ik wil ook thuiszitten en niets doenquote:Op woensdag 8 juni en donderdag 9 juni 2005 zijn er geen lessen of activiteiten van
de opleiding IT-Lycée (dus ook geen ECDL en A+ toetsen en Cisco-activiteiten).
Het complete team heeft dan studiedagen. Zij zijn dan ook niet aanwezig op het
Baronie College.
Jullie worden geacht zelfstandig thuis door te werken aan je projecten en andere
onderwijsactiviteiten.
oh gaan we serieus doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja zonder dollen: t is natuurlijk niet leuk wat er daar gebeurd is![]()
heb je nog een paar top lokaties voor ons?quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
Noord-Brabant walhalla voor 'buitenseks'
wat heb ik 't toch goed
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ja zonder dollen: t is natuurlijk niet leuk wat er daar gebeurd is![]()
nee nu mogen we weer verderquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
oh gaan we serieus doen
ja je hebt gelijk
Wees er maar blij mee dat je in een omgeving woont waar op elke hoek van de straat een ontmoetingsplaats isquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
wat heb ik 't toch goed
kalix bernaquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
heb je nog een paar top lokaties voor ons?
maar ik woon in een nette buurt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je in een omgeving woont waar op elke hoek van de straat een ontmoetingsplaats is![]()
toen ik weekendje weg ging zijn we nog ff gestopt op een parkeerplek net iets onder eindhoven.. daar liepen ze ook in de bosjesquote:
Ik heb ook niet te klagen nee in het brabantse landquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
wat heb ik 't toch goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |