als dat waar is maak je me heel erg blij!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
In de cliffhanger sterft Daan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 04:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
In de cliffhanger sterft Daan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
In de cliffhanger wordt Arthur van Walsum wakker, hij heeft het hele afgelopen seizoen gedroomd![]()
quote:SANDER FOPPELE DOET ALLES VOOR DE SOAP
De acteur speelt momenteel de rol van de ernstig zieke Daan Starrenburg in 'Onderweg naar Morgen'.
Sander heeft zich op alle mogelijke manieren voorbereid op deze moeilijke rol. "Ik heb veel onderzoek gedaan. Ik wil deze rol kostte wat het kost geloofwaardig en goed neerzetten."
Daan gaat wel erg ver in het goed willen vertolken van zijn rol. "Daarom heb ik ook mijn haar afgeschoren. Ik wilde niet met een petje op gaan spelen waar vervolgens allemaal plukken haar onder vandaan komen."
De zomer breekt weer aan en dan is het natuurlijk tijd voor die spannende cliffhanger. Het is altijd weer gissen welke acteurs wel en niet terugkeren in het volgende seizoen. Ook Sander houdt het spannend. "Ja, ik weet natuurlijk niet of ik terugkeer."
BRON: rtlnl.web-log.nl
Richardquote:Ik wilde niet met een petje op gaan spelen waar vervolgens allemaal plukken haar onder vandaan komen
Is ONM niet zinnig dan?!quote:VVD wil niet dat NMO meebetaalt aan ONM
VVD-mediawoordvoerder Fadime Örgü vindt het onaanvaardbaar dat de Nederlandse Moslim Omroep één miljoen euro meebetaalt aan de BNN-soap ONM. Örgü vraagt zich af hoe een omroep met een budget van 4,8 miljoen euro een reserve kan opbouwen van 1 miljoen euro, terwijl diezelfde omroep veel herhalingen uitzendt en bovendien uit financiële nood personeel op straat zet.
"De NMO had nog een zak geld staan die ze niet op kon krijgen", aldus BNN-directeur Laurens Drillich. De NMO moet een resterend bedrag volgens Örgü echter terugstorten naar de staatskas.
"Als de NMO het geld niet op kan krijgen of aan iets relatief zinnigs weet te besteden, behoort dat geld terug te vloeien in de staatskas", zegt de VVD'er. Kamerlid Örgü heeft diverse vragen gesteld aan de staatssecretaris voor Media over deelname van de Nederlandse Moslim Omroep in de soap Onderweg Naar Morgen. Deze vragen staan op de website van de VVD opgesomd.
BRON: mediakrant.web-log.nl
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
In de cliffhanger wordt Arthur van Walsum wakker, hij heeft het hele afgelopen seizoen gedroomd![]()
Lekker liberaal van de VVD. Je zou toch zeggen dat de VVD goed vindt wat een bedrijf ook doetquote:
1 juliquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:03 schreef pberends het volgende:
Wanneer is de laatste ONM aflevering van dit seizoen?
quote:
en wat houdt dat verder in?! [sorry, ik kijk zelden naar boulevard]quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:57 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard had net een item over 'Een rits te ver' met Pamela Teves en Sebastiaan Labrie.
Het is een blijspel dat zich afspeelt op een camping.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:01 schreef babette21 het volgende:
en wat houdt dat verder in?! [sorry, ik kijk zelden naar boulevard]
Was wel heel erg jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Duur hoertje voor 200 euro.
"zie het als een leermoment"
Wel geniaal hoe Ron Lizzy vernederd heeft.
Ach het is toch gespeeld. Daarom is het wel grappig. Anders niet natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |