Och, alleen als ik te lam ben om iets te ondernemen of dat het hier gezellig is. De gezelligheid liet nogal eens te wensen over de laatste tijd, dus ja...quote:
Buurmeisje. Kan ook nog. Misschien is 'ie wel bezig een verborgen webcam te installeren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
Valt hij op oudere vrouwen of is de buurvrouw zo jong![]()
Plicht? Die user ken ik niet.quote:
Helaas, maar idd, als je het niet gezellig vindt, moet je niet tegen je zin komenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Och, alleen als ik te lam ben om iets te ondernemen of dat het hier gezellig is. De gezelligheid liet nogal eens te wensen over de laatste tijd, dus ja...
Maar ik verwacht ook nu niet lang hier te zijn hoor.
Dat heb ik nou nooit...quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin om lekker vroeg t kribbetje in te kruipen en morgen om 6 uur op te staan of zo, of nog vroegert, en dan buiten te gaan wandelen
Dat mag alleen als ie een leuk buurmeisje heeft en de link hier post.. Anders mag hiet niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Buurmeisje. Kan ook nog. Misschien is 'ie wel bezig een verborgen webcam te installeren.
Ja, dat is best heel heerlijk. Alleen heb ik er 's morgens om die tijd nooit meer zin inquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin om lekker vroeg t kribbetje in te kruipen en morgen om 6 uur op te staan of zo, of nog vroegert, en dan buiten te gaan wandelen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb geen kloot zin om af te stoffen
* Wijntje inschenkt dan maar
@ Arty: Ben je weer thuus
Muziek?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat heb je op?
wat was het en was het lekker?quote:
Jajajajaja grapjasquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
[..]
Muziek?
Bril?
Hoofddeksel?
Nee ff serieus.
Twee glazen wijn en ik schenk nèt een derde in.
Maar ik had nog een kliekje ossenhaas met bamboe, curry en kokos met witte rijst. Erg lekker. Net binnen.
navondquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:09 schreef gurlie het volgende:
Ook een goedenavond.
Er was ooit een tijd, làng geleden... Toen was het gehalte aan baggerende pubers een stuk lager. En dus gezelliger.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef kanaiken het volgende:
Helaas, maar idd, als je het niet gezellig vindt, moet je niet tegen je zin komen
Met zn geheugen zou ik eerder zeggenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dan is er wat mis met je gezichtsvermogen.
2de kopje al naar binnen aan het gietenquote:
Ik meen hier toch al langer te zitten dan jij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:12 schreef kanaiken het volgende:
Waar ken ik je dan van?
Hee Dude.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat was het d_h?
@ Gurlie: Haaaa gurlie
Hee!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef gurlie het volgende:
Ik meen hier toch al langer te zitten dan jij.
Men neme een pannenkoekje en daar gaat in: gekookte aardappeltjes, kouseband en mager rundvlees.quote:
Of hij is te druk met zijn onzinnige gespam waardoor hij het niet opmerkt, is een veel voorkomend verschijnsel bij onzinners.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee!Wat ben je vrolijk!
Dus.
Je kunt elkaar toch mislopen?
En twee bara's met chutney toe. Druipend van het frituurvet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Men neme een pannenkoekje en daar gaat in: gekookte aardappeltjes, kouseband en mager rundvlees.
Heel verantwoord hoor
Is lekker, een beetje pittig alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Men neme een pannenkoekje en daar gaat in: gekookte aardappeltjes, kouseband en mager rundvlees.
Heel verantwoord hoor
Is het met z'n tweeën dan een stuk milder?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef gurlie het volgende:
Is lekker, een beetje pittig alleen.
Ja, ik miste inderdaad wat zinsdelen en woorden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Is het met z'n tweeën dan een stuk milder?
Wie ben jij?quote:
Je vergeet nog een goed humeur in dat lijstje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef gurlie het volgende:
Ja, ik miste inderdaad wat zinsdelen en woorden.
Zeg zonnetje in huis, niet zo mokkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef gurlie het volgende:
[..]
Of hij is te druk met zijn onzinnige gespam waardoor hij het niet opmerkt, is een veel voorkomend verschijnsel bij onzinners.
Nooit gezienquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik meen hier toch al langer te zitten dan jij.
foto's!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zonnetje in huis, niet zo mokken![]()
Vertel liever eens even wat je vandaag hebt gegeten![]()
Dat ligt stoffig in de kast. Naast een oude teddybeer.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je vergeet nog een goed humeur in dat lijstje!
Zó not done... Grapjes nog eens dunnetjes overdoen.quote:
Dat blijktquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee!Wat ben je vrolijk!
Dus.
Je kunt elkaar toch mislopen?
Soep.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg zonnetje in huis, niet zo mokken![]()
Vertel liever eens even wat je vandaag hebt gegeten![]()
Nee niet eens. Nieuwe Suri uitgeprobeerd en ik had gister niet echt honger. Wél een goede trouwens!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:17 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En twee bara's met chutney toe. Druipend van het frituurvet.
Een teddybeer waarvan de armpjes en beentjes gescheurd zijn en de oogjes zijn uitgepulkt zeker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:19 schreef gurlie het volgende:
Dat ligt stoffig in de kast. Naast een oude teddybeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |