Nee, niet ziek: heb vandaag bruiloft van de zus van tijgerwilliequote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent vrij en nog zo fucking vroeg op
Jij bent ziek
Fisher niet volgens mij toch..quote:
Veel plezier, doe tijgerwillie de groetjes van onsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Nee, niet ziek: heb vandaag bruiloft van de zus van tijgerwillie
Ik ga! doooei
Verhip, dat is waar ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ga! doooei
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Veel plezier, doe tijgerwillie de groetjes van ons
hoe heet die zus? leeuwwillie?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:33 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ga! doooei
Dan moet je je toch maar eens af gaan vragen waarom je zwanger bentquote:
Ik heb weleens een film gezien waarin dat ook gebeurdequote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je je toch maar eens af gaan vragen waarom je zwanger bent
Haha ja ik ook inderdaad, met arnold zwartnegerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb weleens een film gezien waarin dat ook gebeurde![]()
Preciesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha ja ik ook inderdaad, met arnold zwartneger
ik dacht dat het een documentaire wasquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb weleens een film gezien waarin dat ook gebeurde![]()
Dit verhaal is gebasseerd op echte feitenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik dacht dat het een documentaire was
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik dacht dat het een documentaire was
Nee, ik speelde er niet inquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit verhaal is gebasseerd op echte feiten
Ooooh spannend !!!! wie zal je aan de lijn gaan krijgen !!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
Worden jullie jaloers als ik vertel dat ik met Rijkswaterstaat ga bellen vandaag?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ooooh spannend !!!! wie zal je aan de lijn gaan krijgen !!!!
Spanning en sensatie !!!
Als je belt en je krijgt een gozer aan de lijn moet je ophangen en weer bellen, net zolang totdat je iets vrouwelijks aan de lijn krijgtquote:
Zeg, ik ben jou niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je belt en je krijgt een gozer aan de lijn moet je ophangen en weer bellen, net zolang totdat je iets vrouwelijks aan de lijn krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |