Patty!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:31 schreef crossover het volgende:
zijn er nog meer beroemde(re) mensen op fok?
en dan bedoel ik niet Lucille
Terwijl ik al pijp voor 8 euroquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:59 schreef Ayaxola het volgende:
Hij is trouwens duur! Niet normaal! 235 euro voor een kwartier!
Ik heb een wijf geneukt die met klompenvincent gepraat heeft!quote:
Ik!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een wijf geneukt die met klompenvincent gepraat heeft!.
Wie wil me aanraken?.
Hij is schoon hoorquote:
Je weet dat je navel aan de kut van je moeder zat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij is schoon hoor.
Ik haal iedere week met een knopspeld alle pluisjes eruit.
Je doet dan toch wel even snuffelen he ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij is schoon hoor.
Ik haal iedere week met een knopspeld alle pluisjes eruit.
Het leven is hard soms ....quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh God! Ik heb zelfs al in een topic van hem gereageerd... Ik wist het niet, echt niet!![]()
Je weet dat je gehele lichaam uit diezelfde kut kwam?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef Sai het volgende:
Je weet dat je navel aan de kut van je moeder zat?!
Ik smeer het op toastjes en deel het ieder jaar uit met m'n verjaardagquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je doet dan toch wel even snuffelen he ?
Iehl! De jouwe misschien!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je weet dat je gehele lichaam uit diezelfde kut kwam?
Vandaar al die kutkoppen op straat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je weet dat je gehele lichaam uit diezelfde kut kwam?
Helemaal goed !quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik smeer het op toastjes en deel het ieder jaar uit met m'n verjaardag.
Ok...quote:
Het is 9 november pasquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Helemaal goed !
Ik kan er heleaas niet bij zijn de komende verjaardag, maar volgende jaar neem ik vrij.
Schiet dan ook eensch op man !quote:
WTH moet jij met mijn verjaardagquote:
Ik kan het wel verplaatsen naar 24 oktober, dan is m'n broer jarig!quote:
Staat in je profiel dame.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
WTH moet jij met mijn verjaardag
Je bent het stomste verjaardagscadeau wat ik ooit gehad hebquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
WTH moet jij met mijn verjaardag
Heejquote:
Heb je ook nog een broer?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kan het wel verplaatsen naar 24 oktober, dan is m'n broer jarig!
Hij deelt stokbrood met kopkaas uit.
Mooi, gooi me weg, vertrap me, das namelijk wat ik ook met jou doequote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent het stomste verjaardagscadeau wat ik ooit gehad heb.
Dude, mag ik d'r hebben dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent het stomste verjaardagscadeau wat ik ooit gehad heb.
Hai mevrouw.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejen je bent weer jezelf
Maar dan nog blijft de vraag wat Kasta met mijn datum moet
Het wordt nog zieliger!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heb je ook nog een broer?
Arme ouders.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mooi, gooi me weg, vertrap me, das namelijk wat ik ook met jou doe
Je bent te labiel om me op te tillen, laat staan weg te gooienquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:00 schreef PrintScreen het volgende:
Mooi, gooi me weg, vertrap me, das namelijk wat ik ook met jou doe
We zien wel, als je kloons maar herkenbaar blijvenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:02 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hai mevrouw.
Mjajajaja, ben weer mezelf, voor hoe lang? Dat weet ik niet.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heb je ook nog een broer?
Arme ouders.
quote:
Labiliteit kan ook "voor" je werkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent te labiel om me op te tillen, laat staan weg te gooien.
Mja, ik kan natuurlijk ook als kasta te werk gaan toendertijd. KLaZZe etc. maar dat vond ik achteraf toch iets teveel opvallen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We zien wel, als je kloons maar herkenbaar blijven
Ben je al een bekende Nederlander als je Thomas Berge heet??quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef Jonathon het volgende:
Thomas Berge zit hier toch ook?
(kan ook een WANNABE zijn)
Moet je doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:10 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Mja, ik kan natuurlijk ook als kasta te werk gaan toendertijd. KLaZZe etc. maar dat vond ik achteraf toch iets teveel opvallen.
![]()
Ik sta op Google.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:20 schreef mother-mother het volgende:
nou wie zijn er nog meer beroemd hier dan????
trouwens hai PS en lazz![]()
![]()
Hai goddelijke moeder!quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:20 schreef mother-mother het volgende:
nou wie zijn er nog meer beroemd hier dan????
trouwens hai PS en lazz![]()
![]()
Google maar eens op cerror.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22mother-mother%22&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |