euhh..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Spekkoek of de spekcake?
Spekkoek dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhh..
t is in ieder geval veel werk!
nu aan laagje 3 bezig
Oh okay...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:32 schreef BBQ-kip het volgende:
En met zijn allen roepen we:
Foto, foto, foto!![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, als ik m ga aansnijden, komt er een foto
ik ga het proberen, dankjewelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgens mij wordt in sommige recepten van tikka masala wel tomaat gegooid, ik ken Pataks wel en ik zelf denk dat het er lekker bij is
Beetje iets fris tussendoor, want sajoerboontjes zijn ook best "zwaar" eten
Ah, we hebben een conflict, leuk!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:55 schreef Oblivion het volgende:
Met de kant en klare potten van patak hoef je dat niet te doen.
Wat ik wel lekkerder vind is een schep basterd suiker...![]()
Maakt het net wat lekkerder...
Gewone suiker kan ookquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Ladyxima het volgende:
ah, basterd suiker heb ik niet in huis.
Ik zag trouwens ook de kip tandoori pot staan... zag er ook erg lekker uit, maar dan is er helemaal niets van saus bijDus heb ik deze maar genomen
quote:
Als je geen saus hebt (wat ook lekker is) kun je er een lekkere salade bij doen van komkommer met knoflookyoghurt ofzo en gekruide rijst met veel smaak, bijvoorbeeld safraan. Dan heeft de rijst de saus niet nodig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Ladyxima het volgende:
ah, basterd suiker heb ik niet in huis.
Ik zag trouwens ook de kip tandoori pot staan... zag er ook erg lekker uit, maar dan is er helemaal niets van saus bijDus heb ik deze maar genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |