ok, ga ik zo ff checkequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef djantje het volgende:
Controleer even of de videokaart niet een te hoge Hz naar je monitor stuurt, want als ie dat doet dan krijg je of heel vaag beeld, of je monitor gaat uit.
Ik weet het niet, maar computers doen af en toe eigenaardige dingenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef MmadviewW het volgende:
Maar na het installen van de 9800pro stelt ie dat toch standaard niet zo hoog in ?
hij werd wel warm jahquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:40 schreef Flurry het volgende:
gekke kleuren en lijnen klinkt niet als verkeerde resolutie ofzo... ik heb dat als kaarten te warm worden of niet goed in het slot zitten.
Jah, had nieuwste drivers gedownload en geinstalleerdquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef Drugshond het volgende:
Probeer ook de nieuwste catalyst drivers te downloaden van ATI
hoe bedoel je, zoals in veilige modus ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef MikeyMan het volgende:
En vga-modus, werkt dat wel?
Redelijk goed systeem, een voedingsprobleem is het niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:45 schreef MmadviewW het volgende:
Ik post wel even voor meer duidelijkheid systeem specificaties, mss dat dit meer duidelijkheid geeft (cpu, mainb, hdd, voeding, geheugen).
cpu. amd 64 3000+
mainb.ASUS A8V DELUXE
hdd. seagate 120gb 7200rpm
2x 512mb ddr400 geheugen
400 watt superflower voeding
Daar zit ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef wouter37 het volgende:
goede airflow??
Opstarten, op f8 drukken en voor vga modus kiezen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
hoe bedoel je, zoals in veilige modus ?Dat deed het wel goed.. naja was veel trager(beeld) als veilige modus met mijn 9500
ok, denk dat ik dat ff ga doen, en windows opnieuw installen heeft zeker geen nut?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Opstarten, op f8 drukken en voor vga modus kiezen...
Als dat werkt zou ik de videokaartdrivers en alle moederborddrivers verwijderen, dan opnieuw opstarten, moederborddrivers installeren, opnieuw opstarten, vga drivers installeren...
- Return to base -quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef MikeyMan het volgende:
Opstarten, op f8 drukken en voor vga modus kiezen...
Als dat werkt zou ik de videokaartdrivers en alle moederborddrivers verwijderen, dan opnieuw opstarten, moederborddrivers installeren, opnieuw opstarten, vga drivers installeren...
Windows blijft windows... Opnieuw installeren heeft dus altijd nut...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
ok, denk dat ik dat ff ga doen, en windows opnieuw installen heeft zeker geen nut?Dan doe ik idd liever wat jij zegt
Windows blijft windows... Opnieuw installeren heeft dus altijd nut...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
ok, denk dat ik dat ff ga doen, en windows opnieuw installen heeft zeker geen nut?Dan doe ik idd liever wat jij zegt
hehe, dat wordt dan backupenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Windows blijft windows... Opnieuw installeren heeft dus altijd nut...
agp 8quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef hemmes het volgende:
Wat voor type slot is het en wat voor type kaart (PCI Express (16), AGP 4/ 8?
Een nieuwe BIOS driver is nooit verkeerdquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef MmadviewW het volgende:
maarm t kan niet aan mijn mainbord oid liggen?
nooit bios geupdated, maar sinds begin zegt ie al: bios is not installedquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een nieuwe BIOS driver is nooit verkeerd![]()
Waar zit de A8V tegenwoordig op... 1.011.007 (of hoger).
Ik heb toevallig hetzelfde moederbord.
ik bedoel de airflow in de kastquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef MmadviewW het volgende:
airflow is minder als bij 9500 volgens mij, maar in de winkel deed ie t wel bedoel, daar kan het denk ik niet aan liggen,.
ohwquote:
Klopt, dat probleem zag ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef MmadviewW het volgende:
btw wat slecht van asus, ipv van in geheugen sloten 1 (en 2) moet je je geheugen in 3 en 4 doen anders doet je pc het helemaal niet
ok,quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt, dat probleem zag ik ook.
Je hebt waarschijnlijk zonder updates nog versie 1.004.xxx (=default).
Op je CD-rom die je bij je moederbord kreeg zat een progje om via Windows je BIOS te ververven.
- Die stap zou zeker meenemen, het wordt het altijd beter van, nooit slechter -
veranderd niks aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
ok,maar hoe zit het dan met garantie van moederbord, als toch aan mijn moederbord blijkt te liggen.
als ik dan bios veranderd hebt vervalt garantie lijkt mij?(aangezien ik morgen met hele systeem naar winkel ga wanneer ik hem vanavond niet aan praat krijg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |