Ga jij eens terug naar de eerste klas (groep 3) om te leren schrijven! Dat jij je niet dood schaamt!quote:
En? Zei die snol nog wat over mij?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Mensen, ik moet het even kwijt;
Ik heb Anouk van Nes(Roxy uit GTST) ontmoet!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ze is zoooooo lief![]()
Okay, nu houd ik op, anders gaan ze klagen![]()
Kom online, vertel ik het je wel, heb ook Chantal Janzen gezien en gesprokenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En? Zei die snol nog wat over mij?
Waarom genoegen nemen met één vinger als je de hele hand kunt krijgen?! Ze is niet voor niets een Branca(rd).quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:39 schreef pberends het volgende:
Waarom doet die Julia zo moeilijk met die voorwaarden... ze wil toch alleen een paspoort hebben.
En op een branca(rd) kan je zeker liggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met één vinger als je de hele hand kunt krijgen?! Ze is niet voor niets een Branca(rd).![]()
De quote altijd bij Ron's samenzweringen aan de muurquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Chris was funny vandaag: "een teckel heeft ook een lange stamboom"
Die paradox van Ron was![]()
"Op de dag dat de zon niet onder lijkt te gaan, dooft het licht"
Woeiiidat belooft wat
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
De quote altijd bij Ron's samenzweringen aan de muur.
quote:"Maak je eigen fouten en niet die van anderen."
Geniaalquote:
Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!! Superirritant dat betweterige gedoe van je. Laat iedereen in zijn waarde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar de eerste klas (groep 3) om te leren schrijven! Dat jij je niet dood schaamt!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!! Superirritant dat betweterige gedoe van je. Laat iedereen in zijn waarde.
Ach, is ze boos?quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:34 schreef soapie het volgende:
Kap daar nou eens mee!!!!!!!!!!!! Superirritant dat betweterige gedoe van je. Laat iedereen in zijn waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |