abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28168608
Bovendien... je wordt (al dan niet met begeleiding) uit nederland terug gevlogen
Je bent dus assiel wezen aanvragen (logische conclussie) dus die persoon zal zich ook wel negatief uitgelaten hebben over zijn land van herkomst (daar hoef je geen papieren voor te lezen)
Vervolgens draagt een officier een ondergeschikte wat taken op (knuppelen etc)
Natuurlijk als deze persoon dan geinterviewd wordt krijg je vreemde verhalen

Nee hoor, deze zaak is op zijn ergst jammer.
Verdonk heeft bij de volgende verkiezingen zeker mijn stem
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28175276
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 06:04 schreef Vhiper het volgende:
De voorlopig eerste reactie van Verdonk, volgens de Telegraaf van vanochtend, over hoe de papieren in handen hebben kunnen komen van de Congolese autoriteiten:

"Ik wijs naar niemand, maar het kan natuurlijk ook door een asielzoeker zijn gedaan"
Villein creatuur.
pi_28183324
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 16:55 schreef fokje het volgende:

die mensen worden bij 'aflevering' hoogst waarschijnlijk wel gefouilleerd. Als ze dan dergelijke papieren bij zich hebben... tja. Waarom zou dat zo vreemd zijn? Ik zeg ook niet dat dat zo is overigens.
Waarom zou het vreemd zijn als een asielzoeker bewust papieren met zich meeneemt die hem in grote problemen brengen in zijn land?

Als het een sadomasochistische asielzoeker met zelfmoordneigingen is, is daar inderdaad niets vreemds aan , verder vind ik het wel vreemd dat mensen, volgens Verdonk, zichzelf in levensgevaar zouden brengen
pi_28183329
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 17:52 schreef desiredbard het volgende:
Bovendien... je wordt (al dan niet met begeleiding) uit nederland terug gevlogen
Je bent dus assiel wezen aanvragen (logische conclussie) dus die persoon zal zich ook wel negatief uitgelaten hebben over zijn land van herkomst (daar hoef je geen papieren voor te lezen)
Vervolgens draagt een officier een ondergeschikte wat taken op (knuppelen etc)
Natuurlijk als deze persoon dan geinterviewd wordt krijg je vreemde verhalen
Bij uitzetting wordt je gewoon een vliegticket verstrekt en wordt je op het vliegtuig gezet. Persoonlijke begeleiding tot aan de luchthaven in het thuisland is zeldzaam, gezien de kosten. Verder hoeft niemand te melden dat betreffende asielzoeker hier asiel heeft aangevraagd, dus zonder papieren weet ook niemand dat iemand hier asiel heeft aangevraagd.
quote:
Nee hoor, deze zaak is op zijn ergst jammer.
Deze zaak is een klein voorbeeldje van de incompetentie van Verdonk.
pi_28183894
Verdonk's nieuwste plannetje:

"Verdonk pleit voor naturalisatiedag
DEN HAAG Het kabinet praat vandaag over invoering van een naturalisatiedag. Met zo'n dag wil minister Verdonk aangeven dat naturalisatie geen vrijblijvende zaak is en dat de persoon in kwestie alle rechten en plichten op zich neemt die bij het Nederlanderschap horen.

Verdonk wil naturalisaties voortaan met een ceremonie afsluiten, bij voorkeur in de woonplaats van de nieuwkomer.

Hoe de dag eruit ziet, bepalen gemeenten voor een deel zelf. Ze kunnen een nieuwe Nederlander het Wilhelmus laten zingen of voor een culturele manifestatie kiezen. Een naturalisatiedag bestaat al in andere landen, zoals Australiė.""

Weer een prachtig voorbeeldje van pure geldverspilling. De ambtenarenuren die aan dit soort "feestjes" worden gespendeerd gaat ons weer flink wat belastingcenten kosten

Prachtig getimed ook weer, dit plannetje, hebben de mensen weer een ander gespreksonderwerp dan het wespennest dat Congo heet.
pi_28186246
Op zich heb ik niet zoveel tegen zo'n naturalisatiedag alhoewel het allemaal wat nationalistisch overkomt.
pi_28186936
Ik geloof niet dat dit enig nut heeft, je bent toch niet geintigreerd or whatever als je het Wilhelmus kan meezingen ? 80 % van de Nederlanders kan het al niet eens.

Gekunsteld geneuzel
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_28190508
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:35 schreef Vhiper het volgende:

DEN HAAG Het kabinet praat vandaag over invoering van een naturalisatiedag. Met zo'n dag wil minister Verdonk aangeven dat naturalisatie geen vrijblijvende zaak is en dat de persoon in kwestie alle rechten en plichten op zich neemt die bij het Nederlanderschap horen.

Verdonk wil naturalisaties voortaan met een ceremonie afsluiten, bij voorkeur in de woonplaats van de nieuwkomer.

Hoe de dag eruit ziet, bepalen gemeenten voor een deel zelf. Ze kunnen een nieuwe Nederlander het Wilhelmus laten zingen of voor een culturele manifestatie kiezen. Een naturalisatiedag bestaat al in andere landen, zoals Australiė.""

Weer een prachtig voorbeeldje van pure geldverspilling. De ambtenarenuren die aan dit soort "feestjes" worden gespendeerd gaat ons weer flink wat belastingcenten kosten

Prachtig getimed ook weer, dit plannetje, hebben de mensen weer een ander gespreksonderwerp dan het wespennest dat Congo heet.
Godheere, laat dat mens ophouden! Eerst wil ze incompetente pc“s cursussen laten opnemen, nu moet hier het geld weer aan op. Alsof naturalisatie en integratie een kwestie van een dag is. "Ja, eerst moest ik niets hebben van deze onreine samenleving, maar nu ik gezamenlijk het Wilhelmus heb leren zingen...."
Nee idd, da“s veel effectiever dan een goede doorstroom in de asielaanvragen. Als taalkundige kan ik zeggen dat er niets zo funest is als het frustreren van de motivatie voor het leren van een taal door gedwongen jarenlang nietsdoen, na een bepaalde periode stabiliseert de taalverwerving namelijk en dan is het te laat voor inburgeringscursussen en naturalisatiedagen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28190714
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 08:35 schreef Vhiper het volgende:

Oh Ierland doet hetzelfde.... nog effe en dan mag ik
Op het moment dat he je ergens vestigd zweer je een een eed aand dat land
Amerika toch ook (al zou ik het me strot niet uitkrijgen)
Nee hoor laat ze maar zweren dat ze vanaf dat moment Nederlander zijn.... zo niet terug naar land van herkomst
pi_28191592
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Oh Ierland doet hetzelfde.... nog effe en dan mag ik
Op het moment dat he je ergens vestigd zweer je een een eed aand dat land
Amerika toch ook (al zou ik het me strot niet uitkrijgen)
Nee hoor laat ze maar zweren dat ze vanaf dat moment Nederlander zijn.... zo niet terug naar land van herkomst
Jaaaaa, de oplossing! Zweer je als Nederlander te gedragen en alle problemen zijn de wereld uit!

Tijds- en belastinggeldverspilling, niets meer en niets minder.
pi_28193040
Nee mar je bent wel van dat ik ben geen Nederlander gezeik af
Jij hebt trouw gezworen publikelijk, en een eed is verplichtend
Al je het in NL niet naar je zin hebt moet je dat dus vooral niet doen en oprotten dus
pi_28193320
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:44 schreef desiredbard het volgende:
Nee mar je bent wel van dat ik ben geen Nederlander gezeik af
Oh, hoezo? Gaat iemand van Turkse komaf na een dergelijk feestje roepen dat hij geen Turk meer is? Ga jij hem na een dergelijk feestje niet langer zien als Turk?

Zal me trouwens worst wezen. Iedereen in Nederland, welke nationaliteit ze ook hebben, heeft zich gewoon aan de Nederlandse wetten te houden en wie die wetten overtreed dient gewoon keihard te worden aangepakt, klaar.
quote:
Jij hebt trouw gezworen publikelijk, en een eed is verplichtend
Oh? En hoe wil je dat afdwingen? Als jij, met een Nederlands paspoort gaat roepen, ik voel me Ier, mogen we je dan opsluiten?

En als je als Nederlander geboren bent? Moet je dan als baby eerst ook een eed gaan afleggen, waar je vervolgens strafrechtelijk aan gehouden kan worden?
quote:
Al je het in NL niet naar je zin hebt moet je dat dus vooral niet doen en oprotten dus
Ik geloof dat er weinig mensen zijn die het hier niet naar hun zin zouden hebben. Ik hoop dat je de absurditeit van je overige argumenten inziet.
pi_28195230
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 06:39 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Bij uitzetting wordt je gewoon een vliegticket verstrekt en wordt je op het vliegtuig gezet. Persoonlijke begeleiding tot aan de luchthaven in het thuisland is zeldzaam, gezien de kosten. Verder hoeft niemand te melden dat betreffende asielzoeker hier asiel heeft aangevraagd, dus zonder papieren weet ook niemand dat iemand hier asiel heeft aangevraagd.
Op het moment dat de Nederlandse autoriteiten voor iemand een reisdocument regelt lijkt het mij wel duidelijk dat bij de betreffende autoriteiten in herkomstland het duidelijk is dat iemand op z'n minst niet zelf heeft gekozen om weer naar dat land toe te gaan, cq asiel heeft aangevraagt. Bij uitgeprocedeerde asielzoekers uit dit soort landen (er zijn er meer die zich zo gedragen, niet alleen Congo) wordt ook vaak wel gezegd; ga uit jezelf, met behulp evt van het IOM naar huis en laat het er niet op aan komen dat je wordt uitegezet ; dat is gewoon gevaarlijk.
pi_28195612
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 14:54 schreef fokje het volgende:

[..]

Op het moment dat de Nederlandse autoriteiten voor iemand een reisdocument regelt lijkt het mij wel duidelijk dat bij de betreffende autoriteiten in herkomstland het duidelijk is dat iemand op z'n minst niet zelf heeft gekozen om weer naar dat land toe te gaan, cq asiel heeft aangevraagt. Bij uitgeprocedeerde asielzoekers uit dit soort landen (er zijn er meer die zich zo gedragen, niet alleen Congo) wordt ook vaak wel gezegd; ga uit jezelf, met behulp evt van het IOM naar huis en laat het er niet op aan komen dat je wordt uitegezet ; dat is gewoon gevaarlijk.
Doet niets af aan het feit dat de IND geen privacygevoelige informatie uit iemands persoonlijke dossier mag verstrekken aan derden, wat hier dus wel gebeurt is.
pi_28195676
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Oh, hoezo? Gaat iemand van Turkse komaf na een dergelijk feestje roepen dat hij geen Turk meer is? Ga jij hem na een dergelijk feestje niet langer zien als Turk?
Nee hij zegt niet dat hij geen turk meer is ... hij zegt ook Nederlander te zijn
Ongeacht mijn paspoort ik ben altijd ook Nederlander
En ja als er dan weer zo'n eikel is die gaat roepen "ikke geen nederlander, rezpect ikke marokkaan, dan zetten we hem met veel respect op het eerste vliegtuig naar Marokko,
Of wat het land ven herkomst ook is
quote:
Zal me trouwens worst wezen. Iedereen in Nederland, welke nationaliteit ze ook hebben, heeft zich gewoon aan de Nederlandse wetten te houden en wie die wetten overtreed dient gewoon keihard te worden aangepakt, klaar.
Mee eens maar als we dat aanpakken nu een beetje makkelijker maken....
Ik ben voor dubbele nationaliteit -> kun je namelijk de Nederlandse afnemen, en terugsturen
quote:
Oh? En hoe wil je dat afdwingen? Als jij, met een Nederlands paspoort gaat roepen, ik voel me Ier, mogen we je dan opsluiten?
Zie mijn twee punten hierboven, en om de vraag te beantwoorden ik voel me Nederlander en Ier
als ik me alleen Nederlander zou voelen moet ik hier niet wezen
quote:
En als je als Nederlander geboren bent? Moet je dan als baby eerst ook een eed gaan afleggen, waar je vervolgens strafrechtelijk aan gehouden kan worden?
Nee maar je moet niet met een dubbelle nationaliteit geboren kunnen worden in de tigste generatie.
(Mijn kleinkinderen moeten niet de Nederlandse Nationaliteit kunnen krijgen tenzij ze in NL geboren zijn of er 5 jaar werken
OK het was vroeger een romantisch idee
Als een Francaise, zwanger van een Nederlander, In een amerikaaqns vliegtuig boven israel beviel van haar kind, dan had dat kind recht op 4 nationaliteiten.
Helaas kan dat niet meer, daar met name Nigerianen het geboorterecht misbruiken.
Die komen assielaanvragen met 8.5 maand zwanger, kind wordt in land x geboren en heeft daarom recht op die nationaliteit en dat maakt uitzetting heel lastig want het kind is Nederlander, de Moeder niet

Ik geloof dat er weinig mensen zijn die het hier niet naar hun zin zouden hebben. Ik hoop dat je de absurditeit van je overige argumenten inziet.
[/quote]
pi_28195949
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nee hij zegt niet dat hij geen turk meer is ... hij zegt ook Nederlander te zijn
En ja als er dan weer zo'n eikel is die gaat roepen "ikke geen nederlander, rezpect ikke marokkaan, dan zetten we hem met veel respect op het eerste vliegtuig naar Marokko,

De Ierse IND staat inmiddels bij jou op de stoep om je het land uit te gooien?
quote:
Ik ben voor dubbele nationaliteit -> kun je namelijk de Nederlandse afnemen, en terugsturen
Ja joh, ontneem je eigen burgers hun burgerrechten maar.
quote:
Zie mijn twee punten hierboven, en om de vraag te beantwoorden ik voel me Nederlander en Ier als ik me alleen Nederlander zou voelen moet ik hier niet wezen
Ah, je mag je dus wel allebei voelen? Mooi, ga jij eens aan een willekeurige allochtoon met Nederlands paspoort vragen: Voel je je uitsluitend buitenlander, uitsluitend Nederlander of een beetje van beide?

Kan je garanderen dat je in de meeste gevallen het tweede antwoord zult krijgen.
quote:
Nee maar je moet niet met een dubbelle nationaliteit geboren kunnen worden in de tigste generatie.
(Mijn kleinkinderen moeten niet de Nederlandse Nationaliteit kunnen krijgen tenzij ze in NL geboren zijn of er 5 jaar werken
Ik zie het probleem niet. Wat kan jou dat schelen welk stukje papier iemand in de achterzak heeft?
quote:
Als een Francaise, zwanger van een Nederlander, In een amerikaaqns vliegtuig boven israel beviel van haar kind, dan had dat kind recht op 4 nationaliteiten.
Helaas kan dat niet meer, daar met name Nigerianen het geboorterecht misbruiken.
Volgens het Tweede Protocol kan een Frans en Nederlands paspoort prima naast elkaar. De amerikanen geven nog steeds een Amerikaans paspoort aan mensen geboren in hun vliegtuigen in internationaal vliegverkeer, voor zover ik weet. Israelisch recht ken ik verder niet, dus daar doe ik geen uitspraken over, maar dat het nog steeds kan, lijkt me best mogelijk.
quote:
Die komen assielaanvragen met 8.5 maand zwanger, kind wordt in land x geboren en heeft daarom recht op die nationaliteit en dat maakt uitzetting heel lastig want het kind is Nederlander, de Moeder niet
Nederland verstrekt geen nationaliteiten op basis van plaats van geboorte, maar op basis van nationaliteit van een van de ouders. Is een van de ouders Nederlander, heeft het kind ook de Nederlandse nationaliteit.
pi_28195965
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:09 schreef desiredbard het volgende:
En als dat Nederland is?
quote:
En wat doe je dan met het hollandsche tuig?
quote:
Zie mijn twee punten hierboven, en om de vraag te beantwoorden ik voel me Nederlander en Ier
als ik me alleen Nederlander zou voelen moet ik hier niet wezen
Een veilig idee dat jij dus nog altijd uit te zetten bent.
quote:
Nou geloof me, dat verhindert uitzetting niet. Zie beleid van Verdonk.
Pas als ze hier 10 jaar vastzitten door een nodeloos lange asielprocedure -opnieuw schuld van IND- dan komt er een probleem. En zo snijdt het systeem zichzelf in de vingers.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28196006
Dat laatste WAS een iers geboorterecht en omn deze reden dus teruggedraaid
De goeden moeten onder de kwaden lijden
pi_28196156
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
En als dat Nederland is?
Als nederlander zeggen dat je Marokkaan bent ?????
quote:
En wat doe je dan met het hollandsche tuig?
Opsluiten?
quote:
Een veilig idee dat jij dus nog altijd uit te zetten bent.
Door Ierland dan ja...ik vestig me niet vrijwillig in een land zoals nederland nu is.
Na Puinhopen van paars, het gestotter van Potter, is het tijd voor Vernieuwing van Verdonk
[/quote]
pi_28196211
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:26 schreef desiredbard het volgende:

Door Ierland dan ja...ik vestig me niet vrijwillig in een land zoals nederland nu is.
Na Puinhopen van paars, het gestotter van Potter, is het tijd voor Vernieuwing van Verdonk
Hoezo? Je hebt toch twee paspoorten? Kunnen we je Nederlandse gewoon intrekken volgens je eigen opvattingen hoor
pi_28196263
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:07 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Doet niets af aan het feit dat de IND geen privacygevoelige informatie uit iemands persoonlijke dossier mag verstrekken aan derden, wat hier dus wel gebeurt is.
klopt, mag absoluut niet. Het is dus de vraag of dat gebeurt is, geen vaststaand feit.
pi_28196444
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:28 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hoezo? Je hebt toch twee paspoorten? Kunnen we je Nederlandse gewoon intrekken volgens je eigen opvattingen hoor
Ik zei bijna.... en ik denk er inderdaad over na om mijn Paspoort retour te sturen....
Paspoort of niet , dat wil niet zeggen dat ik me niet altijd OOK nederlander zal blijven voelen
pi_28196483
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:30 schreef fokje het volgende:

[..]

klopt, mag absoluut niet. Het is dus de vraag of dat gebeurt is, geen vaststaand feit.
Netwerk was anders aardig overtuigend en het is niet de eerste keer dat ze hierover berichten.

Dit in combinatie met al haar andere mislukkelingen is voor mij meer dan voldoende om iemand anders op haar post te zien.
pi_28196545
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:35 schreef desiredbard het volgende:

Paspoort of niet , dat wil niet zeggen dat ik me niet altijd OOK nederlander zal blijven voelen
En dat is nou exact wat de allochtonen in Nederland ook zeggen.
pi_28196707
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 15:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik zei bijna.... en ik denk er inderdaad over na om mijn Paspoort retour te sturen....
en waarom mogen andere mensen dan zich niet OOK Turk of Marokkaan voelen?
oh ja, 'eigen volk eerst'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')