abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 22:42:25 #26
43556 miss_dynastie
pi_27789951
Mirage, als dat al zo is, zal ie dat hier vast niet toegeven, denk ik zo
pi_27789960
mirage, wat zeg jij nu over JoeyT, onze Joey is wel dé man, hé, die alles weet , hij is lichamelijk én geestelijk gewoon perfect
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27789979
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:38 schreef Mirage het volgende:
@ JoeyT, ben jij zelf al wel eens in therapie geweest of is er bij jou ook ooit iets geconstateerd ?
( ik doel op lichte geestelijke handicaps/ geestelijk niet helemaal in orde zijn )

We hebben het hier wel over je ex die borderliner is, maar ik krijg de indruk dat jij ook niet volledig stabiel en nuchter persoon bent. Je lijkt eg veel ( meer dan normaal is) aandacht nodig te hebben, je lijkt te kicken op chaos/problemen... etc etc....
dat idee had ik (en anderen) ook al, maar user Labello sommeerde me toen me wat meer te verdiepen in de materie Borderline en aanverwante zaken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_27790146
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:34 schreef petitlapin het volgende:

idd ... je kan ook geen 60 topics vollullen met het thema 'mijn labiele borderline-ex is zwanger', ik hoop dat JoeyT zich nu al sufdenkt over een boeiende plotwending
Ja, het lijkt me nu verzanden in een 'sterkte-topic' of er moeten nog discussies komen enzo. Maar volgens mij zijn de meeste al geweest . Nee ok .
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef erodome het volgende:

Dat heeft helemaal geen zin, aangezien de arts dezelfde test doet...

Toen ik zwanger was ook de arts gebeld, gezegd, test geeft positief aan, moet ik nu nog komen controleren, hij zei heel simpel, alleen als de test negatief geeft en je menstruatie toch uitblijft heeft het zin hier te komen, als hij positief geeft is het gewoon positief, klaar...

Het is presies dezelfde test namelijk....
Oh, ja ik weet het ook niet.
Maar idd, het is en blijft allemaal hetzelfde principe natuurlijk en urine.
En vooral als het 2x positief is, wil dat toch wel wat zeggen. Een dokter, zou ik denken, lijkt me dan voor het echte uitsluitsel en kan je gelijk praten van hoe verder. Neem aan dat de dokter ook verder gaat behandelen en/of door verwijst naar een gyneacoloog dan enzo. Maargoed, laten we niet al op de zaken vooruitlopen, alhoewel .

Naja, ze hebben (als het goed is) iig al iemand waarmee ze kunnen praten bij hun beslissing houden of niet, dat als eerste.

Gelukkig heb ik dat soort dingen nooit tever laten komen en/of had ik (gelukkig) mazzel. Al ken ik genoeg vadertjes en moedertjes, ze schieten soms de pan uit namelijk, onverwachts, al moet ik zeggen dat het mij van sommige eigenlijk helemaal niet verbaast, maargoed. Bij sommige gaat het goed, bij sommige niet. Alleenstaand, weer naar huis, iemand die net op zichzelf woonde, etc etc.

Tja, daarom denk ik weleens dat mensen denken 'mij overkomt dat niet' of dat ze denken dat je eicellen en spermacellen er wel weer uitplast ofzo, niet dus.

Maargoed, genoeg vrouwtje theelepel gespeeld.
Ik kan ook te wijs doen . Toch blijft dit topic mij wel verbazen, want als het echt zo is, fuck Joey hoe had je (en zij) het zover kunnen laten komen!

maargoed

[ Bericht 1% gewijzigd door sweetgirly op 09-06-2005 22:53:53 ]
pi_27790152
sorry....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_27790199
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Denk om je hart
Ja, was ik bijna vergeten. Dank je.
  donderdag 9 juni 2005 @ 22:57:10 #32
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27790525
Ik denk dat het een slimme zet is geweest om hulp in te roepen, JoeyT, en veel succes.

En wil iedereen die zelf geen leven heeft en hier maar meteen onzin begint te verkondigen, dat AUB ergens anders gaan doen?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_27790779
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef ioko het volgende:

En wil iedereen die zelf geen leven heeft en hier maar meteen onzin begint te verkondigen, dat AUB ergens anders gaan doen?
Joey is zelf nog altijd degene geweest die met zijn huisgenoten en al aankwam, beetje neuk-opschepverhalen etc liep te verkondigen, dan kan je dit of dat ergens verwachten. Vind het niet vreemd dus

Tja, we kunnen ook geboortekaartjes neerplensen hier, zoiets als dit.

Maja, of dat nou gewenst is .
pi_27790956
Nee, doe maar weer gewoon sweet, sweetgirly.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:13:18 #35
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27791075
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Joey is zelf nog altijd degene geweest die met zijn huisgenoten en al aankwam, beetje neuk-opschepverhalen etc liep te verkondigen, dan kan je dit of dat ergens verwachten. Vind het niet vreemd dus

[afbeelding]

Tsja sweetgirly... Ik heb idd huisgenoten... Geboortedatum op FOK! is die van huisgenoot niet van mij... Boeit verder niet...
Neuk-opschepverhalen??? Welke opschepverhalen, net als dit gewoon de waarheid. Kan je niet voorstellen? Tsja jammer voor je dan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27791108
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:09 schreef dawg het volgende:
Nee, doe maar weer gewoon sweet, sweetgirly.
Dat was eigenlijk (nog) sweet bedoeld , maar vooruit.

STERKTE JOEY AND EX-GIRLFRIEND!!!!!!!

en ik meen het , ballonnetjes voor de luchtigheid, heb maar geen muisjes gedaan
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:16:12 #37
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27791159
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

[afbeelding]

Jij vind dit passen bij neuk-opschep verhalen? Dan ben ik bang dat ik dat toch anders zie. Die verhalen gaan echt niet over zwanger worden, en dat dat stoer is. Ik ben bang dat JoeyT echt de waarheid spreekt hier...
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:16:48 #38
88139 JoeyT
pi_27791182
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat het een slimme zet is geweest om hulp in te roepen, JoeyT, en veel succes.
Thx t zal ook wel goed komen. Net ff een heftig gesprek gehad met beste vriend . Heeft wel geholpen om de zaken in het juiste perspectief te zien... Morgen weer naar mn ex toe...
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:24:53 #39
88139 JoeyT
pi_27791450
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef ioko het volgende:

[..]

Jij vind dit passen bij neuk-opschep verhalen? Dan ben ik bang dat ik dat toch anders zie. Die verhalen gaan echt niet over zwanger worden, en dat dat stoer is. Ik ben bang dat JoeyT echt de waarheid spreekt hier...
Mensen kunnen me een opschepper vinden maar juist al mn zwakheden heb ik hier op FOK! gegooid... Ik heb altijd gezegd dat ik niet stoer probeerde te zijn en zeker mn laatste topics zijn nou niet echt dingen waar ik trots op kan zijn. Maar nogmaals t geeft niet dat jullie t niet geloven. Snap alleen niet dat jullie dat na 300 posts nog steeds duidelijk willen maken...

Kom zelf maar eens in deze situatie terecht en kijk of je zelf nog helder kan denken... T zal je tegen vallen kan ik je garanderen...

Dit deel staat vol met nonsens, maar het is juist heel serieus voor mij. Nogmaals ik heb echt goede adviezen van een aantal van jullie gekregen, ik heb hier zelfs het adres van de hulpinstantie waar ik naartoe ga gekregen. Maar vind het echt jammer dat dit zo gaat in R&P...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juni 2005 @ 23:25:05 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_27791455
JoeyT wanneer kun je terecht bij die instantie? of heb je nog niets gehoord?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_27791514
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef JoeyT het volgende:

Neuk-opschepverhalen??? Welke opschepverhalen, net als dit gewoon de waarheid. Kan je niet voorstellen? Tsja jammer voor je dan...
Het erge is dat ik het me wel kan voorstellen, en dit mij (en anderen misschien ook) nou niet erg verbaast. Maar laten we daar maar niet trots op zijn.
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef ioko het volgende:

Dit niet (meer nu nee), het andere wel ja.
Kan en zal idd vast de waarheid zijn, ook dat boeit niet, vond het wel patsen ja over de rug van andermans meiden en nu over de rug van een ongeboren kind. In die zin kan verkeerd omgaan met gevoel wel degelijk leiden tot niet zulke rooskleurige situaties. Gevoel, ga er maar eens goed mee om! Maar ook dat heb ik al tig keer proberen te zeggen.

En nee, ik leef mezelf nou ook weer niet zo erg in, ook al klinkt het misschien wel zo.
Zoals ik al zei, sterkte dus. Want als het wel waar is, tja . Maar geef Joey moed en hoop, misschien is dat een idee?

donderdag 9 juni 2005 @ 23:31:34 #42
88139 JoeyT
pi_27791665
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:25 schreef Ynske het volgende:
JoeyT wanneer kun je terecht bij die instantie? of heb je nog niets gehoord?
Nee we worden dus teruggebeld voor een afspraak, ik hoop dat de afspraak er begin volgende week komt... Ze zei wel dat het er erg druk is.

Mn ex heeft het nu ook aan dr moeder verteld en die was eigenlijk niet eens verbaasd. Onverantwoordelijk gedrag van ons... Moeder is niet boos (wel teleurgesteld, vooral in mij denk ik) maar zal ons wel proberen te ondersteunen in het proces...
pi_27791776
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:31 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Nee we worden dus teruggebeld voor een afspraak, ik hoop dat de afspraak er begin volgende week komt... Ze zei wel dat het er erg druk is.

Mn ex heeft het nu ook aan dr moeder verteld en die was eigenlijk niet eens verbaasd. Onverantwoordelijk gedrag van ons... Moeder is niet boos (wel teleurgesteld, vooral in mij denk ik) maar zal ons wel proberen te ondersteunen in het proces...
precies, onverantwoordelijk gedrag.. en je er straks lekker makkelijk vanaf maken... abortus !!!

En een week later... hup er weer overheen !!! Want tsja.. het arme meisje voelt zich zo rot.. ze is haar kindje kwijt...

één maand later komt er pus uit je piemeltje....

Hemeltje... een SOA !!

Helemaal in de ban van de soa vergeten jullie op haar menstruatie te letten...

en potverdorie.... 9 maand later wordt er een kindje geboren met aids !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:37:08 #44
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27791854
Dubieus verhaal maar voor het gemak maar even uitgaan van dat ts de waarheid spreekt..
je praat erg makkelijk over abortus is niet een stap die je zomaar maakt.. en waar je later veel spijt van kunt krijgen..
financieel komt het allemaal wle goed.. als je maar om hulp durft te vragen..
dus dat zou geen reden moeten zijn..
  Admin donderdag 9 juni 2005 @ 23:37:42 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27791873
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Thx t zal ook wel goed komen. Net ff een heftig gesprek gehad met beste vriend . Heeft wel geholpen om de zaken in het juiste perspectief te zien... Morgen weer naar mn ex toe...
Tranceptor?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:38:24 #46
88139 JoeyT
pi_27791893
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

precies, onverantwoordelijk gedrag.. en je er straks lekker makkelijk vanaf maken... abortus !!!

En een week later... hup er weer overheen !!! Want tsja.. het arme meisje voelt zich zo rot.. ze is haar kindje kwijt...

één maand later komt er pus uit je piemeltje....

Hemeltje... een SOA !!

Helemaal in de ban van de soa vergeten jullie op haar menstruatie te letten...

en potverdorie.... 9 maand later wordt er een kindje geboren met aids !

Logica snap ik niet helemaal... Mij er makkelijk vanaf maken??? Als ik zou willen dan kan ik haar morgen dwingen tot abortus, wil ik absoluut niet. Ik ben degene die de aanzet heeft gegeven om met een hulpverlener te gaan praten zodat we een goede beslissing kunnen nemen. En ALS WE T LATEN WEGHALEN DAN STA IK NOG STEEDS VOOR DR KLAAR EN OOK DAN ZULLEN WE verdere hulp zoeken om het goed te kunnen verwerken... (let niet op caps)
pi_27791955
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tranceptor?
Labello
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:40:46 #48
88139 JoeyT
pi_27791983
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Neva het volgende:
Dubieus verhaal maar voor het gemak maar even uitgaan van dat ts de waarheid spreekt..
je praat erg makkelijk over abortus is niet een stap die je zomaar maakt.. en waar je later veel spijt van kunt krijgen..
Echt ik weet niet wat je hebt gelezen, maar het moe nu wel duidelijk zijn dat ik niet makkelijk praat over abortus... Echt ik snap niets van dit soort reacties. Ze slaan echt helemaal nergens op. Lees eens beter. Het is geen stap die we ZOMAAR maken, we gaan er juist met een hulpverlener over praten! Financieel komt t wel goed? Tsja dat is juist makkelijk praten. Hoe komt t goed? Van wie krijg ik t geld?
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:42:15 #49
85962 ioko
I Appear Missing
pi_27792038
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Neva het volgende:
En je kunt erg ongelukkig worden door een kind te krijgen op een moment dat het niet uitkomt, en je geen geld hebt. (en financieel hoeft het helemaal niet zo makkelijk goed te komen!) Abortus is niet fijn of makkelijk, maar soms wel een goeie beslissing.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 9 juni 2005 @ 23:42:17 #50
24361 Neva
Mania lovin'
pi_27792041
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Echt ik weet niet wat je hebt gelezen, maar het moe nu wel duidelijk zijn dat ik niet makkelijk praat over abortus... Echt ik snap niets van dit soort reacties. Ze slaan echt helemaal nergens op. Lees eens beter. Het is geen stap die we ZOMAAR maken, we gaan er juist met een hulpverlener over praten! Financieel komt t wel goed? Tsja dat is juist makkelijk praten. Hoe komt t goed? Van wie krijg ik t geld?
zo kom je over je hebt meerdere m,alen de opmerking gemaakt dat abortus de beste oplossing is..
en qua financiele gebeuren.. even navraag doen bij het uwv/ gemeente etc.. kun je wel overleggen met hulpverlener
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')