Dat is gewoon allemaal hééél logisch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
klapdeuren geen schuifpui![]()
hout geen kunstof
En van die SUPER irritante smilies en winksquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb haar nog maar niet geblocked trouwens, ze doet nu weer lief
hartjes posten en zo![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zéker tegen mannen met hoerensloepen en een zachte G die zeiken dat ik zeur!![]()
Ja, wat ik zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Eet je wat anders voor de vitamientjes.
Ik mis m niet hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering dit topic gaat lekker hard, zo zonder Stuart
Wat een ontzettend sááie argumenten om een huis te verkloten met een plastic puiquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
1. Schuifpui geeft meeer voordelen gezien groot raamoppervlakte en het is makkelijker op een kier te zetten terwijl het dan nog zeer te gebruiken is.
2. minder onderhoud, hoger rendement
Ze is op computer cursus geweest zodat ze een beetje zelfstandig met dat ding kon omgaan.quote:
PHOTOSHOPquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is op computer cursus geweest zodat ze een beetje zelfstandig met dat ding kon omgaan.
En heeft nu twee photoshopcursussen gedaan, begint eerdaags aan cursus nummer 3.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoals vandaag.
Moet je echt een nette zwarte broek hebben als je naar dat schoolfeest gaat?
JAHAA het is juist het idee! Een pak of gewoon op je netst!!
Kan je er geen witte spijkerbroek bij aan doen? Moet ik dat OOK nog kopen!!
Eerder deze week.
"Dan koop je een zwarte spijkerbroek, net als bij Mark"
"Mark doet hem ook nooit aan! Nee, Je gaat gewoon netjes met een blauwe spijkerbroek"
"Ja, en wat lekkers voor naar school koop je invervolg ook maar zelf, ben niet langer gek"
"En normaal moesten ze het eens wagen hun geld te verbrassen in de kantine" zei me pa tactisch![]()
Enthousiastquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is op computer cursus geweest zodat ze een beetje zelfstandig met dat ding kon omgaan.
En heeft nu twee photoshopcursussen gedaan, begint eerdaags aan cursus nummer 3.
Nee hoor, helemaal niet, ik wou een schuifpui en heb er eenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is gewoon allemaal hééél logisch.
In mijn hoofd.
Niets veeleisend aan![]()
ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
En mensen met een hoerensloep + zagte g![]()
wie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die van msn, nouja dat is geen weblog dat is een visitekaartjequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
PHOTOSHOP
Heeft ze dr eigen weblog nu
net nog behoorlijk goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe dobbert die hoerensloep inmiddels trouwens D?
Is er nog iets speciaals met stu ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, ik merkte het gewoon opquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Is er nog iets speciaals met stu ofzo?
Nee okquote:
Istie zo kinderachtig nog dan soms (ok, wie nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel reuze mee![]()
quote:
En dat zeg jijquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik hoe hard het ging toen ik er zelf niet wasquote:
Yep, zelfs ik kom dan nog wel eens langs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Stik. Dat was iets te optimistisch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef ArtyShock het volgende:
Yep, zelfs ik kom dan nog wel eens langs.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Yep, zelfs ik kom dan nog wel eens langs.
Valt hij op oudere vrouwen of is de buurvrouw zo jongquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tuurlijk niet: hij hoopt dat de buurvrouw binnenkomt
Ik zou het niet weten: kan allebei tochquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt hij op oudere vrouwen of is de buurvrouw zo jong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |