FOOOOOOTOOOOOOOOOOSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lig echt uren plat op mijn buik en met mijn kop in het stuikgewas in de tuin![]()
De buren zijn er nu écht over uit denk ik![]()
Ik heb nu een paar foto's waarop Blizzy heel erg knuffelig doet met zijn hummeltjes. Mail ik je wel. Die moet je echt even aan Nina laten zien. Zo schattig! Echt een lief vadertjequote:
Hmmm ik ga straks gewoon lekker wat in de vetpan mikkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga barbecuen!
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FOOOOOOTOOOOOOOOOOSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bejje doof of zo??
Klinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmmm ik ga straks gewoon lekker wat in de vetpan mikkenSmaakte erg goed gisteren
da'k da dee viel nie op?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is 'n stuk leuker als d'r hier en daar 'ns wat spreektaal opgepend wordt.
Ben ik nooit zo dol opquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:22 schreef Troel het volgende:
Ik ga barbecuen!
Lijkt me niet aan jou om daar iets over te zeggenquote:
Ik heb niet eens een frituur.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm ik ga straks gewoon lekker wat in de vetpan mikkenSmaakte erg goed gisteren
GEENquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een frituur.
En geen magnetron.
Bevalt prima.
Het is ook geen commentaar hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me niet aan jou om daar iets over te zeggen.
Ik ook niet, doe mij maar fonduequote:
wij hebben beide, en dat bevalt ook primaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een frituur.
En geen magnetron.
Bevalt prima.
* Verkapte aan Arty vragen of hij een foto kan uploaden post.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet![]()
Ik zal Arty vragen of hij een foto kan uploaden die ik hem heb gemaild. en dan hier posten
Hier dus ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij hebben beide, en dat bevalt ook prima
Braaf zoquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet![]()
Ik zal Arty vragen of hij een foto kan uploaden die ik hem heb gemaild. en dan hier posten
dat zei ie jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
GEEN
ik herhaal
GEEEEEN
nogmaals
GEEEEEEEN
Frituur
photobucketquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
* Verkapte aan Arty vragen of hij een foto kan uploaden post.
Ik zit alleen nog op m'n werk en daar heb ik geen ftp. Moet strakjes eventjes dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |