abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28266711
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:11 schreef desiredbard het volgende:

(als ze komen om te WERKEN dan is het wat anders
Te weinig, te laat, veel mensen hebben de buik vol
De buik vol van wat? Hardwerkende, vloeiend Nederlands sprekende belastingbetalers met een buitenlands paspoort, of crimineel tuig, wat van onze uitkeringen zit te snoepen, tussen het stelen door, met een Nederlands paspoort, maar kinderen van gastarbeiders uit de jaren 70?

Ikzelf van het laatste en de aangewezen instantie die daar wat aan moet doen, is de politie, niet de IND.
quote:
En dan geen uitkering etc ... en net zo hard uitzetten... aantekening in het paspoort
quote:
en vervangen door een imigranten PLICHTEN wet?
Welke plichten had jij in gedachten die meer zouden moeten zijn dan de plichten die elke Nederlander heeft?
quote:
Niet waar...
A status F status of terug
In de meeste gevallen wil een vluchteling terug naar zijn eigen land, het is en blijft het vaderland.
De mensen die zich hier zo graag onbeperkt willen vestigen zijn vaak economisch
Nog niks mis me zolang ze werken bijdragen aan de staatskas en niet de boel flessen
anders.......TERUG met die zooi
Zoals ik al zei, pleit ik voor een tijdelijke status voor alle asielzoekers. Dat maakt het voor economische gelukszoekers meteen oninteressant om zich als vluchteling voor te doen, aangezien ze toch weer weg moeten, als de situatie in hun thuisland is genormaliseerd c.q. veilig is.

Geen permanente vergunningen voor asielzoekers dus meer. Lijkt me dat je je daar toch aardig in moet kunnen vinden.
pi_28267177
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:19 schreef Vhiper het volgende:

[..]

De buik vol van wat? Hardwerkende, vloeiend Nederlands sprekende belastingbetalers met een buitenlands paspoort, of crimineel tuig, wat van onze uitkeringen zit te snoepen, tussen het stelen door, met een Nederlands paspoort, maar kinderen van gastarbeiders uit de jaren 70?

Ikzelf van het laatste en de aangewezen instantie die daar wat aan moet doen, is de politie, niet de IND.
Het laatste natuurlijk, plus dat zooitje nigeriaanse en congoleese oplichters dat momenteel europa binnenstroomt. Die tweede en derde generatie probleem gevallen heeft een dubbele nationaliteit:
De oplossing is dud Nederlands paspoort afnemen en afvoeren naar het land waar hun ouders of grootouders vandaan kwamen. Dan hoeft de belastinbetaler in Nederland niet te schokken voor hun verblijf in een staatshotel.

Het feit wil alleen dat veel Nederlanders hun buik vol hebben van (de gevolgen van) het assielbeleid (van de laatste x jaar).
quote:
quote:
Welke plichten had jij in gedachten die meer zouden moeten zijn dan de plichten die elke Nederlander heeft?
Ik zeg niet dat ze meer plichten hebben...ze hebben dezelfde plichten
Ze weten alleen veel beter ..te goed... wat hun rechten zijn
Maar ok het is natuurlijk ook de Nederlandse staat die het sponsort om informatiefoldertjes in 5 talen uit te geven, mischien is een foldertje met Nederlandse normen en waarden en plichten eens op zijn plaats
quote:
Zoals ik al zei, pleit ik voor een tijdelijke status voor alle asielzoekers. Dat maakt het voor economische gelukszoekers meteen oninteressant om zich als vluchteling voor te doen, aangezien ze toch weer weg moeten, als de situatie in hun thuisland is genormaliseerd c.q. veilig is.

Geen permanente vergunningen voor asielzoekers dus meer. Lijkt me dat je je daar toch aardig in moet kunnen vinden.
[/quote]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28267815
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:34 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het laatste natuurlijk, plus dat zooitje nigeriaanse en congoleese oplichters dat momenteel europa binnenstroomt.
Als je kunt bewijzen dat ze oplichters zijn, kan je ze op basis daarvan al zonder pardon uitzetten. Lijkt me dus geen probleem en al helemaal geen reden om eisen voor de hardwerkende goede migranten te verzwaren.
quote:
Die tweede en derde generatie probleem gevallen heeft een dubbele nationaliteit:
De oplossing is dud Nederlands paspoort afnemen en afvoeren naar het land waar hun ouders of grootouders vandaan kwamen. Dan hoeft de belastinbetaler in Nederland niet te schokken voor hun verblijf in een staatshotel.
Prima oplossing, dan dien je echter Verdonk wel te overtuigen een dubbele nationaliteit toe te laten staan, anders gaat deze oplossing niet werken. Doe je verder ook de hardwerkende belastingbetalende migrant een plezier mee
quote:
Ik zeg niet dat ze meer plichten hebben...ze hebben dezelfde plichten
Een extra plichtenwet is dus onzinnig.
quote:
Ze weten alleen veel beter ..te goed... wat hun rechten zijn
Wat is er mis mee je rechten te kennen? Dat kun je ze moeilijk verwijten.
quote:
Maar ok het is natuurlijk ook de Nederlandse staat die het sponsort om informatiefoldertjes in 5 talen uit te geven, mischien is een foldertje met Nederlandse normen en waarden en plichten eens op zijn plaats
Folders moeten gewoon in het Nederlands, klaar.
pi_28269200
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:57 schreef Vhiper het volgende:

[..]
Als je kunt bewijzen dat ze oplichters zijn, kan je ze op basis daarvan al zonder pardon uitzetten. Lijkt me dus geen probleem en al helemaal geen reden om eisen voor de hardwerkende goede migranten te verzwaren.
je spreekt jezelf tegen, zoals je zelf al eerder zei:
Totdat ze een status hebben mogen ze niet werken, en het verzwaren van die eisen moet er voor zorgen dat je voorkomt ipv geneest.
quote:
Prima oplossing, dan dien je echter Verdonk wel te overtuigen een dubbele nationaliteit toe te laten staan, anders gaat deze oplossing niet werken. Doe je verder ook de hardwerkende belastingbetalende migrant een plezier mee
Laten we eerlijk wezen het 2e en 3e generatie probleem is iets dat zich met name afspeelt onder Antillianen en Marokkanen, die laatste groep hebben sowiese een dubbele nationaliteit: Marokka staat niet to dat ze die kwijtraken.
quote:
Een extra plichtenwet is dus onzinnig.

Wat is er mis mee je rechten te kennen? Dat kun je ze moeilijk verwijten.
Niks mis mee maar er is een bepaald slag mensen dat heel goed hun rechten kent, maar nooit van plichten gehoord heeft. Voor een boel kleinere dingen is daar al een strafmaatregel voor.
Een rijbewijs geeft je het recht auto te rijden, je hebt echter wel de plicht dit niet dronken te doen
quote:
Folders moeten gewoon in het Nederlands, klaar.
pi_28269799
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef desiredbard het volgende:

[..]

je spreekt jezelf tegen, zoals je zelf al eerder zei:
Totdat ze een status hebben mogen ze niet werken, en het verzwaren van die eisen moet er voor zorgen dat je voorkomt ipv geneest.
Die eisen gelden ook als een vergunning moet worden verlengt. Verder begrijp je best dat ik gewoon wil dat de freudeurs, etc aangepakt worden, maar dat de gewone migrant, die geen vlieg kwaad doet, met rust wordt gelaten.
quote:
Laten we eerlijk wezen het 2e en 3e generatie probleem is iets dat zich met name afspeelt onder Antillianen en Marokkanen, die laatste groep hebben sowiese een dubbele nationaliteit: Marokka staat niet to dat ze die kwijtraken.
Laten die twee groepen nou de voornaamste problemen in Nederland veroorzaken en niet de andere groepen migranten, zoals westerse migranten, Chinezen, etc

Antillianen is een probleem op zich, aangezien die alleen maar de Nederlandse nationaliteit hebben. Het wordt de hoogste tijd dat Nederland en de Antillen kiezen, als 1 of als 2 landen verder.
quote:
Niks mis mee maar er is een bepaald slag mensen dat heel goed hun rechten kent, maar nooit van plichten gehoord heeft. Voor een boel kleinere dingen is daar al een strafmaatregel voor.
Een rijbewijs geeft je het recht auto te rijden, je hebt echter wel de plicht dit niet dronken te doen
En we hebben de politie om de plichten te handhaven. De IND is er voor andere zaken. Daarnaast laat ik iets dergelijks liever aan de politie dan aan de IND over, gezien de gigantische puinhoop het bij die IND is.
pi_28270057
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:58 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Die eisen gelden ook als een vergunning moet worden verlengt. Verder begrijp je best dat ik gewoon wil dat de freudeurs, etc aangepakt worden, maar dat de gewone migrant, die geen vlieg kwaad doet, met rust wordt gelaten.
[..]

Laten die twee groepen nou de voornaamste problemen in Nederland veroorzaken en niet de andere groepen migranten, zoals westerse migranten, Chinezen, etc
True, met chinezen heb je bijna nooit last, die houden hun gekonkel onderling
Af en toe gaan er hier eens 40 man chinese mafia op de vuist met keukenmessen en hakbijltjes maar das zelden, beurt overal wel eens iets.
quote:
Antillianen is een probleem op zich, aangezien die alleen maar de Nederlandse nationaliteit hebben. Het wordt de hoogste tijd dat Nederland en de Antillen kiezen, als 1 of als 2 landen verder.
quote:
En we hebben de politie om de plichten te handhaven. De IND is er voor andere zaken. Daarnaast laat ik iets dergelijks liever aan de politie dan aan de IND over, gezien de gigantische puinhoop het bij die IND is.
Ok het is hun taak maar, doet de plisie wel eens iets anders dan boetes uitschrijven voor te hard rijden? en waarom de taak niet vereenvoudigen door bijdehante mensen of mensen die bijdehand blijken tijdens behandeling van hun status meteen terug te sturen.
pi_28270542
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:06 schreef desiredbard het volgende:

[..]

True, met chinezen heb je bijna nooit last, die houden hun gekonkel onderling
Af en toe gaan er hier eens 40 man chinese mafia op de vuist met keukenmessen en hakbijltjes maar das zelden, beurt overal wel eens iets.
Daar gewoon met een peletonnetje ME overheen en klaar.
quote:
Ok het is hun taak maar, doet de plisie wel eens iets anders dan boetes uitschrijven voor te hard rijden? en waarom de taak niet vereenvoudigen door bijdehante mensen of mensen die bijdehand blijken tijdens behandeling van hun status meteen terug te sturen.
Dat de politie z'n werk niet goed gestructureerd doet, kan je niet de migrant aanrekenen, dan moet je bij Donner zijn.
pi_28270622
Is ze nou al afgetreden?
pi_28271231
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Daar gewoon met een peletonnetje ME overheen en klaar.
Gebeurde hier nogal onverwacht...dus de heibel was al over voordat gewapende politie ter plaatse was.... och het was een uitszondering
quote:
Dat de politie z'n werk niet goed gestructureerd doet, kan je niet de migrant aanrekenen, dan moet je bij Donner zijn.
Ban ik met je eens
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Is ze nou al afgetreden?
Mag toch hopen van niet
pi_28273826
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:22 schreef SCH het volgende:
Is ze nou al afgetreden?
Helaas...

Verdonk topics houden we dus nog wel een tijdje
pi_28273903
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:37 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Gebeurde hier nogal onverwacht...dus de heibel was al over voordat gewapende politie ter plaatse was.... och het was een uitszondering
Dat is dan wel een kort knokpartijtje geweest
quote:
Ban ik met je eens
Wij zijn het best op veel punten met elkaar eens....verrassend...
quote:
Mag toch hopen van niet
Maar duidelijk niet op alle punten! Weg met die mislukte minister!
  maandag 27 juni 2005 @ 21:54:47 #237
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_28285060
quote:
Op maandag 27 juni 2005 06:30 schreef Vhiper het volgende:
Onderbouwing? Niet dat dat belangrijk is, want het verandert niets aan mijn punt dat Nederland tot de landen met de strengste migratieregels ter wereld behoort.
In Australie plegen asielzoekers in die centra en masse zelfmoord. Kennelijk is het hier heel wat leuker.
quote:
Voor Japan geldt een dergelijke vrijstelling voor een visum al, voor de andere landen die je noemt, schuilt zeker een mensensmokkelgevaar. Met Taiwan heb je natuurlijk ook nog eens het probleem China. Als je Taiwanezen vrijstelt van een visaverplichting en Chinezen niet, zal China dat indirect als erkenning van de staat Taiwan zien, aangezien je ze niet als 1 land behandeld. Je zet dus de betrekkingen met China op het spel.
Als we principieel zijn, en dat zouden we moeten zijn, zouden we Taiwan ook moeten erkennen. We hebben het veel te vaak over democratie. Een mensensmokkelprobleem zie ik met Zuid-Korea, Taiwan en Singapore niet in. Misschien met Maleisie wel.
quote:
Lees ze eens zou ik zeggen. In het kort staan de meest fundamentele dingen in de mensenrechten, zoals het recht op vrijheid, het recht zelf te mogen bepalen met wie je trouwt, het recht niet gemarteld te mogen worden, etc etc etc.

Nederland is een land die zegt de mensenrechten te respecteren en eist dat ook van andere landen, zoals bijvoorbeeld Turkije, voor toetreding tot de EU, en jij wilt het verdrag dat staat voor vrijheid en respect opzeggen?!
Het verdrag opzeggen betekent niet dat je weer moet gaan martelen, maar dat we knullige, onhandige details kunnen negeren. Het "recht op vrijheid" treedt men sowieso met voeten in dit land, dus dat is toch al een papieren tijger. Internationale verdragen beknotten de souvereiniteit en flexibiliteit van landen en moeten m.i. zo veel mogelijk beperkt worden, tot bijvoorbeeld handelsverdagen.
quote:
Incidentele excessen, wat je generalisatie dus zeker niet rechtvaardigd.
Schering en inslag, en zelf al was het maar een geval, het toont het failliet van het open deur-beleid richting Marokko en Turkije aan.
quote:
Wat onze blanke huid er toe doet, ontgaat mij. Verder zijn we slim genoeg om te kunnen bepalen of iemand wel of niet terecht aanspraak kan maken op de asielprocedure.
De Jan Pronken van deze wereld begrijpen tribale conflicten slecht, waarin het heel goed mogelijk is slachtoffer en dader te zijn. Zij redeneren heel simplistisch: Afrikaan=zielig=slachtoffer -> verblijfsvergunning. De theorie is vast heel mooi, nu de praktijk nog.
quote:
Internationaal erkende en gezochte oorlogsmisdadigers moeten we gewoon een asielverzoek weigeren en oppakken. Dat staat overigens in de wet. Als dat niet gebeurt, is dat Verdonk dus te verwijten.
Het zal best in de wet staan, want in het creeren van papieren tijgers en andere onrealistische wetsvoorstellen is men heel goed. De naleving en controle daarvan is nagenoeg onmogelijk. Slagers uit Rwanda zijn heel moeilijk op te sporen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_28285089
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:59 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Helaas...

Verdonk topics houden we dus nog wel een tijdje
Ik ben alvast een nieuwe minister aan het scouten
pi_28292877
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef PJORourke het volgende:
In Australie plegen asielzoekers in die centra en masse zelfmoord. Kennelijk is het hier heel wat leuker.
Ik ken hier ook een stuk of tien gevallen. Overigens is alleen de opvang in Australië zo onmenselijk, de regels en de strengheid van de procedures lopen verder niet veel uiteen qua resultaat.
quote:
Als we principieel zijn, en dat zouden we moeten zijn, zouden we Taiwan ook moeten erkennen. We hebben het veel te vaak over democratie. Een mensensmokkelprobleem zie ik met Zuid-Korea, Taiwan en Singapore niet in. Misschien met Maleisie wel.
Taiwan wordt toch erkend?
Maleisië heeft niet zo'n smokkelprobleem, dat ligt echt verderop bij de Vietnamezen en die hele stronk land.
quote:
Het verdrag opzeggen betekent niet dat je weer moet gaan martelen, maar dat we knullige, onhandige details kunnen negeren. Het "recht op vrijheid" treedt men sowieso met voeten in dit land, dus dat is toch al een papieren tijger. Internationale verdragen beknotten de souvereiniteit en flexibiliteit van landen en moeten m.i. zo veel mogelijk beperkt worden, tot bijvoorbeeld handelsverdagen.
Mwoh, ik heb toch liever internationaal erkende waarden als "oorlogsmisdadiger" en "vluchteling".
quote:
Schering en inslag, en zelf al was het maar een geval, het toont het failliet van het open deur-beleid richting Marokko en Turkije aan.
Ik hoop¨dan ook dat de nieuwe importhuwelijkwetgeving (mooi Lingo-woord) snel van de grond komt.
quote:
De Jan Pronken van deze wereld begrijpen tribale conflicten slecht, waarin het heel goed mogelijk is slachtoffer en dader te zijn. Zij redeneren heel simplistisch: Afrikaan=zielig=slachtoffer -> verblijfsvergunning. De theorie is vast heel mooi, nu de praktijk nog.
Bij het woord "tribaal" komt het stoom al uit mijn neus. ETNISCH po-lease! Tribaal slaat op stamverbanden zoals je aantreft bij nomadische jager-verzamelaars, niet bij complete etnische achtergronden...
Wat dat betreft zit Pronk al dichter in de buurt qua begrip dan jij. Niet dat het geen Jan Lul is...
quote:
Het zal best in de wet staan, want in het creeren van papieren tijgers en andere onrealistische wetsvoorstellen is men heel goed. De naleving en controle daarvan is nagenoeg onmogelijk. Slagers uit Rwanda zijn heel moeilijk op te sporen.
Er zitten er duizenden vast op dit moment. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt, iets wat staten als Turkije en Servië nog niet hebben opgepikt. Nochthans halen we die eerste vrolijk bij de EU, terwijl ze in Rwanda elkaar maar lekker de hersens in mogen slaan en dan nog te horen krijgen dat ze ook niet zo dom moeten doen en het maar lekker uit moeten zoeken aan het handje van lullo's met een flanellen randje als Jan Pronk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28302037
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef PJORourke het volgende:

En masse nog wel....Bron?
quote:
Als je slaande ruzie met China wilt, moet je vooral Taiwan als onafhankelijke staat gaan erkennen.

Verder dacht je toch niet dat Chinezen e.d. alleen maar uit hun eigen land hierheen komen? Die gaan de grens met Zuid-Korea, Taiwan of Singapore over en reizen van daaruit verder, zeker als dat zou betekenen als ze hier aan de grens niet meer gecontroleerd zouden worden.

Die landen vrijstellen van toeristenvisa is dus gewoon de deur wagenwijd open zetten en, in tegenstelling tot wat men hier over mij denkt, ben ik daar op tegen.
quote:
Mensenrechten bestaan uit knullige, onhandige details? Zoals? Het recht om te mogen trouwen met wie men wil? Het recht op bescherming van schendingen van diezelfde mensenrechten?
quote:
Nederland heeft al jaren geen open deur beleid meer en zeker niet richting die landen.
quote:
Generaliserende onzin. Elk asielzoekersverhaal dient individueel beoordeeld te worden.
quote:
Dus wil jij er maar bij voorbaat vanuit gaan dat iedereen een "slager" is en zo weer eens de goeden onrechtvaardig onder de kwaden laten lijden?
pi_28303391
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
Bij het woord "tribaal" komt het stoom al uit mijn neus. ETNISCH po-lease! Tribaal slaat op stamverbanden zoals je aantreft bij nomadische jager-verzamelaars, niet bij complete etnische achtergronden...
Wat lul je nou?
Tribaal is wel degenlijk het goede woord hier
Een boel van die oorlogjes spelen zich onder stammen af die etnisch gezien identiek zijn

Houd effe op met je politiek correcte gelul en noem het beestje gewoon bij zijn naam
Dit soort gezijk dat tribaal een denegrerende opmerking zou zijn zorgt nu precies voor de opkomst van de zogenaamde rechtse gevoelens. Hierdoor kan namelijk niemand meer aangesproken worden op zijn gedrag.

We moeten zo voorzichtig met onze woorden omgaan om toch maar niemand (ik bedoel geen minderheid) per ongeluk te beledigen
pi_28303666
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:36 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wat lul je nou?
Tribaal is wel degenlijk het goede woord hier
Een boel van die oorlogjes spelen zich onder stammen af die etnisch gezien identiek zijn
Wat lul jij nou? Die oorlogjes spelen zich af tussen clans (Somalië) of fracties (West-Afrika zoals Sierra Leone, Liberia e.d.). Er komt geen stam aan te pas. Tribaal verwijst expliciet naar een dergelijke groepsvorm, waar hier dus geen sprake van is.
quote:
Houd effe op met je politiek correcte gelul en noem het beestje gewoon bij zijn naam
Heeft niks met politieke correctheid te maken. Het zijn gewoon geen stammenoorlogen, klaar. Pak anders ff een woordenboek.
quote:
Dit soort gezijk dat tribaal een denegrerende opmerking zou zijn zorgt nu precies voor de opkomst van de zogenaamde rechtse gevoelens. Hierdoor kan namelijk niemand meer aangesproken worden op zijn gedrag.

Anders spring je even van de hak op de tak en trek je het door in het absurde...
quote:
We moeten zo voorzichtig met onze woorden omgaan om toch maar niemand (ik bedoel geen minderheid) per ongeluk te beledigen
Sjongejongejonge. Heb ik je beledigd ofzo?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28303824
En speciaal voor mijn grote Iers-Nederlandse vriend DB nog even: http://www.ethesis.net/baluba/baluba_deel_1.htm

Over hoe conflicten in Afrika in de media consequent en onterecht afgeschilderd worden als "stammenoorlogen".
pi_28304313
Ik heb het over een leuke documentaire die op het moment op de BBC draait:
en we hebben het daar toch echt over tribaal
Een oorlog tussen Nederland en Duitsland is ook Tribaal ....Zijn nog altijd Germanen
Een oorlog tussen Nederland en Friesland is niet tribaal daar de Friezen Saksisch zijn

Kortom het feit dat jou testikels schijnbaar terug achter je nieren springen bij het lezen van het woord tribaal is een beetje overdreven en aanstellerig.

Hoe je het noemt varandert niets aan het feit
Dus hou op met dat linkse wijzende vingertje (zo komt het over)

Ik heb hier twee negers als collega's een bruine en een zwarte
Die bruine kan niet drinken en dat is volgens die zwarte omdat bruine mensen niet kunnen drinken.
Allebei zijn het er over eens dat ze negers zijn, en hebben er ook geen probleem mee neger genoemd te worden. Stereotypen, mischien wel, vooroordelen oh zeker, maar niemand neemt aanstoot hier aan bruin blank of zwart te zijn.

Het is de politieke correctness die de boel verstierd.
Als er hier een discussie is aangaande de grote instroom neferianen die makkelijkheidshalven ook zwart zijn, denk dan maar niet dat mijn collega aanstoot neemt. Ja hij is zwart, maar hij is een zwart hardwerkend persoon, geen luie uitvreter.
pi_28304449
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 14:36 schreef desiredbard het volgende:

-knip-
-knip-
wel de juiste naam gebruiken.
want anders zullen andere mensen zich aangesproken voelen als je negatief begint te lullen.
pi_28304564
Als je niet geknipt had had je kunnen lezen dat niet iedereen dat doet

En wie de schoen past trekke hem aan,
pi_28304645
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:11 schreef desiredbard het volgende:
Als je niet geknipt had had je kunnen lezen dat niet iedereen dat doet

En wie de schoen past trekke hem aan,
het slaat gewoon nergens op.
laat maar zitten, ik zeg al niks meer.
pi_28304797
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:04 schreef desiredbard het volgende:
Ik heb het over een leuke documentaire die op het moment op de BBC draait:
en we hebben het daar toch echt over tribaal
Okay, wat is jouw definitie van "tribaal" en waar verwijst het naar?
quote:
Een oorlog tussen Nederland en Duitsland is ook Tribaal ....Zijn nog altijd Germanen
Een oorlog tussen Nederland en Friesland is niet tribaal daar de Friezen Saksisch zijn
Zucht...we zijn inmiddels een jaar of 2000 verder...
quote:
Kortom het feit dat jou testikels schijnbaar terug achter je nieren springen bij het lezen van het woord tribaal is een beetje overdreven en aanstellerig.
Sterker nog, het zou een anatomisch wonder zijn, aangezien ik geen testikels heb.
quote:
Hoe je het noemt varandert niets aan het feit
Precies, en het feit is dat het woord "tribaal" volkomen misplaatst is.
quote:
Dus hou op met dat linkse wijzende vingertje (zo komt het over)
Het is maar hoe je het opvat idd. Als jij er graag een etiketje "links (=politiek correct") op wilt plakken...
quote:
Ik heb hier twee negers als collega's een bruine en een zwarte
Die bruine kan niet drinken en dat is volgens die zwarte omdat bruine mensen niet kunnen drinken.
Allebei zijn het er over eens dat ze negers zijn, en hebben er ook geen probleem mee neger genoemd te worden. Stereotypen, mischien wel, vooroordelen oh zeker, maar niemand neemt aanstoot hier aan bruin blank of zwart te zijn.
Nou, dan moet je eens tegen een Amhaarse Ehtiopiër of een Somaliër zeggen dattie zwart is...laat staan een neger. Dan krijg je meteen een politiek incorrecte stoot tegen je kaak.
quote:
Het is de politieke correctness die de boel verstierd.
Als er hier een discussie is aangaande de grote instroom neferianen die makkelijkheidshalven ook zwart zijn, denk dan maar niet dat mijn collega aanstoot neemt. Ja hij is zwart, maar hij is een zwart hardwerkend persoon, geen luie uitvreter.
Juist. En dan moet je nu even aan je zwatre hardwerkende collega vragen van welke stam hij nu is. Wat voor reactie krijg je dan, denk je?
pi_28305050
Dus een marokkan met kutgedrag = kut-marokaan
iemand die het verdomt te werken = lui
iemand die steelt = dief rover
dus een luie rovende kut marokkaan is een goede beschrijving van een bepaalde persoon/groep
daar bedoel ik dus niet de hardwerkende erlijk marokkanen mee
pi_28305154
Oh en mijn collega, alleen die zwarte is hier is Ethiopier.... wat zei je ..... hij is niet zwart?
Als die man 'snachts ze mond dicht houd en niet lacht is ie onzichtbaar....

En zuipen dat die ethiopiers kunnen man niet normaal meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')