Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:04 schreef BMH het volgende:
Ik vind dat die russen met veel te veel tegelijk komen.. Dodgen gaat nu wel erg moeilijk. Ik zit constant de L & R knop te tappen en de grond in te duiken.
Gelukkig word je met elke try weer een stuk beter in het spel.
Gebruik je analoog, of doe je net als ik alles met de D-pad?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hectiek vind ik juist wel mooi in het spel. Ik moet er alleen niet aan denken om strax de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelenIk ga trouwens echt nooit de grond in, ik blijf gewoon knallen. Eerste game na VJ waar ik kramp krijg door knijpen in de controller
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?quote:
Ja, sort of.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nou zojuist een game gekocht omdat ik enthousiast ben?!
Ik vind het beter te spelen dan Ninja Gaiden, dat spel was belachelijk moeilijk, AH vind ik enkel uitdagendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Ik vind 25 euro best goedkoop, en BiA heb ik al op m'n PC gespeeld. Sowieso wil ik wel weer een goeie platformer. Naast AH wacht ik ook nog opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:39 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dat Alien Homonid... Ik weet het niet. Het ziet er leuk uit, speelt ook goed, alleen het is wel erg moeilijk op zijn tijd, en wat té hectisch.
Niet dat ik daar niet tegen kan hoor, Metal Slug bijvoorbeeld kan ik echt van genieten, maar dit spel is nog wel een tikkeltje erger, vooral de eindbazen zijn (erg cool maar ook erg) frustrerend.
Trouwens, zo goedkoop vind ik het spel niet eens, voor hetzelfde geld heb je bijv Brothers in Arms e.v.a. en daar zou ik toch echt de voorkeur aan geven.
oh nog een koopie trouwens: Rallisport Challenge 2 staat voor 19.99 bij de bart. Persoonlijk hou ik het meer bij de Colin serie, maar voor anderen is het een goedkope live toptitel.
Conker staat op 24 juni, dus das bijna iddquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratings. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
Sidescrollende spring en schiet games vind ik al gauw een platformer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef DinoPK het volgende:
The Edge kan je toch never nooit niet serieus nemen qua ratings. Ik vond de DaH demo wel geinig, top.... neh dat niet. Maar tis lekker whacky. Ik zit ook meer te wachten op Psychonauts, maar dan eerlijk gezegd nog meer op Conker (is gold, binnenkort dus).
AH is trouwens echt geen platformer hoor, gewoon een pure shooter.
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:20 schreef febster het volgende:
Ik hoor net dat een Nederlander (King Tuur) wereldkampioen Halo2 is geworden
Bron: de broer van
(helaas op de concurrent) http://www.xboxworld.nl/news/6884/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je ook nog andere info toevallig? Dit is namelijk FOK!games waardig
Nieuwe filmpjes op IGN gezien net... heb er zin inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Conker staat op 24 juni, dus das bijna idd
Ik heb de PS2 en de Xbox versie even naast elkaar gelegd en ik vind het verschil toch behoorlijk groot. Ik was echt onder de indruk van de graphics van de Xbox. Bovendien zijn de custom soundtracks en de ingame Dolby Digital natuurlijk ook erg fijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga vanmiddag GTA:SA maar halen... ik heb de PS2 versie kunnen verkopen, dus nu kan ik voor een weinig extra de Xbox versie halen.
echt moeilijk is NG niet hoor,quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het beter te spelen dan Ninja Gaiden, dat spel was belachelijk moeilijk, AH vind ik enkel uitdagend![]()
Luiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Rare is wel lui, Conker is gewoon een port van de N64 versie...
Maar aangezien ik die niet gespeeld heb, kopen!
Heb hem uitgespeeld maar vraag niet hoe. Vond het serieus een van de moeilijkste games die ik heb gespeeld. De DC probeer ik niet eens.... die levels zijn van het pad. Zooooo moeilijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
echt moeilijk is NG niet hoor,
tis een kwestie van doorzetten, 2de playtrough sterf je niet meer
Hoe werkt die replay functie eigenlijk? Ik lees in elke review dat het erin zit, maar ik heb het nergens kunnen vinden.quote:
Ergens nadat je pauze gedrukt hebt.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoe werkt die replay functie eigenlijk? Ik lees in elke review dat het erin zit, maar ik heb het nergens kunnen vinden.
Het zijn alleen opgepoetste graphics en custom soundtracks hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:14 schreef H.Flick het volgende:
Nadeel is wel dat heel mijjn voortgang met de PS2 versie voor niks is geweest...
Bovendien valt de besturing me ook een beetje tegen, vooral bij een drive-by moet ik mijn handen heel onnatuurlijk gaan bewegen. Maar dit weegt natuurlijk niet op tegen de vele verbeteringen!
En een wide-screen mode... al weet ik niet of de PS2 die ook had.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zijn alleen opgepoetste graphics en custom soundtracks hoor.
Ik wil ook wel opgepoetste graphics, maar heb geen zin om hem opnieuw te kopen.
Wide-screen had de PS2 versie ook al.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En een wide-screen mode... al weet ik niet of de PS2 die ook had.
Bovendien viel de soundtrack van SA me nogal tegen, dus vind ik de custom soundtracks wel erg fijn.
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:23 schreef H.Flick het volgende:
Af en toe zie ik wel wat pop-ups, maar de graphics zijn veel scherper en de draw-distance is ook een stuk groter.
Hoe het met vliegen is weet ik niet, want ik moet natuurlijk weer helemaal opnieuw beginnen![]()
.
Maar rondrijden met U2 uit de speakers is toch een stuk fijner dan rondrijden met die raponzin.
Ik vind ze lichtelijk overdrijven in hun review, maar het is enigzins waar. Lang niet iedereen zal AH tof vinden.quote:This is very much for the hardcore. And, as the hardcore eventually does when it takes over any genre, it ruins the game for anyone but the hardcore. Leave it to them.
ik leen hem wel een keer van jouw denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer over Alien Hominid: 6 out of 10
[..]
Ik vind ze lichtelijk overdrijven in hun review, maar het is enigzins waar. Lang niet iedereen zal AH tof vinden.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59612
Dat vond ik nou ook. Dat de XBox versie mooi was (ze hadden het zo kunnen doorschuiven naar de Xbox 360) wisten we al, maar ik wist niet dat de N64 zulke beelden kon toverenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:12 schreef H.Flick het volgende:
De N64 versie was eigenlijk ook al heel erg mooi!.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus ik kan haast niet wachten!
Als hij 3 maanden ongespeeld was, hoe weet je dan dat het een kut begin had?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:03 schreef H.Flick het volgende:
Voor 15 euro is hij wel de moeite waard, denk ik. Maar je moet wel even door het begin heenbijten, want door het slechte begin heeft hij bij mij 3 maanden ongespeeld in de kast gelegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |