quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:33 schreef Easyedwin het volgende:
[..]Aan het begin, beetje bovenaan, bij die Snelweg kruising druk puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand btw ook hoe je die Metro's in San Fierro kan besturen
O+ BlaBlub O+
ik heb een athlon 2400+ met radeon 9600 SE 128 mbquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:05 schreef Steve-O het volgende:
ik heb een athlon 2200+ 512 mb geheugen en een radeon 9800 SE en ik speel alles op high met 2 x AA op een resolutie van 1280/1024
heb alleen last van mijn refreshrate die ik over het beeld zie gaan
NIet helemaal. In Vice City waren je up-down keys ook gewoon gas geven en remmen. Nu is dat naar voren of achter leunen (zoals op je num-keys). Dat is wel even wennen tijdens het racenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef rickyB het volgende:
Tip voor de besturing:
In het menu Mouse Settings kan je de vertical inverting beter op OFF zetten, dan is de besturing hetzelfde als Vice City
Verder vind ik het leuk gedaan met dat harde kaft boekje.
dat kan je toch wel instellen bij controls ofzo?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
NIet helemaal. In Vice City waren je up-down keys ook gewoon gas geven en remmen. Nu is dat naar voren of achter leunen (zoals op je num-keys). Dat is wel even wennen tijdens het racen
Die was op de Xbox ook niet te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:32 schreef Steve-O het volgende:
Zat trouwens gigantisch te kutten met die heftruck missie kon omhoog omlaag knopjes neit vinden
Idd, vind het eigenlijk fijner om met pijltoetsen te rijden moet ik nog een oplossing voor zoekenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef Cheiron het volgende:
[..]
NIet helemaal. In Vice City waren je up-down keys ook gewoon gas geven en remmen. Nu is dat naar voren of achter leunen (zoals op je num-keys). Dat is wel even wennen tijdens het racen
Dat kan, maar dan moet je weer iets zoeken voor naar voren-achter leunen. Dat kun je dan niet meer bij de num-keys doen, want daar zitten weer andere controls achter (die je gebruikt bij dansen en hydraulics).quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dat kan je toch wel instellen bij controls ofzo?
In vice city had ik het volgendequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet je weer iets zoeken voor naar voren-achter leunen. Dat kun je dan niet meer bij de num-keys doen, want daar zitten weer andere controls achter (die je gebruikt bij dansen en hydraulics).
Overigens kan ik nog steeds de hydraulics challenge niet winnen. Ben steeds net te laat of net te vroeg
Net zoals bij vice city denk ik, heb er nog niet echt naar gekeken.quote:
same here, moet vandaag tot 17.00 uur werken, en dan ook nog eens zaterdag van 9 tot 17.00quote:
ik zat na 2 uur spelen al op 100% musclequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:45 schreef Dark_Killah het volgende:
'k ga zo weer verder, het spel werkt echt verslavend, dalijk ff mijn spieren trainen weer, dat vind ik ook mooi gedaan. Ik neem gelijk die grote halter op zijn hoogste gewicht., dan schiet het lekker op, zit nu al op de helft van mijn spieren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik vandaag maar tot 15.00en morgen dan van 12.00 t/m 19.00
Same here. Het moet volgens mij precies op het moment dat het rondje oplichtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:43 schreef gamecube_master het volgende:
Ik kom maar niet verder met die missie dat je met van die gasten een wedstrijd doet om je auto precies op de muziek te laten springen
Ik heb altijd "mis" of "to late". Iemand tips?
Maar wanneer moet je nou precies drukken? en waar staan die pijlen eigenlijk voor, moet je dan die kant op drukken met je pijltjes? (dat heb ik dus geprobeerd maar werkte ook niet)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef Steve-O het volgende:
ik had die kerel met dik 300 punten ingemaakt
gewoon kwestie van op tijd drukken
numpad pijltjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar wanneer moet je nou precies drukken? en waar staan die pijlen eigenlijk voor, moet je dan die kant op drukken met je pijltjes? (dat heb ik dus geprobeerd maar werkte ook niet)
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:40 schreef N-E-R-D het volgende:
Je kan je auto toch tunen? En is dat een beetje vet?
numpad, hoe komen ze in godsnaam op het ideequote:
redefine keys, werkt dat niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:42 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
numpad, hoe komen ze in godsnaam op het ideeVind het trouwens ook kut dat je niet kan sturen met je normale pijltjes als je in een voertuig zit.
ja, ga ik zo maar is proberen of je dat kan veranderen. Weet iemand trouwens waar je die inbreek vrachtwagen kan halen als je die missie hebt gehad dat je bij iemand moet inbreken. Ik wil namelijk wel even huis aan huis gaan om wat geld te verdienenquote:
Ik ben trots op je.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:44 schreef Steve-O het volgende:
ik had die kerel met dik 300 punten ingemaakt
gewoon kwestie van op tijd drukken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 02:11 schreef neggix het volgende:
Tien uur bijna non stop gespeeldHelemaal super, heb nu het hele onderste stuk en een stukje linksbovenin. Echt super missies en veel voertuigen
![]()
Alles loopt soepel.
Zoek alleen naar Vliegtuigpilootopleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ti's echt een supervet spel. Ik speel em op mijn ps2, hij heeft echt meer dan een half jaar liggen stof happen, maar sinds vorige week ben ik er echt mee begonnen en werkt het weer verslavend
![]()
Alleen de nitro vind ik dan wel weer tofquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:51 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, je kan het tunen. Maar echt super vind ik het niet. (Op de PS2 dan.)
WOEI!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:36 schreef RAVW het volgende:
Zol heb hem net even een half uurtje zitten spelen nadat ik hem bij Dixons heb weggeript.
(Stonden er zat trouwens)
Maar moet zeggen het spel is wel erg lekker en mooi.
Hier een paar shots voor de mensen die hem nog niet hebben gespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is op 1600,32,3 AA en details op Verry high. Geen krim geeft hij.
(Systen: AMD XP3000,1 GIG ram,Ati X800 )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |