Beste moderator, deze post is natuurlijk niet bedoeld voor dit topic, zou u alstublieft dit topic niet willen sluiten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:46 schreef Houniet het volgende:
Beste Moderator, mijn welgemeende excuses voor het onnodig openen van dit topic. Zou u, mocht u een minuutje over hebben, hier een slotje op willen plaatsen?
Alvast bedankt, jitzzzze
---
slijmerd
goedzo knulliequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met netjes vragen kom je een heel eind, heb ik altijd geleerd
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beste moderator, deze post is natuurlijk niet bedoeld voor dit topic, zou u alstublieft dit topic niet willen sluiten?
Alvast bedankt, Teardrop-nl
niet zo zeiken, man. iedereen heeft nu last. ikzelf zie de hele dag alles half omdat mn ogen steeds tranen en jeukenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:44 schreef Houniet het volgende:
ik zuip me naar de tering, kut hooikoorts
Ik heb geen hooikoortsquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet zo zeiken, man. iedereen heeft nu last. ikzelf zie de hele dag alles half omdat mn ogen steeds tranen en jeuken
Hooijkoorts en lenzen, dat is pas lachenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet zo zeiken, man. iedereen heeft nu last. ikzelf zie de hele dag alles half omdat mn ogen steeds tranen en jeuken
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hooijkoorts en lenzen, dat is pas lachen
hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hooijkoorts en lenzen, dat is pas lachen
Ermquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Neee, ik had zojuist een GMTA met ijsmeis
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Neee, ik had zojuist een GMTA met ijsmeis
Wat een ongepast plaatjequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie die nieuwe icoon van ijsmeis al gezien
Likken als Lassiequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef Houniet het volgende:
hebben jullie die nieuwe icoon van ijsmeis al gezien
je mag rustig wat aardiger zijnquote:
Het spijt mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |