hoe zit dat met de poule standen? worden die door iemand uit die poule bijgehouden of regelen jullie dat zelf?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:19 schreef maniack28 het volgende:
ah oklief he, dat Pekel dat allemaal doet
![]()
ik wil onze poule dan wel doen op zich. De stand is dan op mijn HT-site te vinden onder het kopje FOK! cup.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef maniack28 het volgende:
Tsja, daar zit ik nog een beetje mee. Ik zou het liefst voor iedere poule 1 persoon hebben die het bijhoudt. Ik wil zelf liever geen poule doen, aangezien ik het sitegedeelte van de cup op fokhattrick.nl al beheer. Vorig jaar waren er een aantal mensen die poulestanden bijhielden, ik ga die eerst vragen of ze weer bereid zijn om dat te doen en anders doe ik in dit topic wel een oproep
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:24 schreef sir_dalord het volgende:
zucht
Ik heb die van qyn en sd en van lortnoc en grumpey van jou, maar om te controleren heb ik ze wel allemaal nagezocht....quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zelf al opgezocht?
Waarom zeg je niet dat je het van mij hebt?
BOEFJE!
Volgens mij is zn echte naam M...... N........quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:16 schreef komrad het volgende:
mooi zo JD
trouwens, Joralf ik kan je wel helpen maar om JD's echte naam nu op het forum te knallen gaat me wat ver.
zeur er dan ook niet overquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:46 schreef komrad het volgende:
ja dat is leuk maar wie zegt dat de hoeveelheid poules hetzelfde blijft
ik zou trouwens voor kleinere poules zijn maar ik ben geen regelaar meer he
whehehehehe, de wow mannen flikken het hem tochquote:*= worden naar alle waarschijnlijkheid uitgeschakeld
[.....]
qyn
sirdalord
Ga met je Mourinho award spelenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:46 schreef komrad het volgende:
ja dat is leuk maar wie zegt dat de hoeveelheid poules hetzelfde blijft
ik zou trouwens voor kleinere poules zijn maar ik ben geen regelaar meer he
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:51 schreef sir_dalord het volgende:
whehehehehehe
[..]
whehehehehe, de wow mannen flikken het hem toch
Uhm Pekol... Waarom zit Nielsche FC bij mij in de poule en zit hij alsmede, tevens en ook in de tussenronde?? Omdat ie nog in de beker zit?? In dat geval heeft zijn tegenstander dus vrij...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:32 schreef pekel het volgende:
Alle wedstrijden, behalve Poule D!!!!
Poule D moet nog ff geduld hebben.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef pekel het volgende:
SW, bedankt! Hoolieganzen verschuivt daardoor naar Poule A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |