Het is mijn inziens de beste oplossing... Niet zomaar een vage gedachte hoor... Zal je vertellen waarom:quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Neva het volgende:
[..]
zo kom je over je hebt meerdere m,alen de opmerking gemaakt dat abortus de beste oplossing is..
en qua financiele gebeuren.. even navraag doen bij het uwv/ gemeente etc.. kun je wel overleggen met hulpverlener
Het is aanpassen met de huidge gewoontes.. en meer koopjes zoeken..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef ioko het volgende:
[..]
En je kunt erg ongelukkig worden door een kind te krijgen op een moment dat het niet uitkomt, en je geen geld hebt. (en financieel hoeft het helemaal niet zo makkelijk goed te komen!) Abortus is niet fijn of makkelijk, maar soms wel een goeie beslissing.
Dit is natuurlijk altijd een alternatief: Babyluikje' alternatief abortusquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is mijn inziens de beste oplossing... Niet zomaar een vage gedachte hoor... Zal je vertellen waarom:
- Moeder en vader zijn niet meer samen
-moeder is student en heeft geen geld
- vader is student en geen geld
- Moeder is borderliner en moet eerst voor zichzelf kunnen zorgen voordat ze dat voor een kind kan doen
- Vader is zo onvolwassen als de pest
Ik zou niet weten waar het kind op zou kunnen terugvallen. Tuurlijk zou ik er ontzettend veel van houden en alles eraan doen om het gelukkig te laten zijn, maar is dat genoeg?
- kind is niet gewenstquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is mijn inziens de beste oplossing... Niet zomaar een vage gedachte hoor... Zal je vertellen waarom:
- Moeder is borderliner en moet eerst voor zichzelf kunnen zorgen voordat ze dat voor een kind kan doen
je krijgt extra stufi vraag maar na bij het ibgquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het kind op zou kunnen terugvallen. Tuurlijk zou ik er ontzettend veel van houden en alles eraan doen om het gelukkig te laten zijn, maar is dat genoeg?
Volgens mij snap je t echt niet... Ik woon op studentenkamers... Ik moet regelmatig bij mn ouders eten om geld te besparen... Maar volgens mij ben jij gewoon tegen abortus in het algemeen, zeg dat dan gewoon.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Neva het volgende:
[..]
Het is aanpassen met de huidge gewoontes.. en meer koopjes zoeken..
spullen kun je veelal 2ehands kopen en oproepjes doen en vaka zelfs gratis spullen krijgen..
en in principe wete je dat je bij sex de kans op zwangerschap bestaat.. dan hadden ze moeten nadenken hij ze pik in ze broek en zij der benen bij elkaar![]()
Dat vind ik ook wel, maar ik vind dat geen reden om een kind te houden in deze situatie. Je moet ook aan het kind denken, waar komt die in terecht ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Neva het volgende:
[..]
Het is aanpassen met de huidge gewoontes.. en meer koopjes zoeken..
spullen kun je veelal 2ehands kopen en oproepjes doen en vaka zelfs gratis spullen krijgen..
en in principe wete je dat je bij sex de kans op zwangerschap bestaat.. dan hadden ze moeten nadenken hij ze pik in ze broek en zij der benen bij elkaar![]()
ik ben tegen abortus maar iedereen mag zijn eigen mening hebben.. en is vrij om te doen wat hij/zij wilquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij snap je t echt niet... Ik woon op studentenkamers... Ik moet regelmatig bij mn ouders eten om geld te besparen... Maar volgens mij ben jij gewoon tegen abortus in het algemeen, zeg dat dan gewoon.
Ben je nou serieus? Christelijk gelul allemaal...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk altijd een alternatief: Babyluikje' alternatief abortus
Erg objectief ben je ook niet... Ik ken echt niemand die het mij aanraadt te behouden...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:52 schreef Neva het volgende:
[..]
ik ben tegen abortus maar iedereen mag zijn eigen mening hebben.. en is vrij om te doen wat hij/zij wil![]()
ben objectief.. alleen bekijk ik het van de andere kant als dan wara de meeste naar kijken..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Erg objectief ben je ook niet... Ik ken echt niemand die het mij aanraadt te behouden...
Denk je dan niet aan de situatie waar het kind in terecht komt? Das veel erger in mijn ogen dan een klompje cellen verwijderen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef Neva het volgende:
[..]
ben objectief.. alleen bekijk ik het van de andere kant als dan wara de meeste naar kijken..
Ik kijk zelf naar beide kanten en kan echt niet inzien dat behouden t beste is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:55 schreef Neva het volgende:
[..]
ben objectief.. alleen bekijk ik het van de andere kant als dan wara de meeste naar kijken..
met goed ehulp kun je een hoop bereiken en borderline hoeft niet te zeggen dat ze niet voor een kindje kan zorgen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:57 schreef ioko het volgende:
[..]
Denk je dan niet aan de situatie waar het kind in terecht komt? Das veel erger in mijn ogen dan een klompje cellen verwijderen.
Naja ik wil een kind in een gelukkig gezin opvoeden en dat pas doen als ik en degene waar ik van houd daaraan toe ben... Maar wees gerust het zal een weloverwogen beslissing worden...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:58 schreef Neva het volgende:
[..]
met goed ehulp kun je een hoop bereiken en borderline hoeft niet te zeggen dat ze niet voor een kindje kan zorgen..
De kans is vrij klein dat ze goed haar eigen leven op poten kan houden, laat staan een kind opvoedenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:58 schreef Neva het volgende:
[..]
met goed ehulp kun je een hoop bereiken en borderline hoeft niet te zeggen dat ze niet voor een kindje kan zorgen..
dan zou ik het kindje van mij en mijn lief dus ook niet kunnen opvoedenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:01 schreef ioko het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat ze goed haar eigen leven op poten kan houden, laat staan een kind opvoeden
Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is een extra moeilijkheidquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Neva het volgende:
[..]
dan zou ik het kindje van mij en mijn lief dus ook niet kunnen opvoeden![]()
ik heb geen borderline maar heb een stukje ervan en zo nog overal wat stukjes vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is een extra moeilijkheid
Je hebt borderline in veel verschillende 'sterktes', maar dat weet je dan vast wel
Ik denk dat jij je ook verkijkt op mensen die een zware vorm van borderline hebben. Maar das mijn mening (als psycholoog).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:09 schreef Neva het volgende:
[..]
ik heb geen borderline maar heb een stukje ervan en zo nog overal wat stukjes van![]()
maar ik heb wel goede hulpen een lieve soon to be mannetje ..
Maar je verkijkt je echt op de dingen.. het is niet zo erg als het lijkt allemaal![]()
ik verkijk me er niet op.. spreek uit ervaringen van mensen om me heen met zware borderline.. alleen staand.. 17 jaar en nu ene wolk van een dochtjertje heeft.. dezelfde angsten en bezwaren had.. en nu gaat het hartstikke goed met haar..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:12 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ook verkijkt op mensen die een zware vorm van borderline hebben. Maar das mijn mening (als psycholoog).
Maar laten we maar ophouden, ben iig blij dat jij je er goed mee lijkt te redden, en ik gun dat iedereen, maar het kind staat voorop...
En dat had je je niet kunnen bedenken vóórdat je je onbeschermde leuter in haar stopte?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef JoeyT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |