Afgezien van die gifgroene sloof zet ik vandaag de Espresso's wel klaar hoor. Ik heb nog wat taart van gister over. Puntje erbij?quote:
Wat is het voor taart?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Afgezien van die gifgroene sloof zet ik vandaag de Espresso's wel klaar hoor. Ik heb nog wat taart van gister over. Puntje erbij?
Oeh! Lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Afgezien van die gifgroene sloof zet ik vandaag de Espresso's wel klaar hoor. Ik heb nog wat taart van gister over. Puntje erbij?
Klinkt goed met slagroom graag.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:00 schreef Chielus het volgende:
Appelkruimel
quote:
Is het zo erg BBQ kip?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, na dat zeikwijf uit mijn afstudeergroepje net, kan ik wel ene bakkie gebruiken
* BBQ-kip ook even een bammetje gaat klaarmaken.
Laat ik het zo zeggen, ik hoef haar na volgende week (verdediging van onze groepsscriptie) even een paar maandjes niet te zien...quote:
mbo horeca kok, allemaal stof die ik allang ken<quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:49 schreef Chielus het volgende:
welke opleiding deed jij ook al weer precies Karper?
quote:
Hoe frituur je het beste zo'n lasagnavel dan BBQ-kip?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb net even je chocolademousse-recept in het lasagna-variatie-topic gegooid, netjes mét je naam erbij hoor
Maar dan weet je het
Ohhhhhhhhquote:
Ik had een klein koekenpannetje gepakt, laagje schone neutrale olie erin en dan op temperatuur brengen. Lasagnavel erin mikken en dan wanneer hij opzwelt (en dat doet hij al heel snel en heel goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe frituur je het beste zo'n lasgnaveldan BBQ-kip?
Maak meestal de salades en de taarten zelf.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi![]()
wat doen jullie altijd op tafel gooien met een verjaardag?
Maar........?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, daar dacht ik ook heel even aan
Oke wat lusten die wel? Dan moet je dat als basis gebruiken.quote:
Ja, dat is ook een goede oplossingquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:10 schreef Chielus het volgende:
anders doe je toch een klein buffetje met allerlei kleine hapjes waaronder die simpele dingen, sorry hoor maar ik zou me echt niet geheel aan gaan passen aan een stel moeilijke eters.
* Chielus Klopt even af dat hij een familie met lekkerbekjes heeft
euhh..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Spekkoek of de spekcake?
Spekkoek dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhh..
t is in ieder geval veel werk!
nu aan laagje 3 bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |