't Zou toch live op TV worden uitgezonden?quote:
Ik vind dat niet echt vaag hoor, dat is toch juist een beetje 'gewoon', alhoewel 'gewoon' in de showbizz natuurlijk niet gewoon gewoon is.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Popsterren hebben wel vaker vage gewoontes zoals Madonna
die met haar hele crew gezellig in een groot bed ligt te ouwehoeren etc..
Ja hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef N.icka het volgende:
Kan ik nog even thee zetten?
Check CNN. Ze houden ons echt wel op de hoogte.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Zou toch live op TV worden uitgezonden?
De moonwalkquote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
Wordt dit een 'wat deed jij toen...'-moment?
Dat is het ookquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef N.icka het volgende:
Het wordt wel spectaculair gebracht
Alleen een audiostream, aldus een van de nieuwszenders zojuist.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Zou toch live op TV worden uitgezonden?
quote:Jackson jury reaches verdict
The jury in the Michael Jackson child molestation trial has reached a verdict after deliberating for more than 32 hours over seven days.
The verdict will be read at 2030 GMT. The delay was designed to give Jackson time to arrive at the Santa Maria courthouse to learn his fate.
bron: CNN.com
Als dat zo is, ga ik me nu even uitkleden om het varken van de buren op te hangen aan de ballen van mijn hond.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
Wordt dit een 'wat deed jij toen...'-moment?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik me nu even uitkleden om het varken van de buren op te hangen aan de ballen van mijn hond.
quote:
Wat is het nou?quote:
Ja , hij is nog onderwegquote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoorde ik 't trouwens goed: wordt de uitspraak nou weer iets uitgesteld? 4:45 US time?
Oe... je helemaal vergeten te feliciteren afgelopen zaterdag (ik was niet thuis)quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef APK het volgende:
Jury-uitspraak Jackson om 22.30 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |