Het klinkt misschien gek, maar toch is het zo. Zo'n verzekeringsmaatschappij betaalt liever een relatief lagere afkoopsom dan een vele malen hogere boete. Het draait uiteindelijk allemaal om geld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef tbl1966 het volgende:
Dat kan wel zijn, maar volgens mij koopt een verzekering dan nog niet uit zich zelf zo'n persoon af, daar moeten ze wel een opdracht van de verzekeringnemer van krijgen. Maar is toch wel leuk om te weten dat daar een verzekering voor bestaat en dat MJ zich daartegen verzekerd heeft.
Als zoiets breed wordt uitgemeten in de media is er een niet geringe kans dat de verzekeringsmaatschappij er ook lucht van krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef tbl1966 het volgende:
Dat snap ik, maar doen ze dat zomaar uit zichzelf? Ze moeten toch ergens een opdracht vandaan krijgen. Ze moeten er in ieder geval van in kennis worden gesteld dat zo'n claim er aan komt. En waarom zou je je verzekeringsmaatschappij hiervoor waarschuwen tenzij je wilt dat ze het afkopen.
quote:Nep-mail over zelfmoordpoging Jacko
Honderden e-mails met daarin het bericht over een zelfmoordpoging van popster Michael Jackson, zijn door de Amerikaanse computerbeveiliger Sophos onderschept. De mail bevat een virus.
De popster heeft volgens het bericht op zijn ranch Neverland geprobeerd zelfmoord te plegen. De poging zou het gevolg zijn van de beschuldigingen in de rechtszaak tegen hem.
Ontvangers die op een link in het bericht klikken, infecteren de computer met een zogeheten Trojaans paard, een virus dat het voor kwaadwillenden mogelijk maakt het systeem te kapen.
BRON: RTL Teletekst
Nou, ik hoop dat ie niet vrijgesproken wordt. En dat is niet omdat ik denk dat ie schuldig is want dat weet ik dood gewoon niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Ben benieuwd naar de uitspraak, ik hoop dat hij vrijgesproken wordt, er zit gewoon een luchtje aan deze zaak...
raar Amerikaans rechtssysteem...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef DrDentz het volgende:
het lot ligt toch in de handen van de jury?
Thanks for the update manquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef MJboard het volgende:
Het is nu bijna 7 uur in de ochtend, we gaan zo naar de rechtzaal. Bij de rechtzaal staan fans, pers en Jezus preachers. Vraag me niet wat ze daar doen maar ze staan er. Ze hebben borden waarop staat; Homo Sex Is A Sin. America: Execute All Gays And Pedophiles.
En wat dat met Michael te maken heeft? Soms worden het verhitte discussies waar zelfs de politie bij te pas moet komen. Soms maken zelfs de gelovigen onderling ruzie, dus ze lezen een andere bijbel...?!?
Verder is het wachten geblazen, we zien de jury aankomen en vertrekken, nog steeds in dezelfde slobberige kleding als altijd. Als ze dus netjes gekleed aankomen dan weet de pers het eerder dan MJ en hij krijgt het eerste telefoontje.
We zien Michael af en toe Neverland afracen, dan is hij niet bij te houden. Als je naar het ziekenhuis rijdt, is het daar afgesloten en dan weet je dat hij daarzit. Wij horen hier verder niks over zelfmoordpogingen.
Het blijft spannend, ook omdat er fans vertrekken dit weekend. Er is ons een feest beloofd dus we hopen echt op vandaag.
Ik houd jullie op de hoogte.
Jah, maar de uiteindelijke uitspraak en strafregeling moet toch van de rechter komen. De rechter is wel afhankelijk van de jury, de jury zal de rechter doen overtuigen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef DrDentz het volgende:
het lot ligt toch in de handen van de jury?
Dat wel maar de uiteindelijke vraag van Schuldig of Onschuldig ligt toch bij deze mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah, maar de uiteindelijke uitspraak en strafregeling moet toch van de rechter komen. De rechter is wel afhankelijk van de jury, de jury zal de rechter doen overtuigen.
Nee volgens mij niet of hij moet denken dat er iets mis is gegaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef DrDentz het volgende:
hmm ik snap het jury systeem ook niet
het is toch wel een bindende uitspraak, die de jury gaat doen
of kan de rechter uiteindelijk zelf nog beslissen
Wat voor beelden deze zaak al niet oproept bij sommige mensen.quote:FoxNews.com columnist Roger Friedman gets the prize for most evocative depiction of life these days at Neverland, asserting that Jackson's estate, named after the carefree getaway of Peter Pan, now resembles the doomed Krypton from Superman--The Movie.
"All the council leaders are fighting with each other. Buildings are starting to shake and fall to the ground. Marlon Brando is racing to put a baby in swaddling clothes in a rocket ship destined for a safe place," Friedman writes. "Implosion and destruction are imminent."
BRON: www.eonline.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |