kan opgroeien met ruziende ouders ook zijn, of ongewenst ter wereld komen, of of of of of

dus reageer voortaan niet enkel vanuit jouw ellendige ervaring en kap eens met dat gehak op Neva.
Je snapt niet dat ik het juist over het of of of heb.
Je moet die dingen overwegen, en serieus nemen, en tachtig keer overdenken.
Het is geen peanuts. Neva's 'swing t' reacties stoten mij daarom enorm tegen het hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')