Ik red me doorgaans prima met mijn gewone toestelletje. Ik ben gewoon een conservatieve ouwe taartquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simpel ding isnie duur!
http://camerahuis.nl/camhuis/RAPRD/ca51001.html?ab_agid=20000![]()
Nieeens simpel
http://camerahuis.nl/camhuis/RAPRD/nc460001.html?ab_agid=20000
Simpel
Kloptquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik red me doorgaans prima met mijn gewone toestelletje. Ik ben gewoon een conservatieve ouwe taart![]()
BOEHAHAHAHAquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Stu
Ik ga even mijn moeder blocken
jaaa dit is ook maar ffquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Flessie
Je moet écht iets gezonder gaan eten![]()
Hoi Bengelquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Stu
Ik ga even mijn moeder blocken
Ik zou voor die Canon gaan, leuke cam, makkelijk te bedienen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Simpel ding isnie duur!
http://camerahuis.nl/camhuis/RAPRD/ca51001.html?ab_agid=20000![]()
Nieeens simpel
http://camerahuis.nl/camhuis/RAPRD/nc460001.html?ab_agid=20000
Simpel
Simpel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaa dit is ook maar ff
En morgen bedenk ik weer een andere smoes![]()
Nee ik kook ook geregeld iets gezonds hoorMaar gezond en lekker tegelijk dat lukt me nooit zo goed. Ik knaag voor de vitamientjes weleens een paar rauwe paprika's weg, of tomaten of zo. maar echt een smaakvol ensemble in elkaar goochelen....
![]()
Een Ixus is een stuk mooier thoughquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou voor die Canon gaan, leuke cam, makkelijk te bedienen.
als je die in de hand hebt voelt het niet zo goedkoop aan als die nikon![]()
en een zeurquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik red me doorgaans prima met mijn gewone toestelletje. Ik ben gewoon een conservatieve ouwe taart![]()
Noujaa, ze begint gelijk van "moet je niet dit , heb je dat "quote:
Straks kunnen we die sig van je eerder 'bewonderen' dan de bedoeling isquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaaa dit is ook maar ff
En morgen bedenk ik weer een andere smoes![]()
Nee ik kook ook geregeld iets gezonds hoorMaar gezond en lekker tegelijk dat lukt me nooit zo goed. Ik knaag voor de vitamientjes weleens een paar rauwe paprika's weg, of tomaten of zo. maar echt een smaakvol ensemble in elkaar goochelen....
Prima dingetjes hoor, de Powershot A-seriequote:
verlaat verjaardags cadeautjequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Straks kunnen we die sig van je eerder 'bewonderen' dan de bedoeling is![]()
Je mot gewoon niet zoveel vette zooi vreten. Gewoon een lekker kipfiletje bakken, wat paprika/champignons/uitje er hop bij in de pan en een snee lekker bruin brood. Die je dan van mijn part nog in het braadvet duwt ook nog, als het echt moet.
Ik ga gewoon het Fokke en Sukke Kookboek voor je kopen een keer. Dat is voor studenten, maar dat geef ik gewoon aan jou![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Straks kunnen we die sig van je eerder 'bewonderen' dan de bedoeling is![]()
Je mot gewoon niet zoveel vette zooi vreten. Gewoon een lekker kipfiletje bakken, wat paprika/champignons/uitje er hop bij in de pan en een snee lekker bruin brood. Die je dan van mijn part nog in het braadvet duwt ook nog, als het echt moet.
Ik ga gewoon het Fokke en Sukke Kookboek voor je kopen een keer. Dat is voor studenten, maar dat geef ik gewoon aan jou![]()
*schop onder de reet geeftquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Als je maar niet wil dat ik gekookte aardappels ga eten
Gebakken? gepofte?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kop dicht puberquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kop dicht puber
Ga ff gekookte aardappelen bij je moeder eten
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Noujaa, ze begint gelijk van "moet je niet dit , heb je dat "![]()
Hallooo kan er ook nog vriendelijk gedaan worden![]()
Gepoftequote:
Eten dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gepofte
Gebakken zijn okee
EN voordat het beeld ontstaat dat ik een verwend kutklotekutkind ben wat niks lust: Ik eet heus wel gekookte aardappelen als het moet hoor
er is maar weinig wat ik ECHT niet lust
1. Schuifpui geeft meeer voordelen gezien groot raamoppervlakte en het is makkelijker op een kier te zetten terwijl het dan nog zeer te gebruiken is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
klapdeuren geen schuifpui![]()
hout geen kunstof
O nou dan houdt het op!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ze krijgt het idd klaar om dan haar gsm te pakken en mij te gaan bellen "ben je offline? "quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Vind het gewoon zo komisch. Je moeder op msn! En haar dan keihard blocken
Maar ik kan me er alles bij voorstellen hoor. Moeders af en toe...
En zéker tegen mannen met hoerensloepen en een zachte G die zeiken dat ik zeur!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ach, zolang het niet tegen mij gericht is
Ze wordt 67 in novemberquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:33 schreef kanaiken het volgende:
Bengeltje, je moeder op msn?
hoe oud is ze
Je hebt duidelijk nog nooit onze gepofte aardappels gegeten, die zijn mjammiequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gepofte
Gebakken zijn okee
EN voordat het beeld ontstaat dat ik een verwend kutklotekutkind ben wat niks lust: Ik eet heus wel gekookte aardappelen als het moet hoor
er is maar weinig wat ik ECHT niet lust
OMGquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze krijgt het idd klaar om dan haar gsm te pakken en mij te gaan bellen "ben je offline? "![]()
Denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft met zijn/haar moeder
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze krijgt het idd klaar om dan haar gsm te pakken en mij te gaan bellen "ben je offline? "![]()
Denk dat iedereen wel eens van die momenten heeft met zijn/haar moeder
Ik heb haar nog maar niet geblocked trouwens, ze doet nu weer liefquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
OMG
"Eh, wat denk je zelf mam?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |