't Zou toch live op TV worden uitgezonden?quote:
Ik vind dat niet echt vaag hoor, dat is toch juist een beetje 'gewoon', alhoewel 'gewoon' in de showbizz natuurlijk niet gewoon gewoon is.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Popsterren hebben wel vaker vage gewoontes zoals Madonna
die met haar hele crew gezellig in een groot bed ligt te ouwehoeren etc..
Ja hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:13 schreef N.icka het volgende:
Kan ik nog even thee zetten?
Check CNN. Ze houden ons echt wel op de hoogte.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Zou toch live op TV worden uitgezonden?
De moonwalkquote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
Wordt dit een 'wat deed jij toen...'-moment?
Dat is het ookquote:Op maandag 13 juni 2005 22:12 schreef N.icka het volgende:
Het wordt wel spectaculair gebracht
Alleen een audiostream, aldus een van de nieuwszenders zojuist.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Jackson jury reaches verdict
The jury in the Michael Jackson child molestation trial has reached a verdict after deliberating for more than 32 hours over seven days.
The verdict will be read at 2030 GMT. The delay was designed to give Jackson time to arrive at the Santa Maria courthouse to learn his fate.
bron: CNN.com
Als dat zo is, ga ik me nu even uitkleden om het varken van de buren op te hangen aan de ballen van mijn hond.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Aventura het volgende:
Wordt dit een 'wat deed jij toen...'-moment?
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik me nu even uitkleden om het varken van de buren op te hangen aan de ballen van mijn hond.
quote:
Wat is het nou?quote:
Ja , hij is nog onderwegquote:Op maandag 13 juni 2005 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoorde ik 't trouwens goed: wordt de uitspraak nou weer iets uitgesteld? 4:45 US time?
Oe... je helemaal vergeten te feliciteren afgelopen zaterdag (ik was niet thuis)quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef APK het volgende:
Jury-uitspraak Jackson om 22.30 uur
Ik denk toch zonder camera.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als dat zo is, ga ik me nu even uitkleden om het varken van de buren op te hangen aan de ballen van mijn hond.
Audio wel ja, beelden weet ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij ook, hè!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Oe... je helemaal vergeten te feliciteren afgelopen zaterdag (ik was niet thuis)![]()
Nog van harte APK!!!![]()
Daar was toch ook weer zo'n 'rel' over?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:19 schreef Aventura het volgende:
Hoewel, geen Afro-americans in de jury.
Jury: schuldig of niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoort ie nou ook meteen de straf of alleen wel/niet schuldig?
Dat heb ik gemist, maar het lijkt me bepaald ongusntig. Voor MJ dan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar was toch ook weer zo'n 'rel' over?
Ah, mooi. Dan hebben we meteen een alles-in-een-momentquote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef static het volgende:
[..]
Jury: schuldig of niet.
Rechter: strafmaat.
Er meteen achteraan.
Als ik Ally McBeal goed heb gevolgd.![]()
Ach ja....bruin of blank....hij heeft met allebei iets...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar het lijkt me bepaald ongusntig. Voor MJ dan.
Hij wordt naar een aparte cel vervoerd indien hij in hoger beroep wil gaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:22 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat strafmaat hier nog ff op zich kon laten wachten? Jackson wel meteen weggevoerd.
Meen dat je binnen 20 dagen je straf gehoord moet hebben.
goed ideequote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Get me the goddamn verdict.
Ik heb iig een hele pot thee gezet![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:23 schreef DrDentz het volgende:
wat is er zo negroide aan MJ danhij is blank, heeft blanke vrouwen, blanke kinderen
Vrij of vast, die rel komt er sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Whiii! Ik denk dat hij wordt vrijgesproken, net als toen met OJ, er komt een enorme rel als hij wordt vastgezet, en daar zijn de Yankee's bang voor denk ik. Maar zo denk ik erover.
Ik vind 'm een vies eng mannetje, en hij is volgens mij hartstikke schuldig.
Ja dusquote:
Ja, K-ching...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig: juryleden mogen dadelijk gaan en staan waar ze willen. Dus ook naar tv-stations enzovoort.
idd, waar komen die fucking kleinkinderen opeens vandaan!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef static het volgende:
Je zult maar net lekker een ritje met je kleinkinderen maken op die snelweg, je schrikt je kapot.
Iszo. Maar als 'ie wordt vastgezet wordt de rel denk ik ietsje groter. Al die fanatieke fansdie doordraaien enzo.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vrij of vast, die rel komt er sowieso![]()
Denk het wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als de jury "slechts" een week in overleg is gegaan, zo'n korte tijd is toch vaak een teken dat het onschuldig is?
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".quote:Op maandag 13 juni 2005 22:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Iszo. Maar als 'ie wordt vastgezet wordt de rel denk ik ietsje groter. Al die fanatieke fansdie doordraaien enzo.
Ik heb genoeg idioten daar bij de rechtbank voorbij zien komen idd,quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".
Mis je niets aan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Misschien ook zelfmoordpogingen van "fans".
GEEN camera, alleen audiostreamquote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok over half uur arrived jackson bij de courtroom. Maar gaan we met de camera the courtroom in? Of hoelang duurt de uitspraak?
dat kan met de 1e vraag al klaar zijn, als ze daar not guilty op antwoorden, anders wordt het dus een aflopen van alle aanklachten, stuk voor stuk.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ok over half uur arrived jackson bij de courtroom. Maar gaan we met de camera the courtroom in? Of hoelang duurt de uitspraak?
Dat gaan we zometeen horen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef Fokkedop het volgende:
Laat die jongen toch met rust. Hij heeft zo'n kutjeugd gehad, en nu dit. ik vind het echt zielig.
Alleen omdat hij zo naief is, is hij een zondebok geworden. Laat hem toch met rust. Hij is niet schuldig.
max 20 jaar tochquote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Krijgt-ie maar 6 maanden tot 2 jaar celstraf?
ondanks alles, hoop ik dat ook, hij moet naar een psychiatrische inrichting.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Iets in me hoopt toch dat ie wordt vrijgesproken....
Wat de advocaat zei : één dag in de cel betekent z'n dood.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Nee ik heb begrepen dat-ie dat sowieso moet zitten als hij veroordeelt wordt, voordat hij in beroep kan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
CNN, BBC News en Skyquote:Op maandag 13 juni 2005 22:32 schreef Oss het volgende:
Via welke zender volgen jullie het?
Als hij compleet schuldig wordt bevonden ~20 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |