Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef BMH het volgende:
Ik vind dat die russen met veel te veel tegelijk komen.. Dodgen gaat nu wel erg moeilijk. Ik zit constant de L & R knop te tappen en de grond in te duiken.
Gelukkig word je met elke try weer een stuk beter in het spel.
Gebruik je analoog, of doe je net als ik alles met de D-pad?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenIk ga trouwens echt nooit de grond in, ik blijf gewoon knallen. Eerste game na VJ waar ik kramp krijg door knijpen in de controller
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?quote:
Ja, sort of.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?!
Ik vind het beter te spelen dan Ninja Gaiden, dat spel was belachelijk moeilijk, AH vind ik enkel uitdagendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Ik vind 25 euro best goedkoop, en BiA heb ik al op m'n PC gespeeld. Sowieso wil ik wel weer een goeie platformer. Naast AH wacht ik ook nog opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Trouwens, zo goedkoop vind ik het spel niet eens, voor hetzelfde geld heb je bijv Brothers in Arms e.v.a. en daar zou ik toch echt de voorkeur aan geven.
oh nog een koopie trouwens: Rallisport Challenge 2 staat voor 19.99 bij de bart. Persoonlijk hou ik het meer bij de Colin serie, maar voor anderen is het een goedkope live toptitel.
Conker staat op 24 juni, dus das bijna iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratings. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
Sidescrollende spring en schiet games vind ik al gauw een platformer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratings. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef febster het volgende:
Ik hoor net dat een Nederlander (King Tuur) wereldkampioen Halo2 is geworden
Bron: de broer van
(helaas op de concurrent) http://www.xboxworld.nl/news/6884/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardig
Nieuwe filmpjes op IGN gezien net... heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Conker staat op 24 juni, dus das bijna idd
Ik heb de PS2 en de Xbox versie even naast elkaar gelegd en ik vind het verschil toch behoorlijk groot. Ik was echt onder de indruk van de graphics van de Xbox. Bovendien zijn de custom soundtracks en de ingame Dolby Digital natuurlijk ook erg fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vanmiddag GTA:SA maar halen... ik heb de PS2 versie kunnen verkopen, dus nu kan ik voor een weinig extra de Xbox versie halen.
echt moeilijk is NG niet hoor,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het beter te spelen dan Ninja Gaiden, dat spel was belachelijk moeilijk, AH vind ik enkel uitdagend![]()
Luiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Rare is wel lui, Conker is gewoon een port van de N64 versie...
Maar aangezien ik die niet gespeeld heb, kopen!
Heb hem uitgespeeld maar vraag niet hoe. Vond het serieus een van de moeilijkste games die ik heb gespeeld. De DC probeer ik niet eens.... die levels zijn van het pad. Zooooo moeilijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
echt moeilijk is NG niet hoor,
tis een kwestie van doorzetten, 2de playtrough sterf je niet meer
Hoe werkt die replay functie eigenlijk? Ik lees in elke review dat het erin zit, maar ik heb het nergens kunnen vinden.quote:
Ergens nadat je pauze gedrukt hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoe werkt die replay functie eigenlijk? Ik lees in elke review dat het erin zit, maar ik heb het nergens kunnen vinden.
Het zijn alleen opgepoetste graphics en custom soundtracks hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:14 schreef H.Flick het volgende:
Nadeel is wel dat heel mijjn voortgang met de PS2 versie voor niks is geweest...
Bovendien valt de besturing me ook een beetje tegen, vooral bij een drive-by moet ik mijn handen heel onnatuurlijk gaan bewegen. Maar dit weegt natuurlijk niet op tegen de vele verbeteringen!
En een wide-screen mode... al weet ik niet of de PS2 die ook had.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zijn alleen opgepoetste graphics en custom soundtracks hoor.
Ik wil ook wel opgepoetste graphics, maar heb geen zin om hem opnieuw te kopen.
Wide-screen had de PS2 versie ook al.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En een wide-screen mode... al weet ik niet of de PS2 die ook had.
Bovendien viel de soundtrack van SA me nogal tegen, dus vind ik de custom soundtracks wel erg fijn.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Af en toe zie ik wel wat pop-ups, maar de graphics zijn veel scherper en de draw-distance is ook een stuk groter.
Hoe het met vliegen is weet ik niet, want ik moet natuurlijk weer helemaal opnieuw beginnen![]()
.
Maar rondrijden met U2 uit de speakers is toch een stuk fijner dan rondrijden met die raponzin.
Ik vind ze lichtelijk overdrijven in hun review, maar het is enigzins waar. Lang niet iedereen zal AH tof vinden.quote:This is very much for the hardcore. And, as the hardcore eventually does when it takes over any genre, it ruins the game for anyone but the hardcore. Leave it to them.
ik leen hem wel een keer van jouw denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Alien Hominid: 6 out of 10
[..]
Ik vind ze lichtelijk overdrijven in hun review, maar het is enigzins waar. Lang niet iedereen zal AH tof vinden.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59612
Dat vond ik nou ook. Dat de XBox versie mooi was (ze hadden het zo kunnen doorschuiven naar de Xbox 360) wisten we al, maar ik wist niet dat de N64 zulke beelden kon toverenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
De N64 versie was eigenlijk ook al heel erg mooi!.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus ik kan haast niet wachten!
Als hij 3 maanden ongespeeld was, hoe weet je dan dat het een kut begin had?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Voor 15 euro is hij wel de moeite waard, denk ik. Maar je moet wel even door het begin heenbijten, want door het slechte begin heeft hij bij mij 3 maanden ongespeeld in de kast gelegen.
Omdat ik hem voor die 3 maanden 1 uurtje gedaan had, natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:32 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Als hij 3 maanden ongespeeld was, hoe weet je dan dat het een kut begin had?![]()
Er zijn eerder dingen weggehaald. Sommige delen van de singleplayer campaign zijn makkelijker gemaakt of geheel verwijderd. Sommige zwemgedeelten waren heel moeilijk op de n64 door de controls. In plaats van het fixen van de controls heeft rare dat level verwijderd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:00 schreef mordradead het volgende:
zijn er nog extra's tov de n64 versie ingekomen
Ja klopt, teveel eigenlijk, maar bijv. gamespot zit zo propvol met ads etc.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:35 schreef DinoPK het volgende:
Zoveel te vinden eigenlijk, review sites kan je zelf makkelijk vinden via google.
Heb ff naar Spy vs Spy gezocht op die site , kreeg niet zo een goede scorequote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:21 schreef DinoPK het volgende:
www.gamerankings.com.
Samenvatting qua score van alle games op zo goed als alle belangrijke sites, van daaruit kan je weer verder zoeken.
En de sites met al die ads zijn nou eenmaal de grootste :|) (met eurogamer als prettige uitzondering)
quote:Op maandag 20 juni 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Te winnen bij Eurogamer (link)
Had je het hier niet moeten postenquote:
http://www.metacritic.com/games/xbox/alpha/quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:24 schreef popolon het volgende:
Zie het niet in de OP staan, iemand goede link(s) voor xbox games review sites?
volgens mij heeft Next Level in Hilversum er nog 1 staanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is Fuzion Frenzy nog ergens te koop? Ik kn hem zo snel niet vinden en een collega van me is erin geinteresseerd.
in de singleplayer campagne van de Xbox-versie wordt wel een paar keer lekker flauw verwezen naar het N64-origineel.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:00 schreef mordradead het volgende:
zijn er nog extra's tov de n64 versie ingekomen
Ik las op een ander forum dat bijna niemand de MP boeit.... Rare had beter gewoon een remake van de SP kunnen doen en zich daarna concentreren op een vervolg ofzo...quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:32 schreef Strolie75 het volgende:
MP doet me niks, ik haal hem puur voor de SP. Maar wel pas na de zomer. Ik heb nu nog even genoeg om te gamen.
Ja, gewoon alleen een remake en dan voor een zacht prijsje aanbieden. En als iedereen enthousiast is over Conker een vervolg aankondigen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik las op een ander forum dat bijna niemand de MP boeit.... Rare had beter gewoon een remake van de SP kunnen doen en zich daarna concentreren op een vervolg ofzo...
ik zat zelf te denken aan spellen die zijn afgeprijsd en dus ongeveer een jaartje ouder zijn...quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:31 schreef DinoPK het volgende:
Als je een hele vakantie door wilt komen, gewoon GTA SA halen. Na Ninja Gaiden is er teveel uitgekomen op hier even snel op te zoeken, dan kan je beter gewoon de review sites checken.
De toppers nu zijn forza (begint al oud te worden), GTA SA, morgen Conker. Voor de rest zijn er tig titels uit die de moeite waard zijn.
mwah opzich kan et geen kwaad i guessquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nog mensen op zoek naar een xbox t-shirt?
Ik had al gepost in dit topic hoorquote:
Heb hem.... zal vanavond mijn ervaring posten. Ken natuurlijk de N64 versie alquote:
Volgens www.amazon.co.uk komt hij 9 september uit.quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:00 schreef DinoPK het volgende:
Erg leuke review idd
Tijd dat het spel hier eens gereleased wordt...
zolang die zen lucht kan wegblazen is het goed, met dit weer is het zeker belangrijk dat ie goed kan koelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 20:44 schreef the_legend_killer het volgende:
moge ik dat ook graag hebben met de 3de Xbox dan is het een toffe computer.
Hij staat in een gewone kast heeft dat er dan iets mee te maken ? ( dat hij in een open ruimte moet staan ? )
Dan is er niks mis met de plek waar hij staatquote:Op donderdag 23 juni 2005 21:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zolang die zen lucht kan wegblazen is het goed, met dit weer is het zeker belangrijk dat ie goed kan koelen
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens www.amazon.co.uk komt hij 9 september uit.
Schandalig eigenlijk dat een originele game van een gerenomeerde maker zoveel moeite heeft om een uitgever te vinden.
Ik vind de characters engquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:47 schreef Strolie75 het volgende:
Review van Psychonauts op Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59738
Spel lijkt me echt een must-have!
[afbeelding]
Ja het heeft nu een soort cartoon style zoals de strip was. Best cool vind ik. Ik heb de vorige games niet gespeeld !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:55 schreef mordradead het volgende:
ik vind het er niet echt vet uitzien... wel vond ik de laatste spidermangames wel vermakelijk
Hoekomjijdaaraan?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Alien Hominid is erg erg vet. Vooral met z'n 2en!
Maar Psychonauts, mijn hemel, wat een rush zeg. Briljant op elke manier.
DE game van 2005 voor mij. Heb gisteren een uurtje of wat gespeeld en ben meer dan onder de indruk.
Echt een musthave!
Vriend van me heeft de importversie al een tijdje.quote:
Ga je direct halen bij release zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vriend van me heeft de importversie al een tijdje.
Had al even gespeeld, maar heb gisteren een tijdje kunnen spelen.
Wat een game,.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Spiderman screens zien er cool uit
Ik heb me net op www.psychonauts.com geregistreerd. (anders kon je niet naar de downloads-pagina)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Absoluut!
Belachelijk dat er nog steeds geen uitgever is...
Niet? Kijk voor de lol eens naar de E3 trailer.quote:
Ja de trailer ziet er erg cool uit... mooie graphics... Heb nooit een Spiderman game gespeeld eigenlijk. Wilde deel 2 altijd nog eens halen omdat die best ok schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Niet? Kijk voor de lol eens naar de E3 trailer.
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1747
Dezelfde speelstijl als deel 2, gecombineerd met wat coolere vijanden en een super grafische stijl (ziet er echt top uit, een bewegende comic haast). Toppertje wat mij betreft.
Het slingeren is wel leuk, maar wordt saai na 10 minuten. Dan ga je overal op klimmen, weer 10 minuten verder. Dan ga je missies spelen en kom je er achter dat het hetzelfde is als GTA. Saaiquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja de trailer ziet er erg cool uit... mooie graphics... Heb nooit een Spiderman game gespeeld eigenlijk. Wilde deel 2 altijd nog eens halen omdat die best ok schijnt te zijn.
Met meer dan 200 missies zoals: "spiderman some1 stole my watch!" & "spiderman some boat is sinking again".quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het slingeren is wel leuk, maar wordt saai na 10 minuten. Dan ga je overal op klimmen, weer 10 minuten verder. Dan ga je missies spelen en kom je er achter dat het hetzelfde is als GTA. Saai
anders zet je er ff normale niet afzeikende teksten bij...dat jij nou niks leuk vind wat andere bedrijven dan Nintendo maakt kunnen wij niet helpen, maar om nou zon zeer irritante "verkoop" praat neer te zetten is gewoon te idioot voor woorden, wat mij betreft komt er een slotje opquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:23 schreef BMH het volgende:
Het 'reclame' maken mag hij ook ergens anders gaan doen. Denk ook niet dat het in zijn voordeel werkt om zulke teksten bij zijn spellen te zettenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders zet je er ff normale niet afzeikende teksten bij...dat jij nou niks leuk vind wat andere bedrijven dan Nintendo maakt kunnen wij niet helpen, maar om nou zon zeer irritante "verkoop" praat neer te zetten is gewoon te idioot voor woorden, wat mij betreft komt er een slotje op
Kunnen we ook net zo goed van jou zeggenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef BMH het volgende:
Remember demon: je berichten heb ik geblokt. dus het is nutteloos om te posten.
Aan je reactie te zien nietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Kunnen we ook net zo goed van jou zeggen
Ik heb geen programma nodig om jouw reacties structureel te negeren hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien niet![]()
Kom we gaan dansen!![]()
yep ik heb em,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:28 schreef tonks het volgende:
heeft iemand tenchu hier?
Heb hem vandaag gehuurd van de videotheek. nog niet mee gespeeld, heb hem voor een dag gehuurd.. speel em morgen ofzo wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep ik heb em,
als je wilt weten of het live wat is :
dunno kheb nog nooit iemand online gezien ermee
*HAP*quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het slingeren is wel leuk, maar wordt saai na 10 minuten. Dan ga je overal op klimmen, weer 10 minuten verder. Dan ga je missies spelen en kom je er achter dat het hetzelfde is als GTA. Saai
Post BMH hier ook danquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:46 schreef febster het volgende:
[..]
Kunnen we ook net zo goed van jou zeggen
maakt niet uit er is altijd wel iemand die het quotequote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:11 schreef BMH het volgende:
Remember demon: je berichten heb ik geblokt. dus het is nutteloos om te posten.
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:35 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb nu oddworld en de intro begint al goed
Is er ook een apart topic van dat spel?
ah ok bedanktquote:Op zondag 26 juni 2005 18:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Cool spelletje hoor.
Heb er wel wat uren mee vermaakt.
Volgens mij is er geen appart topic erover.
easy modequote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden Black krijgt een easy modeMisschien dat ik het toch nog maar eens ga proberen dan.
En ja, blabla, Ninja Gaiden hoor moeilijk te zijn blabla.
Gijs het spel heerst.... ga de easy mode doenquote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden Black krijgt een easy modeMisschien dat ik het toch nog maar eens ga proberen dan.
laagste rang die je kan krijgen voor een chapter op normal, Master ninja = mequote:
Klopt... kreeg die ranking vaak na een level gedaan te hebbenquote:
Moet alleen wel Black kopen danquote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs het spel heerst.... ga de easy mode doen
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, wel Forza Motorsport.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:08 schreef crossover het volgende:
is er een gran turismo versie op de xbox?? ik wil misscien nog een xbox kopen en dan wil ik dat er wel op kunnen spelen..
Tja, over minder dan een half jaar staat de 360 in onze huiskamers... Heel gek is het nietquote:
Ik denk ook dat Conker het laatste Xbox spel is dat ik gekocht heb. Of is er nog een must-have die ik even vergeten ben?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, over minder dan een half jaar staat de 360 in onze huiskamers... Heel gek is het niet![]()
het zoals Conker voor velen de laatste N64 game wasquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik hou Psychonauts, Ninja Gaiden: Black en The Roots nog ff in de gate, maar ik denk dat ik die laat schieten. Conker zal voor mij dus ws de laatste Xbox game worden
Battlefield 2quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Conker het laatste Xbox spel is dat ik gekocht heb. Of is er nog een must-have die ik even vergeten ben?
Maar ja... mag hopen dat EA nog wel ff een lekkere online versie er van kan maken.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
Modern combat.
Volgens mij komt deze in september uit.
http://www.eagames.com/of(...)rncombat/us/home.jsp
Je doet al je goede live! titels weg???quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:47 schreef DinoPK het volgende:
Ja het mag niet, maar ja, ik gun het andere lieve xbox gebruikertjes eerst natuurlijk. Ik verkoop wegens wat centjes tekort weer wat spellen, en het zijn toch kwalitatief leuke titels voor weinig dacht ik:
[TK] Diverse Games (xbox & pc)
En als iemand werk weet voor mij, zonder dat ik te horen krijg waarom ik al 2 jaar thuiszit (omdat niemand mij gvd aanneemt omdat ik al 1 maand, 2 maanden, 6 maanden, 1 jaar, etc thuiszit...), dan hoor ik dat graag
Kan ik weer wat spelletjes kopen enzo
Ja ik begrijp het wel, heb zelf een beetje hetzelfde, maar vind het toch zonde.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:16 schreef DinoPK het volgende:
En ja Peri, ik doe al mijn live titels weg, waarom live titels speciaal aanhouden als al mijn friends niet meer online zijn. Ik vind het ook erg jammer, maar ik heb me er nu wel lang genoeg aan ge-ergerd. Live idee is goed, alleen de live community niet. Ik heb nog genoeg SP spelletjes liggen, backlog kan zo ook eens weggewerkt worden.
ghost recon 3, PGR3quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:16 schreef HomerJ het volgende:
Tjah, komen inderdaad verdomd weining meer uit voor de Xbox.
Nou ja, PES 5 gaat me de wintermaanden doorhelpen
De Xbox360 koop ik als er een toffe game op komt, want de launchtitels spreken met niet aan
Niet mijn gamesquote:
Ja de SP had wel wat uitgebreider mogen zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef DinoPK het volgende:
Forza Live is best erg cool vind ik, alleen om nou elke keer alleen met PopNL te racen schiet ook niet echt op. Maar het is wel waar dat het allemaal wat beter en uitgebreider aangepakt had kunnen worden. Gerushed, vrij duidelijk, erg jammer want dit spel had een echte knaller kunnen worden, terwijl het nu gewoon erg saai wordt na 30 uur (zie je ook aan het plichtmatig uitspelen van Rockstar en Gijsje79, de laatste 20% is puur om het uitspelen gegaan, en niet voor de lol heb ik zo'n vermoeden). Het lijkt wel of MS express wat dingen achter de hand hebben gehouden voor Forza 2 op de 360, en de xbox zelf maar op hebben gegeven.
Ik lees er goede dingen over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 18:27 schreef gijsje79 het volgende:
Modern combat.
Volgens mij komt deze in september uit.
http://www.eagames.com/of(...)rncombat/us/home.jsp
Tsja ik kom live waneer ik autos heb waarmee ik tenminste nog kans maak om te winnen, en aangezien de single player ongelofelijk saai is zonder afwisseling komt ik niet meer live ook, kga niet liven als ik 1% win kans hebquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef DinoPK het volgende:
Forza Live is best erg cool vind ik, alleen om nou elke keer alleen met PopNL te racen schiet ook niet echt op. Maar het is wel waar dat het allemaal wat beter en uitgebreider aangepakt had kunnen worden.
Ik ben anti "meut". Ik ben tegen geloof, GTST, silveruitjes & starfox Assault.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:34 schreef DinoPK het volgende:
Die in 80% van de gevallen tegen de mening van de grote meut ingaat, behalve als het op een Nintendo console is. We kennen je hier nu zolangzamerhand wel
Starcraft Ghost, Moto GP 3, must haves.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Conker het laatste Xbox spel is dat ik gekocht heb. Of is er nog een must-have die ik even vergeten ben?
Nee,... ik heb dat ook. Heb nog wel een flinke PS2 wishlist staanquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
gewoon alles kapot makenquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees er goede dingen over.
Lijkt me echt een online game om met de Gijsjes te gamen!![]()
Je kunt wel sommige dingen kapot maken, maar niet alles. Ja, het is een groot slagveld en je kunt gebruik maken van tanks, boten, helikopters, etc...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:50 schreef kepler het volgende:
gewoon alles kapot makenof kan dat niet? Het is toch een groot slagveld waarin je speelt?
woei ook voertuigen besturenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt wel sommige dingen kapot maken, maar niet alles. Ja, het is een groot slagveld en je kunt gebruik maken van tanks, boten, helikopters, etc...
Battlefield 1942 nooit gespeeld?
Toendertijd best veel gespeeld, ook met de Gijsjes. Erg hard gelachen toen!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 09:55 schreef kepler het volgende:
woei ook voertuigen besturen
neehij komt wel binnenkort voor 5 euro in de winkel te liggen
Plus hij wordt nog wel ff uitgesteld..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Amazon UK heeft hem op 18 november staan.
[afbeelding]
Op die console mag EA met een port van Battlefield 2 komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Plus hij wordt nog wel ff uitgesteld..
Dan komt ie uit als de X360 er al is.
Ja joh, dan komt er helemaal niets meer op de Xboxquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik begrijp sowieso nog steeds niet waarom ze Half-Life 2 niet op de Xbox360 uitbrengen. Ik lees nu alleen maar slechte dingen over de Xbox-port. Veel framerate issues bijvoorbeeld.
Er komt nog meer dan genoeg uit. Psychonauts, Stubbs the Zombie, Tomb Raider: Legend en natuurlijk:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja joh, dan komt er helemaal niets meer op de Xbox
Wat heb ik aan boxartquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komt nog meer dan genoeg uit. Psychonauts, Stubbs the Zombie, Tomb Raider: Legend en natuurlijk:
[afbeelding]
Tomb Raider gaat naar de 360.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er komt nog meer dan genoeg uit. Psychonauts, Stubbs the Zombie, Tomb Raider: Legend en natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:14 schreef DinoPK het volgende:
Als je dat van tevoren al wist, als je jouw mening in principe al van tevoren klaarhad, als je nergens voor openstaat (lees: te lui bent om te singleplayeren), waarom koop je dan het spel eigenlijk? Om te BMH-en?...
wat een uitdrukkingik zeg ook een keer dat ik een spel niet leuk vind en dan krijg je dit, bovendien hoorde ik van meerde kanten dat je online gewoon met stockcars kon racen dus ik hoefde de SP niet te doen, dat was dus niet waar, winnen kan gewoon niet zo
Live meedoen is gewoon leuk, ook met standaard auto's tegen career wagens. Dan neem je 1 klasse hoger, win je nog niet, waarom? Omdat je het spel niet hebt gespeeld en dus de banen niet kent. en ookal zou ik winnen,wat ik mischien 3 keer hooguit heb gedaan dan begin je te miepen dat ik me Ideaale race line aan heb staan (wat ik nooit heb) en dat ik zonder hulpjes moet racen
Als je wilt winnen, moet je er ook wat voor doen. Online gaming hoort te gaan over lol, niet voorspelbare tegenstanders, afwisseling. Wil je alleen maar winnen, dan tune je een auto en ga je zitten singleplayeren. tsja die single player zuigt gewoon, die A.I. is slecht (Lees : Beukt), er is geen afwisseling alla PGR2 en is gewoon saaiheid ten top, dan speel ik liever DOA2 live dan dat ik met tegenzin die single player ga zitten doen
Trouwens: Twi, er zit een cancel optie op een game invite...(zeker als er een voice message bijzit met een vraag wel zo lekker om snel een antwoord te krijgen)
Ik heb liever BF2 op Xbox360... deze game haal ik niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
Amazon UK heeft hem op 18 november staan.
[afbeelding]
Dan al ik hem daar wel opquote:
Ja ik hoor niet echt harde geluiden met mijn Xbox... meer een flinke zoem / zoef continue van de koeler,... en ik hoor de HD af en toe pruttelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaaag heb ik een nieuwe Xbox gekregen
Hij maakt wel harde geluiden tijdens het laden ( is dat normaal ) ?
Hij speelt verder goed.
Mijn vorige maakte bijna geen geluid maar deed het niet meer na 1 dag
Wacht maar tot je de maps ziet van de losstaande expansion (terminal is cooool, Relic vond ik ook wel geinig).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 03:12 schreef gijsje79 het volgende:
Die nieuwe Halo 2 maps zien er best wel geinig uit.
Ik heb Top Spin ook weer herontdekt. Ook wel leuk vind ik dubblen op Live! Veel spanning en sensatiequote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Mijn hemel wat is TopSpin toch een superspel met z'n vieren.
We hebben 1 a 2 keer in de week XBOX avondop een mega tv, bij elkaar zo'n 80 spellen tot onze beschikking maar we komen toch altijd weer terecht bij een potje tennis
Dan is het denk ik wel okquote:Op zaterdag 2 juli 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik hoor niet echt harde geluiden met mijn Xbox... meer een flinke zoem / zoef continue van de koeler,... en ik hoor de HD af en toe pruttelen.
Gewoon een heel ander spelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Forza is dus niet de nieuwe PGR2 geworden? Jammer.
Ja aan de ene kant ook met pijn in mijn hart hoor, maar aan de andere kant: ik zat constant alleen met Rockstah online, voor de rest niemand te zien. Zoals mensen wel gemerkt hebben ben ik nogal teleurgesteld in de live beleving van mijn online friends, sinds PGR2 en RS3 is er eigenlijk amper online gespeeld, met Halo2 als uitzondering (wat ook in 1x over was). Waar dat aan ligt... Mensen blijven te kort gebonden bij een spel, en dat ligt aan Microsoft wat mij betreft. Leuk zo'n netwerk maar je moet er wel voor zorgen dat mensen je spellen blijven spelen, zorg er in ieder geval voor dat er een fatsoenlijke server browser inzit. Halo2 was perfect qua features, alleen matchmaking heeft dat goed verneukt. Forza is nog erger, en puur gerushed: kom je een keer in een lobby, is de race net begonnen. Amper online features, en een erg saaie single player na 70%. Ik had mijzelf voorgenomen elk spel dat ik begin uit te spelen, maar het komt er met forza niet van. Jammer, want ik vond het racen zelf echt te gek.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:27 schreef twi het volgende:
Lees nu pas dat Dino z'n Forza heeft verkocht. Jammer, maar begrijpelijk. Ik ben vandaag bezig geweest met het afmaken van de laatste procenten. Zit nu op 94.9% en moet nog de meeste P1 zooi (ja, zooi is 't). Zal zo nu en dan wel online career spelen, maar tsja, ik weet 't niet hoor, de eerste week was regelmatig leuk met 8 man in een server, maar daarna is 't echt jammerlijk gaan tegenvallen. Zit je dan nog met 4 man die serieus racen, is 't nog wel te doen, maar als je met 'n tweetjes (feitelijk) zit, is er gewoon geen hol aan.
Hoe dan ook blijft 't zonde om zo'n game voor zo'n schamel bedrag weg te doen terwijl je toch nog wel af en toe plezier eraan zou kunnen hebben online, tot aan september. Is 't niet 3 uur per dag, wie weet komt 't in de zomer wanneer velen vakantie hebben (en dus tijd om te spelen, zeker met dit kutweer) weer een beetje terug. Is 't dan een tijdje stil, kan je altijd nog een SP doen.
De drempel van forza ligt niet hoger, het verplichte offline uitspelen vind ik idioot, als ik een spel koop wil ik gelijk live kunnen waneer ik er behoefte aan heb, niet eerst 40 uur offline spelen om vervolgens "Kans" te maken onlinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef DinoPK het volgende:
@ Noot:
Forza is idd anders dan PGR2, maar zeker qua racen net zo leuk. Het grote voordeel van PGR2 was het grote aantal banen, en het lekker ontspannen racen, waardoor je plezier in dat spel hebt. Kijk eens naar de reacties van Gamedemon over Forza, en je merkt gelijk dat de drempel bij forza een stuk hoger ligt, veel serieuser en moeilijker om mee te komen. Forza blijft een ongelooflijk goede game, maar alleen qua racen en customisen. Qua funfactor komt het spel gewoon tekort.
Misschien een leuke oppepper voor dit topic:
Wat is jouw Live top 3, waarom deze games, leuke live anecdotes, mooie herinneringen, en wat is je absoluut slechte live ervaring & slechtste live game.
Ik zal later eens een 'korte' post hierover maken, dit verhaaltje is nu lang en warrig genoeg
Dat heb je ook met Top Spin, je moet eerst offline een goede speler maken en trainen en dan pas kan je online meedoen. Maar dat vind ik juist wel leuk. Ik speel eigenlijk toch meer offline dan online.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De drempel van forza ligt niet hoger, het verplichte offline uitspelen vind ik idioot, als ik een spel koop wil ik gelijk live kunnen waneer ik er behoefte aan heb, niet eerst 40 uur offline spelen om vervolgens "Kans" te maken online
als je een xbox aanzet zonder TV-kabel erin, zie je die oranje-groene led volgens mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je oppepper slaat helaas niet echt aan Dino
Dan maar een vraagje. Ik had net tijdens Conker een hanger. Beeld ging op zwart en de powerled knipperde oranje/groen. Na een paar tellen ging het spel weer verder. Moet ik me nu zorgen gaan maken?
Da's onzin, aangezien dit bij vrijwel elk spel moet. Bij PGR2 moest je dit ook doen, bij Midtown Madness 3 moest je ook auto's en paintjobs verdienen, bij Moto GP 2 moest je ook je bike ontwikkelen of andere bikes vrijspelen en zo is dat bij heel veel games het geval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef Gamedemon het volgende:
De drempel van forza ligt niet hoger, het verplichte offline uitspelen vind ik idioot, als ik een spel koop wil ik gelijk live kunnen waneer ik er behoefte aan heb, niet eerst 40 uur offline spelen om vervolgens "Kans" te maken online
met pgr2 werd er altijd een auto afgesproken waarmee je moest racen en dat deed iedereen dan, geen 3 keer zo hard rijdende opgefokte autos maar allemaal gelijk, ik heb ook genoeg gevloekt op de SP van pgr2 maar die was tenminste afwisselend met pionnen rijden enzo, en moto gp 2 heb ik niet veel gespeeld, nam altijd standaard mannetje,en je noemt btw aleen maar race games op die ik het minst boeiend live vind, alle andere spellen hoef je niks te unlocken om kans te makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Da's onzin, aangezien dit bij vrijwel elk spel moet. Bij PGR2 moest je dit ook doen, bij Midtown Madness 3 moest je ook auto's en paintjobs verdienen, bij Moto GP 2 moest je ook je bike ontwikkelen of andere bikes vrijspelen en zo is dat bij heel veel games het geval.
Bij mij betekent dat ik Media Center opstartquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
zolang hij maar niet (gecombineer met oranje/groen) rood knippert, is er niks ergs aan de hand (alleen rood = je xbox is dood)
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Bij mij betekent dat ik Media Center opstart
Euh ik (nog) nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net via de post een trial versie van Xbox live Aracade ontvangen, nog meer mensen of ben ik speciaal?
Zeg maar gerust top 3quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:24 schreef DinoPK het volgende:
Die krijg je omdat je geregistreerd staat in de top 5 van leukste helpdeskgevallen ooit
Nee, na deel 2 (en toevalligerwijs de overname door EA) is de serie kilometers achteruit gegaan. De serie is fucked for live.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Niemand die wacht op Burnout Revenge??
Ik dus wel. Muha!
Ja, ik heb um ook ontvangenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb net via de post een trial versie van Xbox live Arcade ontvangen, nog meer mensen of ben ik speciaal?
de burnout reeks sux na deel 2, er mankeert echt te veel aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:51 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Niemand die wacht op Burnout Revenge??
Ik dus wel. Muha!
Ik las net op IGN dat Fable: Lost Chapters ook voor de Xbox komt voor een classic prijsje.
PGR2 1 van de betere race games, heb leuke en gezellige avonden gehad met me vrienden.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Misschien een leuke oppepper voor dit topic:
Wat is jouw Live top 3, waarom deze games, leuke live anecdotes, mooie herinneringen, en wat is je absoluut slechte live ervaring & slechtste live game.
Ik zal later eens een 'korte' post hierover maken, dit verhaaltje is nu lang en warrig genoeg
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.quote:Op zondag 10 juli 2005 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Komt MGS 3 ook op de Xbox ?
Perfect !quote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.
Hierbij zitten Xbox Live features en extra leuke dingetjes.
Bron?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja onder de naam Metal Gear 3 : Subsistance.
Hierbij zitten Xbox Live features en extra leuke dingetjes.
heeft op games.fok.nl gestaanquote:
ik heb em wel, is trouwens NIET in europa uitgekomen, alleen in de states en japanquote:Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef BDisOKE het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar Kingdom under fire, wat vorig jaar is uitgekomen...
http://www.kuftc.com/
Weet alleen niet of het ook in nederland is uitgekomen bij een aantal gameshops en frssen hebben ze hem iig. niet, staat niet eens in het systeem... weet iemand waar ik hem zou kunnen vinden./kopen./bestellen?![]()
Je kan hem wel importeren, maar dan moet je Xbox wel omgebouwd zijn om te spelenquote:Op maandag 11 juli 2005 23:48 schreef BDisOKE het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar Kingdom under fire, wat vorig jaar is uitgekomen...
http://www.kuftc.com/
Weet alleen niet of het ook in nederland is uitgekomen bij een aantal gameshops en frssen hebben ze hem iig. niet, staat niet eens in het systeem... weet iemand waar ik hem zou kunnen vinden./kopen./bestellen?![]()
Spel wat je gespeeld moet hebben Gijsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ninja Gaiden Black kost op DVDBoxoffice maar 25 euro, PAL zal dat ongeveer 30 worden denk ik. En dan ga ik hem wel kopen.
Uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh mijn lieve God. De eindbazen van Alien Hominid in wereld 3 zijn geniaalIk zit nu in 3-3 van in totaal 3-5. Ben er bijna, maar DAMN, tis erg pittig nu
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel wat je op normal of hoger gespeeld moet hebben Gijs
Ga Alien Hominid maar eens proberen. Als je die uitgespeeld hebt mag je weer komen spelen.quote:
ik spendeer geen geld aan Macromedia flash Gamesquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga Alien Hominid maar eens proberen. Als je die uitgespeeld hebt mag je weer komen spelen.
Stel je voor dat een spel geen bumb mapping heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik spendeer geen geld aan Macromedia flash Games
die hele bump mapping zou me mijn reet roesten, ik ga geen 30 euro schrokken voor een naar links naar echts loop spelletje die 2 knoppen gebruikt en die eruit ziet als een flash game en net zo simpel is, viewtifull joe was ooit is 23 euro die heb ik toen wel gekocht en zit niet zo idioot simpel in elkaar als Alien flashinoidquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor dat een spel geen bumb mapping heeft.
En de console versies hebben hun eigen engine. Ze draaien niet op shockwave.
Als het simpel eruit ziet is het niet nog niet slecht hoor..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die hele bump mapping zou me mijn reet roesten, ik ga geen 30 euro schrokken voor een naar links naar echts loop spelletje die 2 knoppen gebruikt en die eruit ziet als een flash game en net zo simpel is, viewtifull joe was ooit is 23 euro die heb ik toen wel gekocht en zit niet zo idioot simpel in elkaar als Alien flashinoid
Vroeger zag het er zo mooi uit als het kon, en dan nog, als gameplay graphics goed zouden maken , Wat bij alien hominid niet het geval is dan had ie mischien leuk geweest voor 3 tientjes jah, nu is het een GBA game op je xbox, en kom nou niet met : Alien homi heeft goede gameplay blabla, das bullshit kheb em zelf gespeeld en het is zo simpel als het maar kan, leuke gba game mischien, geen goede xbox gamequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Als het simpel eruit ziet is het niet nog niet slecht hoor..
Wat een instelling![]()
De games van vroeger zien er ook niet mooi uit, en die speelde je ook.
Na de afgelopen gamekings uitzending stond er tussen de sponsor logo's het xbox360 logo i.p.v. het xbox logo, dus wat Microsoft betreft vergeten we de xbox liever vandaag dan morgen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox is d00d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |