abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27799453
Dat kan wel zijn, maar volgens mij koopt een verzekering dan nog niet uit zich zelf zo'n persoon af, daar moeten ze wel een opdracht van de verzekeringnemer van krijgen. Maar is toch wel leuk om te weten dat daar een verzekering voor bestaat en dat MJ zich daartegen verzekerd heeft.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27799703
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef tbl1966 het volgende:
Dat kan wel zijn, maar volgens mij koopt een verzekering dan nog niet uit zich zelf zo'n persoon af, daar moeten ze wel een opdracht van de verzekeringnemer van krijgen. Maar is toch wel leuk om te weten dat daar een verzekering voor bestaat en dat MJ zich daartegen verzekerd heeft.
Het klinkt misschien gek, maar toch is het zo. Zo'n verzekeringsmaatschappij betaalt liever een relatief lagere afkoopsom dan een vele malen hogere boete. Het draait uiteindelijk allemaal om geld.
pi_27799800
Dat snap ik, maar doen ze dat zomaar uit zichzelf? Ze moeten toch ergens een opdracht vandaan krijgen. Ze moeten er in ieder geval van in kennis worden gesteld dat zo'n claim er aan komt. En waarom zou je je verzekeringsmaatschappij hiervoor waarschuwen tenzij je wilt dat ze het afkopen.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_27800897
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef tbl1966 het volgende:
Dat snap ik, maar doen ze dat zomaar uit zichzelf? Ze moeten toch ergens een opdracht vandaan krijgen. Ze moeten er in ieder geval van in kennis worden gesteld dat zo'n claim er aan komt. En waarom zou je je verzekeringsmaatschappij hiervoor waarschuwen tenzij je wilt dat ze het afkopen.
Als zoiets breed wordt uitgemeten in de media is er een niet geringe kans dat de verzekeringsmaatschappij er ook lucht van krijgt.
pi_27802475
quote:
Nep-mail over zelfmoordpoging Jacko

Honderden e-mails met daarin het bericht over een zelfmoordpoging van popster Michael Jackson, zijn door de Amerikaanse computerbeveiliger Sophos onderschept. De mail bevat een virus.

De popster heeft volgens het bericht op zijn ranch Neverland geprobeerd zelfmoord te plegen. De poging zou het gevolg zijn van de beschuldigingen in de rechtszaak tegen hem.

Ontvangers die op een link in het bericht klikken, infecteren de computer met een zogeheten Trojaans paard, een virus dat het voor kwaadwillenden mogelijk maakt het systeem te kapen.

BRON: RTL Teletekst
pi_27802684
Ben benieuwd naar de uitspraak, ik hoop dat hij vrijgesproken wordt, er zit gewoon een luchtje aan deze zaak...
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 14:32:19 #47
47213 ArmaniMania
pi_27805755
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:56 schreef kreischer2000 het volgende:
Ben benieuwd naar de uitspraak, ik hoop dat hij vrijgesproken wordt, er zit gewoon een luchtje aan deze zaak...
Nou, ik hoop dat ie niet vrijgesproken wordt. En dat is niet omdat ik denk dat ie schuldig is want dat weet ik dood gewoon niet.

Er valt heel veel over te zeggen, vooral omdat ie geld heeft. Een moeder die daar gebruik van maakt en anderzijds een MJ die zelfs laat filmen dat kinderen in een pyama rondhuppelen of een jongetje hem heel verliefd de arm vast houd.

Toch als buitenstaander kun je alleen af gaan op de feiten waaruit je je conclussies kunt trekken.
Of die daadwerkelijk seks heeft gehad met kinderen dat weet Michael Jackson alleen.
Nu is het de taak van experts omdat uit te zoeken. Helaas is er altijd wel wat fishy about it.

Het lot ligt nu in handen van de rechter en die zal niet zomaar even beslissen.
pi_27805848
het lot ligt toch in de handen van de jury?
pi_27807161
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef DrDentz het volgende:
raar Amerikaans rechtssysteem...
pi_27808541
Het is nu bijna 7 uur in de ochtend, we gaan zo naar de rechtzaal. Bij de rechtzaal staan fans, pers en Jezus preachers. Vraag me niet wat ze daar doen maar ze staan er. Ze hebben borden waarop staat; Homo Sex Is A Sin. America: Execute All Gays And Pedophiles.
En wat dat met Michael te maken heeft? Soms worden het verhitte discussies waar zelfs de politie bij te pas moet komen. Soms maken zelfs de gelovigen onderling ruzie, dus ze lezen een andere bijbel...?!?

Verder is het wachten geblazen, we zien de jury aankomen en vertrekken, nog steeds in dezelfde slobberige kleding als altijd. Als ze dus netjes gekleed aankomen dan weet de pers het eerder dan MJ en hij krijgt het eerste telefoontje.

We zien Michael af en toe Neverland afracen, dan is hij niet bij te houden. Als je naar het ziekenhuis rijdt, is het daar afgesloten en dan weet je dat hij daarzit. Wij horen hier verder niks over zelfmoordpogingen.

Het blijft spannend, ook omdat er fans vertrekken dit weekend. Er is ons een feest beloofd dus we hopen echt op vandaag.

Ik houd jullie op de hoogte.
pi_27808889
Wie weet er wat er gebeurt als die jury er niet uitkomt? Las ergens ze het er alle 10 mee eens moeten zijn, dus kan me wel voorstellen dat het even duurt.

Maar ze zullen toch ook niet oneindig blijven vergaderen? En binnen hoeveel dagen moeten ze er dan uitzijn, als er een limiet is aan het aantal dagen dat ze erover mogen doen..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 16:20:49 #52
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_27809316
Dan krijg je een 'hung jury' en besluit de jury dus gewoon dat ze er niet uitkomen. Jackson gaat dan vrijuit. Eventueel kan de zaak dan nog weer geheel worden overgedaan.

Zou wel een complete anti-climax zijn van deze zaak.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_27809325
als ze er niet uitkomen was het bewijsmateriaal blijkbaar niet overtuigend genoeg en is jacko vrij man
pi_27809424
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 15:56 schreef MJboard het volgende:
Het is nu bijna 7 uur in de ochtend, we gaan zo naar de rechtzaal. Bij de rechtzaal staan fans, pers en Jezus preachers. Vraag me niet wat ze daar doen maar ze staan er. Ze hebben borden waarop staat; Homo Sex Is A Sin. America: Execute All Gays And Pedophiles.
En wat dat met Michael te maken heeft? Soms worden het verhitte discussies waar zelfs de politie bij te pas moet komen. Soms maken zelfs de gelovigen onderling ruzie, dus ze lezen een andere bijbel...?!?

Verder is het wachten geblazen, we zien de jury aankomen en vertrekken, nog steeds in dezelfde slobberige kleding als altijd. Als ze dus netjes gekleed aankomen dan weet de pers het eerder dan MJ en hij krijgt het eerste telefoontje.

We zien Michael af en toe Neverland afracen, dan is hij niet bij te houden. Als je naar het ziekenhuis rijdt, is het daar afgesloten en dan weet je dat hij daarzit. Wij horen hier verder niks over zelfmoordpogingen.

Het blijft spannend, ook omdat er fans vertrekken dit weekend. Er is ons een feest beloofd dus we hopen echt op vandaag.

Ik houd jullie op de hoogte.
Thanks for the update man
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 17:06:41 #55
47213 ArmaniMania
pi_27810612
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 14:35 schreef DrDentz het volgende:
Jah, maar de uiteindelijke uitspraak en strafregeling moet toch van de rechter komen. De rechter is wel afhankelijk van de jury, de jury zal de rechter doen overtuigen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:13:45 #56
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27810785
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:06 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Jah, maar de uiteindelijke uitspraak en strafregeling moet toch van de rechter komen. De rechter is wel afhankelijk van de jury, de jury zal de rechter doen overtuigen.
Dat wel maar de uiteindelijke vraag van Schuldig of Onschuldig ligt toch bij deze mensen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27810838
hmm ik snap het jury systeem ook niet
het is toch wel een bindende uitspraak, die de jury gaat doen
of kan de rechter uiteindelijk zelf nog beslissen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 17:24:35 #58
67174 Dos37
Come on Twente
pi_27811107
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 17:15 schreef DrDentz het volgende:
hmm ik snap het jury systeem ook niet
het is toch wel een bindende uitspraak, die de jury gaat doen
of kan de rechter uiteindelijk zelf nog beslissen
Nee volgens mij niet of hij moet denken dat er iets mis is gegaan.

lees omkopingen en dat soort gedoe
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_27812445
quote:
FoxNews.com columnist Roger Friedman gets the prize for most evocative depiction of life these days at Neverland, asserting that Jackson's estate, named after the carefree getaway of Peter Pan, now resembles the doomed Krypton from Superman--The Movie.

"All the council leaders are fighting with each other. Buildings are starting to shake and fall to the ground. Marlon Brando is racing to put a baby in swaddling clothes in a rocket ship destined for a safe place," Friedman writes. "Implosion and destruction are imminent."

BRON: www.eonline.com
Wat voor beelden deze zaak al niet oproept bij sommige mensen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 18:17:26 #60
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27812624
Kan niet wachten tot die pedo achter slot en grendel verdwijnt.

Kan die de moonwalk in tegenovergestelde richting uitoefenen.

Dat zal die pedo wel eens leren!
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')