Ga eens heel gauw dood.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef karel007 het volgende:
Ja das waar ook mijn collega's zeggen altijd dat ik mijn dolle 5 minuten heb, 12 keer in een uur.
Soms mentaal wat onberekenbaar maar sta wel met beide benen op de grond
morgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
Ik dacht die slet van tmf met die voetballer
Wanneer zijn die aan de beurt dan? Of loop ik weer hopeloos achter![]()
Dankjequote:
Duurt lang he met de jurk maken enzo, je kent het. ach ja boeiuh, voor je het weet zijn ze weer gescheiden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
een langere sleep dan van maxima denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef splendor het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben benieuwd naar der jurk, is die toevallig niet al uitgelekt? De foto's van die jurk dan, niet de jurk zelf.
Ja das echt een bimboquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
Welnee, ze zitten allemaal te eten of andere sociale verplichtingen te vervullen. Dus als je nog wat wil baggeren moet je het nu snel even doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voorspel een metersdik hangslot.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef Casparovvv het volgende:
Bij een van de foto's had ik het idee met Pim Fortuin en Hirsi Ali te maken te hebben
Jeez... Leuk meisje, maar wie is die kale creep?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef karel007 het volgende:
Haar naam is Angela Kutcher een zus van die Kucher van MTV denk ik
It will rust my assquote:
Ja, dat had je al verteld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef karel007 het volgende:
Andre en Angela zijn getrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |