quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:12 schreef karel007 het volgende:
Bekend van TV spellen in een paar films
Ik ken ze nog nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef karel007 het volgende:
Sorry heb de link aangepast had een letter te veel gekopieerd
En dat pleur je hier dan maar neer? Ben je altijd zo vaag of was het een tijdelijke waas van verstandsverbijstering?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef karel007 het volgende:
Heb ik van een collega van mij die vertelde dat vanmiddag vandaar dat ik het hier plaatste om te kijken of jullie hen kende
Denk je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef karel007 het volgende:
Haar naam is Angela Kutcher een zus van die Kucher van MTV denk ik
Ik voorspel hangtietuhquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voorspel een metersdik hangslot.
Ga eens heel gauw dood.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef karel007 het volgende:
Ja das waar ook mijn collega's zeggen altijd dat ik mijn dolle 5 minuten heb, 12 keer in een uur.
Soms mentaal wat onberekenbaar maar sta wel met beide benen op de grond
morgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
Ik dacht die slet van tmf met die voetballer
Wanneer zijn die aan de beurt dan? Of loop ik weer hopeloos achter![]()
Dankjequote:
Duurt lang he met de jurk maken enzo, je kent het. ach ja boeiuh, voor je het weet zijn ze weer gescheiden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
een langere sleep dan van maxima denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef splendor het volgende:
[..]
Dankje
Ik ben benieuwd naar der jurk, is die toevallig niet al uitgelekt? De foto's van die jurk dan, niet de jurk zelf.
Ja das echt een bimboquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef splendor het volgende:
Welnee, ze zitten allemaal te eten of andere sociale verplichtingen te vervullen. Dus als je nog wat wil baggeren moet je het nu snel even doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voorspel een metersdik hangslot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |