dat idee had ik (en anderen) ook al, maar user Labello sommeerde me toen me wat meer te verdiepen in de materie Borderline en aanverwante zakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:38 schreef Mirage het volgende:
@ JoeyT, ben jij zelf al wel eens in therapie geweest of is er bij jou ook ooit iets geconstateerd ?
( ik doel op lichte geestelijke handicaps/ geestelijk niet helemaal in orde zijn )
We hebben het hier wel over je ex die borderliner is, maar ik krijg de indruk dat jij ook niet volledig stabiel en nuchter persoon bent. Je lijkt eg veel ( meer dan normaal is) aandacht nodig te hebben, je lijkt te kicken op chaos/problemen... etc etc....
Ja, het lijkt me nu verzanden in een 'sterkte-topic' of er moeten nog discussies komen enzo. Maar volgens mij zijn de meeste al geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:34 schreef petitlapin het volgende:
idd ... je kan ook geen 60 topics vollullen met het thema 'mijn labiele borderline-ex is zwanger', ik hoop dat JoeyT zich nu al sufdenkt over een boeiende plotwending![]()
Oh, ja ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:36 schreef erodome het volgende:
Dat heeft helemaal geen zin, aangezien de arts dezelfde test doet...
Toen ik zwanger was ook de arts gebeld, gezegd, test geeft positief aan, moet ik nu nog komen controleren, hij zei heel simpel, alleen als de test negatief geeft en je menstruatie toch uitblijft heeft het zin hier te komen, als hij positief geeft is het gewoon positief, klaar...
Het is presies dezelfde test namelijk....
Joey is zelf nog altijd degene geweest die met zijn huisgenoten en al aankwam, beetje neuk-opschepverhalen etc liep te verkondigen, dan kan je dit of dat ergens verwachten. Vind het niet vreemd dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef ioko het volgende:
En wil iedereen die zelf geen leven heeft en hier maar meteen onzin begint te verkondigen, dat AUB ergens anders gaan doen?![]()
Tsja sweetgirly... Ik heb idd huisgenoten... Geboortedatum op FOK! is die van huisgenoot niet van mij... Boeit verder niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Joey is zelf nog altijd degene geweest die met zijn huisgenoten en al aankwam, beetje neuk-opschepverhalen etc liep te verkondigen, dan kan je dit of dat ergens verwachten. Vind het niet vreemd dus![]()
Tja, we kunnen ook geboortekaartjes neerplensen hier, zoiets als dit.
[afbeelding]
Maja, of dat nou gewenst is.
Dat was eigenlijk (nog) sweet bedoeldquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:09 schreef dawg het volgende:
Nee, doe maar weer gewoon sweet, sweetgirly.
Jij vind dit passen bij neuk-opschep verhalen? Dan ben ik bang dat ik dat toch anders zie. Die verhalen gaan echt niet over zwanger worden, en dat dat stoer is. Ik ben bang dat JoeyT echt de waarheid spreekt hier...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:04 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Joey is zelf nog altijd degene geweest die met zijn huisgenoten en al aankwam, beetje neuk-opschepverhalen etc liep te verkondigen, dan kan je dit of dat ergens verwachten. Vind het niet vreemd dus![]()
Tja, we kunnen ook geboortekaartjes neerplensen hier, zoiets als dit.
[afbeelding]
Maja, of dat nou gewenst is.
Thx t zal ook wel goed komen. Net ff een heftig gesprek gehad met beste vriend . Heeft wel geholpen om de zaken in het juiste perspectief te zien... Morgen weer naar mn ex toe...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:57 schreef ioko het volgende:
Ik denk dat het een slimme zet is geweest om hulp in te roepen, JoeyT, en veel succes.
Mensen kunnen me een opschepper vinden maar juist al mn zwakheden heb ik hier op FOK! gegooid... Ik heb altijd gezegd dat ik niet stoer probeerde te zijn en zeker mn laatste topics zijn nou niet echt dingen waar ik trots op kan zijn. Maar nogmaals t geeft niet dat jullie t niet geloven. Snap alleen niet dat jullie dat na 300 posts nog steeds duidelijk willen maken...quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef ioko het volgende:
[..]
Jij vind dit passen bij neuk-opschep verhalen? Dan ben ik bang dat ik dat toch anders zie. Die verhalen gaan echt niet over zwanger worden, en dat dat stoer is. Ik ben bang dat JoeyT echt de waarheid spreekt hier...
Het erge is dat ik het me wel kan voorstellen, en dit mij (en anderen misschien ook) nou niet erg verbaast. Maar laten we daar maar niet trots op zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:13 schreef JoeyT het volgende:
Neuk-opschepverhalen??? Welke opschepverhalen, net als dit gewoon de waarheid. Kan je niet voorstellen? Tsja jammer voor je dan...
Dit niet (meer nu nee), het andere wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef ioko het volgende:
Jij vind dit passen bij neuk-opschep verhalen? Dan ben ik bang dat ik dat toch anders zie. Die verhalen gaan echt niet over zwanger worden, en dat dat stoer is. Ik ben bang dat JoeyT echt de waarheid spreekt hier...
Nee we worden dus teruggebeld voor een afspraak, ik hoop dat de afspraak er begin volgende week komt... Ze zei wel dat het er erg druk is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:25 schreef Ynske het volgende:
JoeyT wanneer kun je terecht bij die instantie? of heb je nog niets gehoord?
precies, onverantwoordelijk gedrag.. en je er straks lekker makkelijk vanaf maken... abortus !!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee we worden dus teruggebeld voor een afspraak, ik hoop dat de afspraak er begin volgende week komt... Ze zei wel dat het er erg druk is.
Mn ex heeft het nu ook aan dr moeder verteld en die was eigenlijk niet eens verbaasd. Onverantwoordelijk gedrag van ons... Moeder is niet boos (wel teleurgesteld, vooral in mij denk ik) maar zal ons wel proberen te ondersteunen in het proces...
Tranceptor?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx t zal ook wel goed komen. Net ff een heftig gesprek gehad met beste vriend . Heeft wel geholpen om de zaken in het juiste perspectief te zien... Morgen weer naar mn ex toe...
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies, onverantwoordelijk gedrag.. en je er straks lekker makkelijk vanaf maken... abortus !!!
En een week later... hup er weer overheen !!! Want tsja.. het arme meisje voelt zich zo rot.. ze is haar kindje kwijt...
één maand later komt er pus uit je piemeltje....
Hemeltje... een SOA !!
Helemaal in de ban van de soa vergeten jullie op haar menstruatie te letten...
en potverdorie.... 9 maand later wordt er een kindje geboren met aids !
Echt ik weet niet wat je hebt gelezen, maar het moe nu wel duidelijk zijn dat ik niet makkelijk praat over abortus... Echt ik snap niets van dit soort reacties. Ze slaan echt helemaal nergens op. Lees eens beter. Het is geen stap die we ZOMAAR maken, we gaan er juist met een hulpverlener over praten! Financieel komt t wel goed? Tsja dat is juist makkelijk praten. Hoe komt t goed? Van wie krijg ik t geld?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Neva het volgende:
Dubieus verhaal maar voor het gemak maar even uitgaan van dat ts de waarheid spreekt..
je praat erg makkelijk over abortus is niet een stap die je zomaar maakt.. en waar je later veel spijt van kunt krijgen..
financieel komt het allemaal wle goed.. als je maar om hulp durft te vragen..
dus dat zou geen reden moeten zijn..
En je kunt erg ongelukkig worden door een kind te krijgen op een moment dat het niet uitkomt, en je geen geld hebt. (en financieel hoeft het helemaal niet zo makkelijk goed te komen!) Abortus is niet fijn of makkelijk, maar soms wel een goeie beslissing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:37 schreef Neva het volgende:
Dubieus verhaal maar voor het gemak maar even uitgaan van dat ts de waarheid spreekt..
je praat erg makkelijk over abortus is niet een stap die je zomaar maakt.. en waar je later veel spijt van kunt krijgen..
financieel komt het allemaal wle goed.. als je maar om hulp durft te vragen..
dus dat zou geen reden moeten zijn..
zo kom je over je hebt meerdere m,alen de opmerking gemaakt dat abortus de beste oplossing is..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Echt ik weet niet wat je hebt gelezen, maar het moe nu wel duidelijk zijn dat ik niet makkelijk praat over abortus... Echt ik snap niets van dit soort reacties. Ze slaan echt helemaal nergens op. Lees eens beter. Het is geen stap die we ZOMAAR maken, we gaan er juist met een hulpverlener over praten! Financieel komt t wel goed? Tsja dat is juist makkelijk praten. Hoe komt t goed? Van wie krijg ik t geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |