Dan is het nog steeds best vroeg thoughquote:
Flesje dan toch zeker...quote:
nee, dat gaf ik net al aanquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef es70 het volgende:
Jezus, alsof een tattoo daar verschil in zou maken...
biertje bij het eten is toch redelijk acceptabel, niet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds best vroeg though![]()
Het is een waarlijk wonder dat 'ie nog van me houdt, ik zweer het jequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, dat gaf ik net al aan
net als je hoofd kaal scheren
Dat kan welquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
biertje bij het eten is toch redelijk acceptabel, niet?
beter te doen dan roken onder de douchequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat zou niet voor het eerst zijn
Hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook dat zou niet voor het eerst zijn
Babybeesten zijn zo liefquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lig echt uren plat op mijn buik en met mijn kop in het stuikgewas in de tuin![]()
De buren zijn er nu écht over uit denk ik![]()
dan is het vast een blijvertjequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is een waarlijk wonder dat 'ie nog van me houdt, ik zweer het je.
't Is 'n stuk leuker als d'r hier en daar 'ns wat spreektaal opgepend wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
wel in 'casual' schrijven, niet bij iets officieels
maar da's met meer woorden
Met je laptop?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lig echt uren plat op mijn buik en met mijn kop in het stuikgewas in de tuin![]()
Net als gisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:20 schreef D.Rose het volgende:
*pizza in over 'gooit'
Alsof je buren allemaal zo doorsnee zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Limbabwaans, ABN, Volledams... Maakt het vast leuke hersengymnastiekquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:19 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
't Is 'n stuk leuker als d'r hier en daar 'ns wat spreektaal opgepend wordt.
Overgooien?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:20 schreef D.Rose het volgende:
*pizza in over 'gooit'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |