ik wacht nog...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:34 schreef Robar het volgende:
Uhm, de uitspelende ploeg moet uitdagen????
En gewoon op het terrein van de thuisspelende ploeg, of op neutraal terrein?
Ik kon het niet zo snel vinden . . . .![]()
Geaccepteerdquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef pvrens het volgende:
DOOR JOU UITGEDAAGD
Kristiansund
Aanvangstijd: 22-06-2005 om 17:30
Speelterrein: The Viking Hall, Normaal. Intrekken!
Als hij nou eens reageert!!! Tot en met donderdag zie je hem de hele tijd op irc en vanaf het moment dat we mogen uitdagen komt hij niet meer onlineWanneer heb je je huis nou eens ingericht??? je hoeft alleen maar een buro neer te zetten, een netwerkkabel de muur in pluggen en je pc neerzetten en naast je pc de koelkast plaatsen met een magnetron derop. Hoe lang duurt dat???
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:43 schreef komrad het volgende:
joralf de belasting die je betaald als je werkt. MAW je hoeft niets te betalen (je moet natuurlijk wel een aansluiting hebben)
nog steeds....quote:
Helmuntquote:
Jij bent zeker een albino?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:24 schreef MrMoon het volgende:
Tuurlijk wel, dit soort weer is juist binnenzit weer. Weg van die enge zon bah dat zonlicht![]()
Je moet iets over hebben voor hattrick toch?quote:Op maandag 20 juni 2005 07:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Helmunt
Aanvangstijd: 22-06-2005 om 17:30
Speelterrein: 't grasveld, Normaal. Intrekken!
Done
(ik weet het beetje laat, maar je kunt toch niet verwachten dat ik in DIT weekend achter de PC heb gezeten.)
mja zelfs na een weekendje strand ben ik nog bijna albino. Tis niet eerlijkquote:Op maandag 20 juni 2005 10:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij bent zeker een albino?
Van Hives had ik zo een opmerking verwacht![]()
Die heeft die zon toch niet nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |