Jupquote:
ik heb verdomme nooit aan idols meegedaan, kutboer!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef Zwansen het volgende:
Hij lijkt idd wel verdacht veel op Ruis!
lief doen in mijn topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef Zwansen het volgende:
Hij lijkt idd wel verdacht veel op Ruis!
Hij heeft mij er in ieder geval bij als fanquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef Jett het volgende:
http://www.herman-berghuis.nl/
hele fansite zelfs
Ruis is anti AEDquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef Jett het volgende:
[..]
lief doen in mijn topic![]()
straks sluit die bitch hem
waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef miss_c het volgende:
[..]
Hij heeft mij er in ieder geval bij als fan![]()
fotoquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef tonks het volgende:
Die ene dikke van idols woont hier paar straten verderop
Is dat een kutkloon?quote:
Goedzo hoor Herman, je hebt groot gelijk. We spreken elkaar snel weer. Kusjes.quote:Ik heb ervoor gekozen om vanaf 1 juli 2005 niet meer te msnen met niemand van jullie, behalve een klein aantal vrienden en kennissen (Prive MSN). Het wordt (omdat ik een bekend persoon van idols ben) een chaos op msn als ik online kom. Velen van jullie willen dat ik direct reageer als jullie tegen mij praten, omdat ik niet kan blindtypen, kan ik het niet bijhouden, en dat geldt al helemaal als er ook nog groepsgesprekken erbij zijn.
Dus als er mensen zich voordoen als mij, dan kan ik dat vanaf 1 juli 2005 niet meer
zijn, dan zijn het NEPPERS en die kunnen jullie maar beter blockeren en verwijderen
hihiquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef tonks het volgende:
Ik heb jett ooit eens gepijpt voor 3,50
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Naam: square
Email: dit_is_me_site@squareware.tk
Yo herman, ken je me nog, De gene die je email gehackt heeft, anyway... Snap niet waarom je zo een lelijke site heb, naja.. zelf ben je ook niet helemaal frisgreetz square from squareware.tk
Dat is KlompenVincent.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:08 schreef Tha_T het volgende:
Shake those wooden shoes
Of was dat een andere?
denk het ook ja., mensen die zich voordoen als hem...quote:NIEUWS
----------
24-05-'05
MSNEN
Ik heb ervoor gekozen om vanaf 1 juli 2005 niet meer te msnen met niemand van jullie, behalve een klein aantal vrienden en kennissen (Prive MSN). Het wordt (omdat ik een bekend persoon van idols ben) een chaos op msn als ik online kom. Velen van jullie willen dat ik direct reageer als jullie tegen mij praten, omdat ik niet kan blindtypen, kan ik het niet bijhouden, en dat geldt al helemaal als er ook nog groepsgesprekken erbij zijn.
Dus als er mensen zich voordoen als mij, dan kan ik dat vanaf 1 juli 2005 niet meer
zijn, dan zijn het NEPPERS en die kunnen jullie maar beter blockeren en verwijderen
uhh... NOT!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk het ook ja., mensen die zich voordoen als hem...![]()
Nou ik zuig meestal wel tot ie leeg is heurquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Ronno het volgende:
zuigen jullie ook wel eens Pringles-bussen vacuüm aan je bakkes als ie leeg is??
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |