quote:0 Revolting Cocks - Da ya think I'm sexy (Rod Stewart)
1 Joey Ramone - What a wonderful world (Louis Armstrong)
2 Laibach - The final countdown (Europe)
3 Lemonheads - Mrs Robinson (Simon & Garfunkel)
4 Fine Young Cannibals - Suspicious minds (Elvis Presley)
Commentaar:
Wat een kutlijst, Wel drie keer GNR en Metallica maar niet 1 keer The Ramones (alleen Joey solo). En wat doen Kelly Osbourne, Within Temptation, Orgy en No Doubt in zo'n lijst?
Bah
Daar moet inderdaad wel iets mooiers van te maken zijn dan dit .....quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef nipeng het volgende:
Een ideetje voor een Fok! cover top15? We hebben al een beginlijst...
Lijkt me een goed idee, er lopen ook wel wat topics met genoeg suggestiesquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef nipeng het volgende:
Laten we die topics als inspiratie gebruiken, voor de discussie is er Fok! cover top15 - Discussietopic inmiddels.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:55 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, er lopen ook wel wat topics met genoeg suggesties
En bij China Girl is het precies andersom:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Berkery het volgende:
Sinead O 'Connor - Nothing compares 2 U (Prince)
Volgens mij had Prince dat nummer nog nooit gezongen, dus is het strikt genomen geen cover.
Of een top 100 ofzo... zolang Menjo nog niet aan de album top 100 toekomt en er niemand een toernooi wil starten is dit misschien wel een aardig tussendoortje. Misschien wil ik het zelfs wel organiserenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef nipeng het volgende:
Ik wist niet dat Bacharach ook zelf zingt?quote:White stripes - I just don't know what to do.. (Burt Bacharach)
Het is inderdaad wél geschreven door Prince, maar het staat op het debuut- en enige album van The Family (1985), een van de vele satellietprojecten die Prince uit de grond stampte toen ie eenmaal bij z'n platenmij een potje kon breken dankzij het succes van Purple Rain.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:55 schreef Berkery het volgende:
Sinead O 'Connor - Nothing compares 2 U (Prince)
Volgens mij had Prince dat nummer nog nooit gezongen, dus is het strikt genomen geen cover.
van dat nummer en de video krijg ik elke keer weer kippenvel. Beter dan het origineel.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:11 schreef Prep2Fight het volgende:
2 Johnny Cash - Hurt (Nine Inch Nails)
Ik vind Johnny Cash zijn versie van One (U2) ook beter dan het origineelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
van dat nummer en de video krijg ik elke keer weer kippenvel. Beter dan het origineel.
Alweer ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:41 schreef Berkery het volgende:
En niet vergeten, je kan altijd nog stemmen voor de Fok! cover top 100!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |