Gut, en ik maar bellen met dat dingquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Volano het volgende:
telefoon = ding om muziek te luisteren,
Gelukkig ligt het niet zo simpel. Een gadget is een hebbeding. Daar valt redelijk veel onder, ook je mobieltje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Volano het volgende:
gadˇget (het, de ~ (m.), ~s)
1 klein, min of meer nutteloos voorwerp => snuisterij
vandale.nl
dom van je zeg.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Gut, en ik maar bellen met dat ding.
Nou ja, een gadget is in mijn ogen iets wat ook vrij uniek is. Anders is het gewoon een gebruiksvoorwerp geworden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef nXn het volgende:
dus......jij hebt geen broodrooster, tv, radio, computer?
ik bedoel, het zijn allemaal gadgets....NIEMAND kan echt zeggen dat ze gadgetloos zijn....toch?
Even een vraagje tussendoor; De HD mp3 speler. Werkt die op zonne-energie of een accu?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... 'k heb wel bijna altijd een HD mp3-speler in de jaszak (eerder had ik minidisc)... Maar die gadget wordt gecompenseerd door het niet hebben van een mobiele telefoon
(En godsamme, wat was het een goede zet om dat onding weg te doen... Ik wil niet het gehannes hebben met zo'n geval wat je steeds moet opladen en waarbij je voor lul kan komen te staan doordat je vergeet om 'm op stil te zetten, enzo... En ik wil geeneens bereikbaar zijn...)
Dan weet ik niet wat voorn telefoon je had, maar mijn telefoon staat altijd aan en bij normaal gebruik moet ik hem 1 keer per week opladen. En m'n MP3 speler ligt eraan hoeveel ik hem gebruik.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
Een accu... Maar deze doet er langer mee dan het mobieltje wat ik had en ik hoef hem alleen op te laden als ik hem ook actief gebruikt heb. Itt een mobieltje, die je aan moet hebben staan om alleen maar bereikt te kunnen worden.
De bijdehante opmerking mag je dus rustig voor jezelf houden.
Bestaan die dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Luister een broodrooster is geen gadget.
Heb je echter een broodrooster met een vet touchscreen dan mag je van een gadget spreken.
Ik vind dat als het reageert op een universele afstandbediening met minstens 5000 functies, dat het dan ook teltquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Luister een broodrooster is geen gadget.
Heb je echter een broodrooster met een vet touchscreen dan mag je van een gadget spreken.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, een gadget is in mijn ogen iets wat ook vrij uniek is.
of je kijkt eerst ff hoe het topic zich ontwikkeltquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Goed, ik laat deze open. Zodra het totaal offtopic wordt, zal het alsnog worden gesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |