quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:01 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
laat de terugweg maar zitten.. blijf daar maar
Komt omdat het tempo lager licht, en dan gaan mensen zich ergens anders vermakenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:05 schreef Mr-Z het volgende:
Ik kom eigenlijk tegenwoordig steeds meer mensen uit deze reeks tegen op de rest van het forum.. dat was eerst niet zo.. begint het hier te vervelen ofzo?![]()
juistquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt omdat het tempo lager licht, en dan gaan mensen zich ergens anders vermaken
hoezo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef knox_ het volgende:
11:05 cup-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
't is 11.00 uur, donderdag.. nu komt de vraag, willen wij dat wel?quote:
Ja maar is het tempo niet lager komen te liggen DOORDAT de mensen over de rest van het forum heen zijn gaan surfen???quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Komt omdat het tempo lager licht, en dan gaan mensen zich ergens anders vermaken
nu komt het antwoord: NEEEEEquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
't is 11.00 uur, donderdag.. nu komt de vraag, willen wij dat wel?
Nee, dat komt omdat veel mensen al klaar zijn met hun stagequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ja maar is het tempo niet lager komen te liggen DOORDAT de mensen over de rest van het forum heen zijn gaan surfen???
mwah.. liever eigenlijk op 28 augustusquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben natuurlijk altijd al willen weten hoe laat de zon op en onder gaat in december
nou neequote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie hebben natuurlijk altijd al willen weten hoe laat de zon op en onder gaat in december
Die tweaker stuurt wel een mailquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
weet je wat geweldig is hè mensen.. ik heb nog 0 mail gehad en m'n telefoon is ook nog niet afgegaan...
zou het vandaag toch eens lukken
Fijn he.. vriendloos door het leven te gaan,..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Fisher het volgende:
weet je wat geweldig is hè mensen.. ik heb nog 0 mail gehad en m'n telefoon is ook nog niet afgegaan...
zou het vandaag toch eens lukken
Ik heb ook ergens een kalender waar dat allemaal op staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
28 aug? dat kan..
op: 6:45
onder: 20:33
Haaandig, zo'n wateralmanak![]()
![]()
jij weet hoe 't isquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Fijn he.. vriendloos door het leven te gaan,..
Maar je hebt 'ons' nog
![]()
nuttig, ik merk vanzelf wanneer 't donker isquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens een kalender waar dat allemaal op staat![]()
Ha, maar nu weet ik tot hoe laat we door kunnen varenquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Fisher het volgende:
[..]
nuttig, ik merk vanzelf wanneer 't donker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |