Zo heb ik een keer de ochtend vrij genomen om op een pakketjes dvds te wachten. Komen er die ochtend verdomme 3 ptt-delivery busjes de straat in rijden, allemaal voor een ander!quote:
ik denk dat ie 't zwaar zal krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Skv het volgende:
Pentium 4 CPU 2,26 Ghz
Kloksnelheid 2,27Ghz, 256 MB
GeForce4 440MX
Die grafische kaart is gewoon kut. Maar zal die t wel of niet doen?
Ja, maar ik ben toch vrij vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer de ochtend vrij genomen om op een pakketjes dvds te wachten. Komen er die ochtend verdomme 3 ptt-delivery busjes de straat in rijden, allemaal voor een ander!
Zat ik in de bus naar mn werk, zie ik nog een busjes de straat in rijden. 20 minuten later wordt ik opgebeld dat er een brief van de ptt in de bus ligt dat ik iets af kan halen bij het postkantoor...
Tot zover
Je vind dat neger gedoe niet stoer?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb hem gisteravond ff gespeeld. Ik vind hem een beetje tegenvallen. Graphics zijn matig en dat neger gedoe vind ik persoonlijk niet veel aan.
Bovendien hapert hij bij mij een beetje. Mss ff iets veranderen in de instellingen. Vanmiddag nog een keer proberen
Dat Italiaanse maffia gebeuren vond ik persoonlijk leuker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Je vind dat neger gedoe niet stoer?![]()
Wat had je dan gewild dat ze in Los Santos nederlands praten enzo?
Altijd dat gejank van die zielige fokkertjes met dat breezer gelul, hou toch je smoel man, het is een dope spel en anders ga je maar lekker GTA London spelen ofzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat Italiaanse maffia gebeuren vond ik persoonlijk leuker.
Dat yo yo nigger gezeik is zo breezer
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Altijd dat gejank van die zielige fokkertjes met dat breezer gelul, hou toch je smoel man, het is een dope spel en anders ga je maar lekker GTA London spelen ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef Keromane het volgende:
[..]
Wel heb ik hetvolgende. Of dat het met m'n Geforce FX5900 te maken heeft, of met de drivers weet ik niet. Na een hele tijd spelen zie je de frame rate in sommige stukken achteruitlopen. Een keer liep het spel naar 1 beeldje per seconde en kreeg ik een keiharde bluescreen om m'n oren.
Kheb zelf een:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Skv het volgende:
Pentium 4 CPU 2,26 Ghz
Kloksnelheid 2,27Ghz, 256 MB
GeForce4 440MX
Die grafische kaart is gewoon kut. Maar zal die t wel of niet doen?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:13 schreef Ondergrond het volgende:
Haha relaxt spel...
Leuk iets om mee te kutten:
Ik ging midden op een kruising staan waar van die auto's allemaal staan te toeteren.
Ik loop naar zo'n auto, en spring op het dak met shift.
Die gast rijd aan, en ik begin met LMOUSE op zijn dak te stampen.
Die kerel natuurlijk "mijn autodak wat doe je![]()
![]()
" helemaal flippen natuurlijk,
.
![]()
![]()
!
He toevallig, ik ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:45 schreef Steve-O het volgende:
Heb een chickie uit een brandend huis gehaald en nu is ze me vriendin
Dit heb ik met mijn GF4 ook. Echt klote!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:27 schreef Keromane het volgende:
Wel heb ik hetvolgende. Of dat het met m'n Geforce FX5900 te maken heeft, of met de drivers weet ik niet. Na een hele tijd spelen zie je de frame rate in sommige stukken achteruitlopen. Een keer liep het spel naar 1 beeldje per seconde en kreeg ik een keiharde bluescreen om m'n oren.
Moet je maar even zoeken naar een dealerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:24 schreef Ondergrond het volgende:
Er staat trouwens in het begin dat voorbijgangers reageren op je, en je met Y of N positief of negatief daarop kan reageren. Ik heb nog niemand iets horen zeggen tegen me (naast de Watch Out Fool comments).. Alleen een hoertje, en toen ik Y drukte stapte ze in m'n auto.
Ik wil gewoon ruzie zoeken met die niggahs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
quote:Weet iemand trouwens waar je die inbreek vrachtwagen kan halen als je die missie hebt gehad dat je bij iemand moet inbreken. Ik wil namelijk wel even huis aan huis gaan om wat geld te verdienen![]()
Die moet je PLAT rijden .... Die heeft wel aardig wat geld opzakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Moet je maar even zoeken naar een dealer
Is het dan eigenlijk nog de bedoeling dat je zelf ook schiet? Want ik heb wel 5 keer achter hem aangereden, maar hij overleefde altijd, tot "in het park"quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik had 1x die missie met die motor achtervolgens, was wel moeilijk hoor
koop ze allebeiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef SureZal het volgende:
hmm nu zit ik weer te denken.....
zal ik de Logitech MX510 kopen of toch maar GTA:SA...
moeilijke keuze maar ik beslis zo wel in de stad.
Specs:
Pent 4, 3.0 GHz
1024 mB RaM
Geforce FX 5600
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:16 schreef Colsto het volgende:
Hmm, ik heb hem ook eindelijk, blijk je een DVD-ROM speler nodig te hebben. Dát heeft Dynabyte niet zegd. Grrrr
Makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef SureZal het volgende:
Specs:
Pent 4, 3.0 GHz
1024 mB RaM
Geforce FX 5600
denk dat je dat groepje moet afslachten, bij mij had die het ook overleefd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog de bedoeling dat je zelf ook schiet? Want ik heb wel 5 keer achter hem aangereden, maar hij overleefde altijd, tot "in het park"
Allemaal scripted, gaat niet andersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Is het dan eigenlijk nog de bedoeling dat je zelf ook schiet? Want ik heb wel 5 keer achter hem aangereden, maar hij overleefde altijd, tot "in het park"
Koop het 1 downl.... huhh leen het ander.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:36 schreef SureZal het volgende:
Specs:
Pent 4, 3.0 GHz
1024 mB RaM
Geforce FX 5600
hier het zelfde echt kut gewoonquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef Ronno het volgende:
gisteren stond er al 'verzonden' bij bestelstatus...
maar hij zat niet bij de post vandaag
dan maar wachten tot morgen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:31 schreef gamecube_master het volgende:
Weet iemand trouwens waar je die inbreek vrachtwagen kan halen als je die missie hebt gehad dat je bij iemand moet inbreken. Ik wil namelijk wel even huis aan huis gaan om wat geld te verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |