Ik denk dat het een week ban wordt op sexquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 1
Hoeveel mag je er hebben dan ?
als het noteboekje vol is word je gebannedquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb er ook al 1
Hoeveel mag je er hebben dan ?
Hetzelfde principe als zegeltjes sparenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
als het noteboekje vol is word je gebanned
Toch nog een beetje ontopic hequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef Mr-Z het volgende:
Oh en nu inneens je post aanpassen..
Niet dat het daar beter op wordt
ik zou gelijk om airmiles vragenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hetzelfde principe als zegeltjes sparen
Dan kan ik met die airmiles tenminste op vakantie tijdens mijn banquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kan ik met die airmiles tenminste op vakantie tijdens mijn ban
Denk je genoeg airmiles te krijgen om tot je pensioen op vakantie te gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kan ik met die airmiles tenminste op vakantie tijdens mijn ban
Ligt eraan hoelang die ban duurtquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk je genoeg airmiles te krijgen om tot je pensioen op vakantie te gaan?
ja jij bent die zoute lolly gewend hequote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat zijn jullie flauw
Hey het was toch ook een beetje ontopic nogquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wat zijn jullie flauw
Heeeel langquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ligt eraan hoelang die ban duurt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja jij bent die zoute lolly gewend he
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:20 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja jij bent die zoute lolly gewend he
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie weten niet hoe je je dan voelt![]()
deel je ervaring met onsquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie weten niet hoe je je dan voelt![]()
niet doen, je bent zoals je bent.. en zo moet men je nemenquote:Op donderdag 9 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie weten niet hoe erg je je zorgen kan maken als vrouwzijnde over je lichaam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |