ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:29 schreef 9christensen het volgende:
De TT klopt niet.
Ik heb al weekend
ja hequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik morgen alleen nog bespreking. Over onze 0.8
Nee hoor, want het is nog 1 dagquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
aha tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en daar slaat de TT niet op dus het klopt wel
kijk je dan uit het raam ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:37 schreef Lionheaad het volgende:
ff kijken of er nog files staan...
Nee, op het beeldschermquote:
ze zitten allemaal op de tractorquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Oe lekker, veel plezier!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:39 schreef Lionheaad het volgende:
denk dat ik maar eens weekend ga houden...
lekker naar center parcs...in België...
dus dan ben ik er maandag middag pas weer....
Nee, popje, ik wacht totdat je ongeveer thuis bent straks.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb trek.
Naked chefje ben je al begonnen![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze zitten allemaal op de tractor
BOERUH BOERUH
quote:
Hellmond speelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
het is trouwwens druk rond eindhoven.....
afscheidsborrel van v Bommelquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, op het beeldscherm
het is trouwwens druk rond eindhoven.....wat doen die PSV'ers daar toch??
Dat is goed op tijdquote:
Kan niet.. Hij is al geopendquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Hij zegt net, het is druk. Lijkt me niet dat Bommeltje dan een borrel heeft.quote:
Ik wil ook eens een keer een Hools openen (kan alleen geen goede TT verzinnen)quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is goed op tijd
ik ga proberen je voor te zijn
Dan zit er al een slot op denk ikquote:
Ja dat vind hij heel erg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Goed planquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
Niet meer reageren, dan moet RubberenRob nog heel de avond wachten met zijn topic.
Ok hij is er bijnaquote:
owkquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
whehequote:Op donderdag 9 juni 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
dat kan maar aangezien ik geen mod benquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mods moeten inhoudelijk reageren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |