of mage,quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:11 schreef Weizz het volgende:
Zonder skills is het toch minder... Je zou maar FS muse zijn MUHAHAHAHAHA
Ok, jorryt krijgt idd weer eens niet de credits die hij verdient. Muse in het algemeen dan.... Alleen die klote Dafan en Speedski komen er weer goed vanafquote:
Lol wie is hier nou de n00bquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:03 schreef the.big.ticket het volgende:
ik zag ze vanavond nog dupen hoor. Allemaal kistjes met 1 zulie. Kneuzen....
Is dat lullig bedoeld?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:26 schreef DaFan het volgende:
Bow of Artemis is het geilste ding wat je ooit in je leven tegen zal komen
Dat zei iemand gewoon zeker???quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef DC het volgende:
16 juni reset lees ik net, of het waar is weet ik niet
ik speel iig weer hawker>scoutquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:10 schreef jorryt het volgende:
juh daar heb je gelijk in, clanfield (voordat de skills het nog deden) was niet te doen, ong 75% had van die g7 garnets dan heb je een hit van 150 nodig om iemand van lvl 40 te raken met skills
maar als ze toch gaan resetten moeten we voor de clan in ieder geval doen..
15 spelers
3 healing muses (net als nu dus)
3 Magicians (die zijn vet goed in clanfield met stunnen enzo liefst 1 met windstorm build 2 met pvp build)
2 artisans (verschillende crafts)
3 of 4 tanks (damage dealers, kunnen soldier en hawker en dealer zijn)
2 bourgs met mercs (die kunnen goed gemobbed worden zegmaa maar tanks kunnen ook bourgs zijn hè)
1 of 2 knights met spin attack en hogere area attacks
ofja dat is imo ^^
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef jorryt het volgende:
ik zoek ook al andere mmorpgs dawnbreaker maar de meesten zijn vol of je moet ervoor betalen of ze zijn oerlelijk
owja en een mage met echt alleen windstorm en dan op lvl 70 lunastone lvl 5 owned ook wel btw
ja wist ik wel hoor maarja kwas al bezig met dawnbreaker typequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je mag me ook Atarani noemen hoor
Hmn .... jammer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef Weizz het volgende:
Nee speed... tis ff kut nu, zolang ze niets aan al die crap doen blijft dat ook zo.
Doe mee met Omerta, dat houdt mij voorlopig wel ff bezig
Zal trouwens ook mn Total War serie eens van stal halen
Sociaal leven ...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
shit hey.. wat moet ik nou dan doen met al mijn vrije tijd? een sociaal leven!? bah!!
ja, hevige ontweningquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ata tril je al??
zulke heb ik oooook!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
kijk btw is wat een lief plaatje ^^
[[url=http://img166.echo.cx/img166/9761/gabezenik4ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
le Gabezet
la Yasha
![]()
![]()
waarom heeft gabez een masker op voor jou?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
kijk btw is wat een lief plaatje ^^
[[url=http://img166.echo.cx/img166/9761/gabezenik4ba.th.jpg]afbeelding][/URL]
le Gabezet
la Yasha
![]()
![]()
weet ik veel, sukkel,quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:56 schreef jorryt het volgende:
die runestone is geen vijand sukkel
die moet je zo weinig mogelijk aanvallen, je krijgt hp en mp ervan
Wordt op deze manier toch al snel minder....quote:Op zondag 12 juni 2005 13:02 schreef Hymn het volgende:
The game, developed by korean company, Gravity already has a very strong following, even in it's current beta stage.
Een lekker bakjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat win ik
Wat win ik
Wat win ik
Wat win ik
![]()
![]()
![]()
ik LEES ook wel... terug zoals het was, dus zoals het was voor de skills wegvielen en dus ook met de HP bug.. En daar zijn ze al vanaf half mei mee bezig...quote:
Hoeveel X ben jij dan gelevelled met dat exp gedoe ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
je kan wel lvl uppe.. heb ik met me nieuwe ook gedaan..
soms heb je alleen 100 % nodig en soms 125%
Hehe ... en wat voorn character ben je ???quote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
met me nieuwe accountje tot lvl 16
dus 16 keer![]()
Ik wil geen mierenneuker zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
met me nieuwe accountje tot lvl 16
dus 16 keer![]()
Kortom ... niet handig om een ander character te makenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja ik zat het nu zo te lezen.. en ik d8 owjah 15 keer
ik was weer muse.. maar hm hij zet meditation bij active neer en dat is een passive skill
daardoor herkent ie dus niet dat je meditation hebt.. dus kan je geen andere skils toevoegen.. heel krom
Welke van de 134.340 updates voor de maand: Juniquote:Op zondag 12 juni 2005 19:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
gewoon wachten op de update dan maar ...
Je begint op lvl 0 dus als je lvl 16 bent ben je wel 16 keer lvl up gegaanquote:Op zondag 12 juni 2005 18:40 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik wil geen mierenneuker zijn, maar lvl 16 is 15 keer lvl up
![]()
Mieren neuken ??? Dat past nietquote:Op zondag 12 juni 2005 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
HA!!
je neukt dus gewoon mieren omdat je het fijn vind om ze te neuken.. geef maar toe
je begint toch op lvl 1?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:03 schreef Gabez het volgende:
[..]
Je begint op lvl 0 dus als je lvl 16 bent ben je wel 16 keer lvl up gegaan
Ja, nou ja, je moet alles proberenquote:HA!!
je neukt dus gewoon mieren omdat je het fijn vind om ze te neuken.. geef maar toe
ik speel tegenwoordig maar met mijn piemel...quote:Op zondag 12 juni 2005 22:27 schreef Weizz het volgende:
Ken em ook niet, wat speel jij tegenwoordig Atarani???
Terug naar de Jelly beans dan maar ayequote:Op maandag 13 juni 2005 01:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
shit man die mammoths zijn best sterk... 1 slag en ik had nog maar 15% van mijn HP over ..
Lo Max,quote:Op maandag 13 juni 2005 12:04 schreef MAX_crazy het volgende:
Wil graag ff wat dingen weten... waarschijnlijk zijn het hele erge noob vragen maargoed.
-wat is nou het verschil tussen een passive skil en acctive
-hoe gebruik ik die skills
-kan je ook vol raken met het aantal skills wat je hebt dus betekend dit dat je niet zomaar elke skill moet nemen
-zijn er op de verschillende planeten en dorpen nog weer andere skills te krijgen
ik heb nu de skils melee weapons mastery en physical training op level 4
ben nu btw soldier level 13
-wat is life span, durability en dogde rate???
Allemaal erg noobie vragen waarschijnlijk maar zou erg graag willen weten wat dit allemaal precies is..
bedankt alvast
greetzzz
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:20 schreef MAX_crazy het volgende:
MANY THX Speedski
Dan ga ik nu weer lekker verder met trainen... inmiddels level 14
Komt welquote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
ben ook maar eens aan dit spel begonnen..
nog in begin fase..moet veel dingen brengen..maar krijg het niet gevonden allemaal :p
bedankt !quote:
Mijn ingame name is Malfunction, ik ben er vaak, vraag alles (maar dan ook alles) wat je wilt weten en ik vertel het je in mooie rijmende zinnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ok..maar om elk ding hier een reply te doen is ook zo erg..
als je dan toch in game bent is net zo makkelijk
Dat zal leuke gevolgen hebben chiliquote:Op maandag 13 juni 2005 15:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
ik ben er na 23:00 wel ofzo..want ja social life gaat voor
malfunction..ik add je wel een keer
chili??? ik lust niet eens chiliquote:
lol, hij had het ook niet tegen jou ben ik bangquote:
Kben dr ook vanaaf en B2 klinkt als muziek in de oren ..... moet dr dan wel een muse'je meequote:Op maandag 13 juni 2005 15:27 schreef shilizous_88 het volgende:
vooral als je rijmende regels verwacht....
ach ja! vanavond iemand mee Caves B2 in?
Vanaf nu: elke post die jij neerpleurt in rijm aubquote:Op maandag 13 juni 2005 14:20 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Mijn ingame name is Malfunction, ik ben er vaak, vraag alles (maar dan ook alles) wat je wilt weten en ik vertel het je in mooie rijmende zinnen.![]()
Shili seconds this motionquote:Op maandag 13 juni 2005 16:52 schreef Speedski het volgende:
[..]
* speedski kiest Yashaaaaaaaaaaaaaaa
Zoals ?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 17:13 schreef DaFan het volgende:
Ik leg het spel een tijd aan de kant, ik heb iets beters te doen de komende maand.
Mij Mij Mij Mijquote:Op maandag 13 juni 2005 17:22 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
aan wie ga ik mijn volle storage nu doneren dan?![]()
Ongeveer 80 - 90% wat hier post zit al in de clan: Vaffanculo. Dus je mag zwaaien als je iemand tegenkomt. De vraag of je dr bij kan: sure, maar we zitten atm vol .. dus dat feest kan helaas nog niet doorgaan. Als we strakjes clanlevel 2 zijn, kunnen we meer mensen tot de clan toelaten, maar dat duurt nog wel ff (iig tot de exp bug weg is).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:21 schreef fs180 het volgende:
ik speel
maar kunnen we niet ff een fok clan oprichten.. genoeg amino zo te zien
Joepiequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:28 schreef shilizous_88 het volgende:
Yashaaaaaaaaa: veel succes vandaag met the Theorie examen!
en vanavond gaan we Crawfi Kings slappen, dus wie er is: join!
je hoeft geen quests te doen die niet voor mainquest of jobquest zijn..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:28 schreef willie64 het volgende:
hi
![]()
gistere gedownload, sams begonnen.
ben nu lvl 7![]()
wist eerst niet hoek van dat verd*mde eiland af moestook hip zeg, en vervolgens krijg 3 prachtige Quests van die Grey, verzamelen zegt die gozer klinkt leuk, maar.....
hoeveel?
echt die quests zijn lam, iemand een id`tjuhh
die quest van gray is voor geld, veels te weinig en niet belangerijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:34 schreef willie64 het volgende:
ok, myad.... das in town gaak ik dan maar vanuit?
nja ff zoeke, ik kreeg de 3 quests van de town elder, grey genaamd.
moet ik eerst beesten killen en jaaaah, dan krijg je de items, ik moet zeggen ik vind dat voor dit spel een hoop minder moeite gedaan is dan met ragnarok(ook gravity), de uitleg is veels te lam en de lay out van de menu`s ed zijn niet echt overzichtelijk, ik weet het ik weet het tis een beta maar toch.... had meer verw8.
ziet er wel leuk uit, fantasy style weet jealleen jammer van de auto`s diek voorbij zie razen...
ennuh nu hoor ik iedereen over een reset praten?
wat is loss? moet ik doorgaan of ff stoppen want is zonde van de tijd, als je dan toch weer lvl 1 wordt in 5 dage
knight wordt je op lvl 70quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:43 schreef willie64 het volgende:
ow verhip, ik wordt knight d8 ik zo aan, of heeft iemand echt suggesties van: "NEEEJ NIET DOEN IS NIETS AN"?
dat oud vrouwtje?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
die quest van gray is voor geld, veels te weinig en niet belangerijk...
je moet wel die letter van recommendation quest krijgen... en als je dan lvl 10 bent moet je naar warren in zant. ook moet je myad bezoeken (pier naast gray) om daar de worldquest te starten
Neem maar 1 ding van mij aan:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat snap ik..maar er staat geen optie bij over dat hoor :/
mja ik ben ondertussen maar een Hawker geworden
is dat iets..zat te twijfelen anders aan Dealer of Soldier
gewoon een clan genaamd fok! met wat gasten van hier dr in..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik zou ook wel @ clan willen..alleen jammer genoeg vol..
maar fs180 wat bedoel je met niet fok clan?
ach ik ga ff spelen
Ik juig zoiets alleen maar toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:44 schreef fs180 het volgende:
[..]
gewoon een clan genaamd fok! met wat gasten van hier dr in..
maar de vaste posters zitten in val, maar de zijn hier ook andere die regelmatig terug komen, en die willen ook wel een clan
Gefeeeeliciteeeeeeeeeeerd lekker ding !!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Tnx.. Hij is binnen![]()
noooit meer naar theorieles![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:47 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik juig zoiets alleen maar toe.
Vaffanculo_Training camp zeg maar...
hadden ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:54 schreef fs180 het volgende:
ja hoeveel hadden we nodig om een vaffanculo boot camp te starten
Wat is dat toch met mierenneuken ...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef fs180 het volgende:
ok hebben moet het zijn ja
*speedski naar mierenhoop stuurt*
ik doe mee met juichen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:47 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik juig zoiets alleen maar toe.
Vaffanculo_Training camp zeg maar...
nou ik heb maar 70k hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef Speedski het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mierenneuken ...
Maar .. toentertijd is dr 1 miljoen betaald en dat was veel ... nu met de huidige economische balans is dat weinig.
Nou, ik kan items voor 5 - 10 x meer geld verkopen. Dus kheb maar 2 fairy wings nodig voor een clan.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:06 schreef Chapter_V het volgende:
ik ga wel ff gta-sa testeneerst die zooi fixen dan speel ik wel verder, euh lees weekend
vergeet dat gta-sa testen maar
Feliquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:yup nieuwe clan is een feit
DragonBlades is de naam
ik weet alleen niet hoe ik een eigen avatar upload..
ps iedereen die wil joinen moet me ff toevoegen in rose.
Khad de site van Vaffanculo al gevondenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef jorryt het volgende:
Vaffanculóóóh
btw speedski download anders het liedje vaffanculo van marco masini eens
Volgende week maandag op gesprek en hopelijk die week de eerste dag maken. Eind september moet ie afgerond zijn, dwz dat ik 390 uur moet hebben gelopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:54 schreef DaFan het volgende:
Gratz...wanneer ga je beginnen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
godver.... te moe om nog te posten... kutpics
Oooow wat haalt die leeftijd ons hard inquote:Op woensdag 15 juni 2005 03:23 schreef Weizz het volgende:
godver.... te moe om nog te posten... kutpics
heb je proberen toe te voegen..maar je bestaat niet of je bent offline :/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik ga denkelijk een nieuwe clan starten, vaffanculo is een hele coole clan maar ik en mijn vriendin zitten graag samen in een clan. so no hard feelings
tevens kunnen de geintresseerden in een clan mij toevoegen want er is nog genoeg plaats
Atarani is mijn rosenaam
Nou terug gegaan naar die myad..en nee niks over een quest :/quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:21 schreef shilizous_88 het volgende:
Die ziekte quest MOET je overnieuw nogmaal aanvragen.
Dat is de Luna quest en die gaat door tot je level 75 bent
toch bedankt!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef DaFan het volgende:
NEe dan zou ik eens bij Seyon gaan kijken of pak een FAQ erbij (genoeg op inet te vinden) welke NPC's je allemaal langs moet aan het begin.
haha wel top dat je het doet dan !quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef DaFan het volgende:
Hm die zitten...uhm...ergens noord-westen dacht ik...loopt klein heuveltje naar boven daar moet je op.
Zoek anders ff een guide hoef ik niet helemaal ROSE op te starten
Zuidoosten is dat..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef DaFan het volgende:
Hm die zitten...uhm...ergens noord-westen dacht ik...loopt klein heuveltje naar boven daar moet je op.
Zoek anders ff een guide hoef ik niet helemaal ROSE op te starten
heb ze toch al..ben al bezig met Zant Questquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb ze toch al..ben al bezig met Zant Quest
Moahh .. gewoon dr voor zorgen dat je hem als eerste raakt. Dat heb je die key zo.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja nu moet ik whoopy king killen..word lastig :/
tering zooi
Duurt meestal ook zo rond de 3 - 5 keer 1st hit.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:33 schreef fs180 het volgende:
heb em een stuk of 3, 4 al als eerste geraakt.. geen key
K kan heb wel naar je toesturen .. kheb de tijd nu wel ff. Voeg me maar toe op MSN (zie profiel).quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef Niwa het volgende:
Kan iemand ff een link geven naar een snellere download van de client? Die in de OP werkt niet meer. Dank
Schande ! Je moet ZELF het boek lezen ... ZELF een samenvatting maken en ZELF ehmm ..... je leraresquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef jorryt het volgende:
hmm ff een boekverslagje zoeken op internet dan kom ik spelen
Zo lang joh ....quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
net ff 2 uur bezig geweest met die king..
niet gelukt..wel levels omhoog gegaan..
had wel nice party members !
Nounou ... da's langquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:32 schreef Dawnbreaker het volgende:
NickGizMo ik ben vanaf 19.10 online tot hafl 4 snachts dus add me dan maar:
Atarani
Weltrusten !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoooooooooooooooooooi
center parks was chill
had nog wel wille blijve eik.. maarja die ouders van mij :x
die sauna daar in dat huisje (L) :x
nu ga ik lekkr slapen![]()
bah dat willen wij niet eens weten yashaquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoooooooooooooooooooi
center parks was chill
had nog wel wille blijve eik.. maarja die ouders van mij![]()
![]()
die sauna daar in dat huisje![]()
(Natuurlijk ook omdat gabez er bij inzat
)
nu ga ik lekkr slapen![]()
van mij wel maar daar ga ik niet over, denk ikquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hee maar ff een vraagje he.. we hebben nu 1 plek over in de clan..
en mijn kimmiemuis is hawker.. lvl 30 zou zij in de clan mogen?
suc6 ermee..quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
voorlopig ff 5 dagen geen rose voor mij.. iig zeker niet overdag..
herkansing economie![]()
ow yasha succes !!!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
voorlopig ff 5 dagen geen rose voor mij.. iig zeker niet overdag..
herkansing economie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |