abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27785233
Ik leef zo veel mogelijk zonder gadgets, zijn er meer mensen die dat doen en zich er prettig bij voelen?

Wat vinden jullie de voordelen ervan?

Natuurlijk zitten er ook nadelen aan, zo ben ik niet echt goed bereikbaar voor andere mensen, wat soms ook weer een voordeel is.

Gelijkgestemde aanwezig?
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:35:11 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27785337
Goed, ik laat deze open. Zodra het totaal offtopic wordt, zal het alsnog worden gesloten.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:02:51 #3
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27786298
Jij zoekt in een gadget forum naar mensen die zonder gadgets leven?

Ik vermoed dat dit de laatste post in dit topic is...
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_27786332
Buiten een amper gebruikte powerball heb ik alleen een simpele gsm om wat met mijn vriendin te smsen en verder ben ik ook best wel antigadget Als je er echt iets aan hebt is het leuk maar anders hoeft het voor mij niet, dat vind ik zonde van mijn geld.
-
pi_27786382
Maar wat is een gadget, en wat is gewoon handig?

Een GSM is m.i. gewoon handig. Een GSM met zoveel toeters en bellen dat je er bijna niet meer normaal mee kan telefoneren is een gadget. Is een MP3-speler een gadget? En zo ja, is een Discman dat dan ook? Waarom (niet)?

Vragen vragen vragen...
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:14:43 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27786729
Ik ook niet eigenlijk. Heb alleen een oude gsm. Bevalt goed. Sindskort trouwens wel een 3mp digicam gekocht, vrij basic, maar daar ben ik wel erg blij mee. Had ik eerder moeten doen.
Vampire Romance O+
pi_27786761
discman = ding om muziek te luisteren, geen gadget
mp3speler = ding om muziek te luisteren, geen gadget
telefoon = ding om muziek te luisteren, geen gadget...

gadˇget (het, de ~ (m.), ~s)
1 klein, min of meer nutteloos voorwerp => snuisterij

vandale.nl
verlangen voorbij vanitas
pi_27786797
mja, wat is de precieze defenitie van gadget...

ik heb een autoradio, mobiele foon (oud grafding) en verder niet veel noemenswaardigs.
valt dat hier onder?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:18:18 #9
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_27786867
Gadgets komen in alle soorten en maten, en ik kan niet zonder.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_27786894
Gadget: get it.
Gewoon iets wat je moet hebben of het nou nut heeft of niet.
Voices tell me I'm the shit.
pi_27786899
Een gadget is gewoon een modern hebbeding dat fascineert maar verder totaal of nauwelijks nut heeft toch Een USB-aquarium of een RC helicopter.
pi_27786977
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Volano het volgende:
telefoon = ding om muziek te luisteren,
Gut, en ik maar bellen met dat ding .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:23:13 #13
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27787041
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef Volano het volgende:

gadˇget (het, de ~ (m.), ~s)
1 klein, min of meer nutteloos voorwerp => snuisterij

vandale.nl
Gelukkig ligt het niet zo simpel. Een gadget is een hebbeding. Daar valt redelijk veel onder, ook je mobieltje.
pi_27787065
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Gut, en ik maar bellen met dat ding .
dom van je zeg.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_27787202
Dus je hebt geen horloge, geen GSM, geen fotocamera, geen seiraad? .
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:27:54 #16
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_27787225
dus......jij hebt geen broodrooster, tv, radio, computer?
ik bedoel, het zijn allemaal gadgets....NIEMAND kan echt zeggen dat ze gadgetloos zijn....toch?
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
pi_27787294
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef nXn het volgende:
dus......jij hebt geen broodrooster, tv, radio, computer?
ik bedoel, het zijn allemaal gadgets....NIEMAND kan echt zeggen dat ze gadgetloos zijn....toch?
Nou ja, een gadget is in mijn ogen iets wat ook vrij uniek is. Anders is het gewoon een gebruiksvoorwerp geworden.
pi_27787335
Nja... 'k heb wel bijna altijd een HD mp3-speler in de jaszak (eerder had ik minidisc)... Maar die gadget wordt gecompenseerd door het niet hebben van een mobiele telefoon
(En godsamme, wat was het een goede zet om dat onding weg te doen... Ik wil niet het gehannes hebben met zo'n geval wat je steeds moet opladen en waarbij je voor lul kan komen te staan doordat je vergeet om 'm op stil te zetten, enzo... En ik wil geeneens bereikbaar zijn...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27789879
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... 'k heb wel bijna altijd een HD mp3-speler in de jaszak (eerder had ik minidisc)... Maar die gadget wordt gecompenseerd door het niet hebben van een mobiele telefoon
(En godsamme, wat was het een goede zet om dat onding weg te doen... Ik wil niet het gehannes hebben met zo'n geval wat je steeds moet opladen en waarbij je voor lul kan komen te staan doordat je vergeet om 'm op stil te zetten, enzo... En ik wil geeneens bereikbaar zijn...)
Even een vraagje tussendoor; De HD mp3 speler. Werkt die op zonne-energie of een accu?
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_27790039
Een accu... Maar deze doet er langer mee dan het mobieltje wat ik had en ik hoef hem alleen op te laden als ik hem ook actief gebruikt heb. Itt een mobieltje, die je aan moet hebben staan om alleen maar bereikt te kunnen worden.

De bijdehante opmerking mag je dus rustig voor jezelf houden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:46:09 #21
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27802384
Luister een broodrooster is geen gadget.
Heb je echter een broodrooster met een vet touchscreen dan mag je van een gadget spreken.
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_27805063
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:45 schreef Jordy-B het volgende:
Een accu... Maar deze doet er langer mee dan het mobieltje wat ik had en ik hoef hem alleen op te laden als ik hem ook actief gebruikt heb. Itt een mobieltje, die je aan moet hebben staan om alleen maar bereikt te kunnen worden.

De bijdehante opmerking mag je dus rustig voor jezelf houden.
Dan weet ik niet wat voorn telefoon je had, maar mijn telefoon staat altijd aan en bij normaal gebruik moet ik hem 1 keer per week opladen. En m'n MP3 speler ligt eraan hoeveel ik hem gebruik.
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Heb je echter een broodrooster met een vet touchscreen dan mag je van een gadget spreken.
Bestaan die dan? .
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:44:46 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_27815061
Ik kan ook opsommen welke gadgets ik NIET heb
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:46:19 #24
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_27815116
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:46 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik vind dat als het reageert op een universele afstandbediening met minstens 5000 functies, dat het dan ook telt
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:48:19 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_27815186
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, een gadget is in mijn ogen iets wat ook vrij uniek is.

of wat toch op z'n minst een "kijk eens wat ik heb!! Heb jij lekker niet!!"gevoel oproept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')