ik wacht nog...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:34 schreef Robar het volgende:
Uhm, de uitspelende ploeg moet uitdagen????
En gewoon op het terrein van de thuisspelende ploeg, of op neutraal terrein?
Ik kon het niet zo snel vinden . . . .![]()
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef pvrens het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Kristiansund
Aanvangstijd: 22-06-2005 om 17:30
Speelterrein: The Viking Hall, Normaal. Intrekken!
Als hij nou eens reageert!!! Tot en met donderdag zie je hem de hele tijd op irc en vanaf het moment dat we mogen uitdagen komt hij niet meer onlineWanneer heb je je huis nou eens ingericht??? je hoeft alleen maar een buro neer te zetten, een netwerkkabel de muur in pluggen en je pc neerzetten en naast je pc de koelkast plaatsen met een magnetron derop. Hoe lang duurt dat???
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:43 schreef komrad het volgende:
joralf de belasting die je betaald als je werkt. MAW je hoeft niets te betalen (je moet natuurlijk wel een aansluiting hebben)
nog steeds....quote:
Helmuntquote:
Jij bent zeker een albino?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef MrMoon het volgende:
Tuurlijk wel, dit soort weer is juist binnenzit weer. Weg van die enge zon bah dat zonlicht![]()
Je moet iets over hebben voor hattrick toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 07:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Helmunt
Aanvangstijd: 22-06-2005 om 17:30
Speelterrein: 't grasveld, Normaal. Intrekken!
Done
(ik weet het beetje laat, maar je kunt toch niet verwachten dat ik in DIT weekend achter de PC heb gezeten.)
mja zelfs na een weekendje strand ben ik nog bijna albino. Tis niet eerlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij bent zeker een albino?
Van Hives had ik zo een opmerking verwacht![]()
Die heeft die zon toch niet nodig!
Ik ben al net een neger... Ik ben zelfs voor de 2e keer in mijn leven min of meer verbrandquote:Op maandag 20 juni 2005 19:40 schreef komrad het volgende:
ik ben ook nog niet echt bruin, laat ik dan maar nu eens naar buiten gaan
* komrad moet ook nog wel eens werkenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al net een neger... Ik ben zelfs voor de 2e keer in mijn leven min of meer verbrand
ik moet nog zoiets als werken overdagquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al net een neger... Ik ben zelfs voor de 2e keer in mijn leven min of meer verbrand
Hey ik werk ook overdag... Maar een zaterdagmiddag WK U20 + een fietstochtje richting Groningen doet wonderen!!quote:
Het spijt me, dan zijn we samen hard getroffenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:21 schreef pvrens het volgende:
Maniack28: mijn keeper is mijn 2e keeper en hij heeft vorm: 1 dus wat verwacht je. Bij de rest is de vorm ook niet echt geweldig.
Verder heb jij ook mijn speler geblesseerd voor 5 weken. Hij is nu 18 jr en bijna briljant:(:( moet ik dus nog langer wachten voor hij level up gaat.
ouch, niet na t pijnlijk 2-1 verlies tegen hivesquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:31 schreef Johan-Derksen het volgende:Verbal
Schatje van ons!![]()
Ga je dit jaar de cup winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |